ΟΧΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ:\

260 21 12
                                    

ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ!ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΗΣΤΕΡΙΣΗ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΤΟ ΛΑΔΙ !ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΧΩ ΦΡΟΝΤΙΣΤΙΡΙΑ(Δ,Τ,Π ΑΓΓΛΙΚΑ ΚΑΙ Τ,Π ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ)ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΟΟ ΝΑ ΚΑΤΣΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ!ΘΑ[ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΓΥΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΕΛΕΝΗ Ή ΛΕΝΙΩ ΟΠΩΣ ΦΩΝΑΖΕΙ Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ !ΚΑΙ ΜΗΝ ΡΩΤΑΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΑΙΣΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠΑΙΣΙΟ ΑΠΑΙΣΙΟ ΑΠΑΙΣΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΕΣΤ ΣΕ 25 ΣΕΛΙΔΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΡΠΕΙ Ν ΑΜΑΘΩ ΑΠ'ΕΞΩ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ !

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΕΥΘΕΙΝΩ ΛΙΓΟ ΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ !

1)ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΓΙΑΝΝΗ(ΑΦΗΣΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΖΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ)ΘΑ ΕΙΣΒΑΛΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ή ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ 

2) O HARRY ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ, ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΕΙ ΕΥΔΕΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΣ ΤΟ ΠΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ "ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΕΙ"ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ!

3)Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΑΝΤΙΝΑΔΟΛΟΓΟΣ ΜΑΣ ΝΙΚΟΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΚΕΛΝΕΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥ ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΕΨΕΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΚΑΛΗΨΗ !

4)ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟΟΟΟ ΜΑΚΡΥΑ,Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΣ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΘΑΞΕΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ,ΚΑΙ ΘΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΤΟΥ ,ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΑΙΔΕΥΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΕΙ Ή ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΤΟΙ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΡΙΜΑΔΟΙΣΤΟΡΙΑΣ !

5)Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΑΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ZAYN ....ΜΜΜΜΜ ΑΣ ΜΗΝ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΥΣΤΗΡΙΟ!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΛΥΘΗΚΑΝ ΝΚΑΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ~!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ 

ΑΑΑ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΠΩΣ ΠΑΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ???

ΟΥΦΦΦ 

ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ 

ΤΟ ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

My enemy,my love!Where stories live. Discover now