-6-

3.2K 99 1
                                    

Strop našeho pokoje byl čistě bílý. Vím to, jelikož jsem ho celou noc pozorovala. Nezamouřila jsem oči. Nemohla jsem na to přestat myslet. Na něj. Na to, že jsem souhlasila. Co když to je právě jedna obrovská chyba? Co když tím ztratím Nathana? A jak mu to vysvětlím?

Venku vše prosvětlovalo slunce, které zářilo na nebi. Chodníky byly pokryté barevným listím, větve stromů se pohupovaly v rytmu větru a hned několik lidí mělo na sobě podzimní kabáty. Otevřela jsem okno a ihned do místnosti vpadl příjemný chladný vzduch, který mě trochu probudil. Popadla jsem své věci a došla do koupelny, kde jsem si udělala ranní hygienu a pak jsem se vrátila zpět. Jul ještě spala, jelikož dne má až od jedenácti a já od desíti. Vím, že dnes už neusnu a tak si radši zajdu do kavárny kousek odsud a pročistím si hlavu. 

Prouzdala jsem nohama v listí a vnímala jen hlasité šumění. Ruce jsem měla zastrčené ve svém šedém kabátu a oči se mi upínali k zemi. Cesta mi trvala pár minut a pak jsem usedla do jednoho volného boxu a objednala si kávu a zákusek, jako snídani. V uších mi vyhrávala muzika a v ruce jsem držela knihu. Nechtěla jsem tu jen tak sedět. Postupně jsem se ponořovala do děje a u toho ujídala zákusek a z hrnku usrkávala čerstvou kávu. Bylo příjemné být chvíli sama. Dělat něco, co jsem už od mala milovala. Relaxovat. A pak se v klidu vydat zpět ke koleji a dýchat do plic čerstvý vzduch. 

,,Win? Kde jsi byla?" pohlédne na mě Jul. Na hlavě měla udělaný ledabylý drdol a jedno její oko bylo zvýrazněné oční linkou. V jedné ruce držela malé zrcátko a v druhé nádobku s linkami. 

,,Na snídani. Přinesla jsem ti koláčky a kávu," podám jí to a ona se na mě vděčně usměje. ,,Trochu jsem si pročistila hlavu."

,,Takže je ti líp?" zvedne ke mě oči a ukousne si kousek koláče. 

,,Jo. Ale pořád nevím, co mám dělat," povzdychnu si a sednu si na kraj její postele. ,,Jedna moje půlka, ta větší, chce, abych tam šla, ale ta druhá křičí, abych to nedělala a neubližovala Nathanovi," hlesnu a pak si schovám obličej do dlaní. ,,Stejně vím, pro co se rozhodnu, ale bolí to."

,,Já to chápu, ale pokud k Willovi něco cítíš, měla by si mu dát ještě naději. Nathan rozhodně nebude šťastný, kdybys ty nebyla. Časem to pochopí," jemně mě pohladí po rameni a pak se znovu zakousne do koláče. ,,Jinak ty s ovocnou náplní jsou úžasný," zamumlá s plnou pusou a tím mě rozesměje. 

***

,,Ahoj lásko," skloní se ke mně Nathan a letmo mě políbí. ,,Co se děje? Normálně na moje tréninky nechodíš," ušklíbne se a já se zhluboka nadechnu. 

,,Týká se to pátku," hlesnu a on chápavě přikývne. 

,,Já jsem ti to chtěl říct, ale ještě mi na to nezbyl čas," povzdychne si a já se trochu zarazím. Nechápavě na něj pohlédnu a on se trochu zamračí. ,,Mluví tady o tom soustředění, co mám na horách, ne?" 

,,Jo. To soustředění," rychle vyhrknu, i když nevím, o čem to mluví. ,,Já jen chtěla, abys věděl, že mi to nevadí," kmitnu rameny. 

,,To jsem rád. Přiznávám, že jsem nevěděl, jestli ti to vůbec mám říkat. Abys nežárlila, že se tam tahám s nějakou holkou," zasměje se a já se pokusím o falešný úsměv. ,,A víš, co budeš bez mě dělat?" 

,,Ani ne," pokrčím lehce rameny a rozhlédnu se po tribuně. ,,Asi budu s Jul. Poslední dobou špatně spím, takže se to pokusím dohnat," plácnu a on chápavě přikývne. 

,,No jsem rád, že je to mezi námi dobrý," zářivě se usměje. ,,Ale musím se tam vrátit," ukáže na partu kluků, co si zrovna dává pauzu, ale teď už jen čekají, až k nim Nate přijde. ,,Uvidíme se někdy příští týden, ano?" nakloní se ke mně a políbí mě. 

,,No jasně. Měj se," příkývnu a otočím se na patě. 

,,Winter," ještě na mě zavolá a já se nechápavě otočím. ,,Miluju tě," dodá a pošle mi vzdušný polibek. 

,,I já tebe," zopakuju stejnou frázi jako minule a v duchu se znovu proplesknu. Nate si toho naštěstí nevšiml a doběhl zpět ke svému týmu. Já jsem se zatím vydala na odpolední přednášku a pak s Jul na jídlo. 

,,Já myslela, že mu to řekneš," spraží mě pohledem. Vím, co si myslí, ale já to prostě nedokázala. 

,,Chtěla jsem. Ale pak začal mluvit o tom, že jede v pátek pryč a že je rád, že je o mezi námi v pořádku. Nedokázala jsem vytáhnout to, že jdu na rande se svým ex," povzdychnu si a radši se napiju ze své sklenky vína. 

,,I tak by to měl vědět. Dřív, než se to k němu donese."


Kdo se těší na víkend? :D

Let me love you✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat