ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΦΗΓΗΣΗ !

358 27 58
                                    

ΚΟΥΚΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΧΕΔΟΝ 2 ΜΗΝΕΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΟΙ!ΣΑΣ ΖΗΤΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΣΗ ΑΝΑΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ,ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΦΤΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ ΑΡΑ ΕΧΩ ΝΑ ΤΡΑΒΙΞΩ ΤΑ 3 ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ !

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ-ΕΝΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ "ΜΙΚΡΗ¨ΑΦΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΜΟΥ (ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ).ΟΛΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΝΕΒΑΣΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΦΗΝΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ.

ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΛΥΑΡΥΕΣ,ΚΑΛΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ!

AUTHOR'S POV

Ο Γιαννης εκεινη την ημερα εγινε ρεζιλι,καλα του εκαναν ομως αξιζε και αυτος ενα ρεζιλεμα!Ολη η παρεα γνωρισε την Αγαπη την οποια καλοδεχτηκε στην παρεα,αγνοωντας βεβαια για το ποια ηταν απο που κτλ.Το μονο που ηξεραν ηταν οτι ειχε μεγαλωσει χωρις πατερα και η μητερα της εφυγε για το εξωτερικο γιατι την κυνηγουσαν,ομμως ολα αργα ή γρηγορα θα γινοταν φανερα!Τωρα ποια ολα θα το ανακαλυψουμε στην συνεχεια!Επισησ να σας πω οτι δεν ειναι μεγαλυτερη απο τυον Νικο αλλα περνωντας σε γερμνανικο πανεπιστημιο ιατρικης στα 16 και διαβαζοντας ακαταπαυστα θα βγαλει την ιατρικη σε 4 χρονια και τωρα κανει το αγροτικο της δηλαδη πεστε οτι ειναι 18!

Η πρωτη μερα στην σχολη δεν αργησε να ερθει ολοι ηταν ενθουσιασμενοι,οι φοιτητηκη ζωη ειναι πραγματικα υπεροχη.Βεβαια δεν ελοιπαν και οι εντασεις!Φανταστητε οτι στην σχολη Νομικης(για αν μην τα ξεχναμε,εκει πηγαινουν η Ειρηνη,ο Γιαννης,η Μαρια,ο Harry και ο Louis)υπαρχει ενας τυπας που συναγωνιζεται τον Γιαννη,ο Γιαννης βεβαια στην κοσμαρα του δεν του καιγεται καρφι,πιστευει οτι κανεις δεν μπορει να τον φτασει!Ομως σε λιγο καιρο ολα θα αλλεξουν μετα απο ενα ταξιδι!

Ο Harry και η Ειρηνη ειναι μια χαρα,η σχεςση τους βασιζεται στα φιλια και στην αγαπη τουσ χωρισ να εχει προχωρησει τοσο.Ομως αυτο δεν καθησταβτην σχεση τουσ βαρετη αφου εχουν κανει πολλα τρελα πραγματα μιας και οι δυο ειναι τοσο ριψοκινδυνοι !Ολων οι σχσεισ ειναι μια χαρα ,(Ελενη-Niall,Ζωη-Liam,Δημητρα-Σωτηρης .............................................εκτος του Zayn και της Χριστινας οι οποιοι ειναιν ακομα στα μαχαιρια,αν και προσποιουνται αφου κατι επαιξε μια μερα που ηταν μεθυσμανοι!Η Μαρια με τον Louis ειναι επισησ ενα τρελοι ζευγαρι,κανοντας συμπαρασταση στον Harry και την Ειρηνη.Επισης υπαρχει και νεο μελος στην παρεα τους η Ασημινα που εχει αναλαβει πραγματικα να τους κανει τα κορμια των περιοδικων που βλεπουν μιας και ειναι γυμναστρια!Για αυτην θα μαθουμε στην συνεχεια τι γινεται(πρεπει να τη ρωτησω γιατι ετσι και βαλω τιποτα που δεν της αρεσει με βλεπω πεταμενη σε κανενα χαντακι!)

My enemy,my love!Место, где живут истории. Откройте их для себя