..................
Ξυπνάω απο ενα βογκιτο Μα τι στο ...?
O Harry !
-Πας καλα παιδι μου ήρθες εδω για να μουκριζεις?
-Οχι εσυ ειπε και κοίταξε προς τα κατω
τα μάγουλα μου κόκκινιζουν αυτόματα !!Το χέρι μου ειναι πανω στο τέτοιο του Harry
Γυρίζω απ την αλλη !
-Και επιπλέον ειναι και αυτο το στρινγκ βρε παιδι μου ! Λεει και κολλάει το σωμα του πανω μου
Πραγματικά ειναι σκληρόςΣΥΝΕΧΕΙΑ...
-Harry κανε λιγο κρατι,σκεψου οτι ειμαστε σπιτι μου !
-Μμμμμ αν το σκεφτω αυτο φτιαχνομαι ακομα περισσοτερο .
-Τελος.Λεω και σηκωνομαι πανω βαζω τα νυχτικα μου.θα παω μεσα να κοιμηθω γιατι σε 2 ωρες φευγουμε και επισης δεν ειμαι ετοιμη ακομα !
Τον βλεπω που το βλεμα του σοβαρευει στο τελευταιο που ειπα και λεει
-Ενταξει μωρο μου ελα να κοιμηθουμε εδω και .....και ελα !Λεει και μου χαμογελαει ,παραδινομαι και παω στην αγκαλια του !
-Δεν θελω να θυμωσεις ομως απλα νομιζω οιτι δεν με εμπνειει το μερος .λεω
-Καλη η δικαιολογια σου αλλα καταλαβαινω αντε να ετοιμαστεις γρηγορα,ελπιζω η Γαλλια να σε εμπνεισει!
-Κοιμαμαι Harry !λεω με δηθεν αυστηρο υφος
...........................................................................Μετα απο2 ωρες
Ειμαστε ολοι στο αεροδρομιο εχουμε χαιρετησει ολο το συγκενολο'ι,αλλοι βγαζουν σελφι αλλοι τρωνε εγω με το Harry καθομαστε και στισ καρεκλες (εγω εχω βαλει το κεφαλι μου πανω στον ωμο του )και ακουμε μουσικη ,απεναντι καθεται ο Γιαννης τον βλεπω πολυ σκεφτηκο τα ματια του οταν φτασαμε ηταν κοκκινοπα.Και τωρα καθεται απεναντι και κοιταει στο απειρο με ενα βλεμμα απογοητευσης,λαχταρας τι να πω δεν ξερω αααα και ποτε ποτε κοιταει την Αγαπη(για να θυμησω την πλεον κοπελα του Νικου).Μωρε λες να την γουσταρει??Μπα ο Γιαννης ειναι τυπος και υπογραμμος στους κολλητους του τοτε τι εγινε ?Θα το τακτοποιησουμε κια αυτο οταν θα γυρισουμε !προς το παρον ας χαλαρωσω !
-Αχχχ λεει ο Harry
-PLEASE μην αρχισεις παλι !λεω
-Οχι βρε μωρο μου πιναω !
-Πηγαινε φαε!
-Να φαω εσενα λεει και με δαγκωνει στο λεμο!
-Κατσε ρε παιδι μου ειθμαστε στο αεροδρομιο
-Καλα αλλα τωρα χωρις πλακα παμε για ενα τοστ?λεει
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My enemy,my love!
Hayran KurguΕνα κοριτσι και ενα αγόρι Δυο εχθροί ή δυο ερωτευμένοι Πως θα καταλήξουν ?? Ευτυχισμένοι ή πληγωμενοι?