,,Winter," zamumlá ospale Jul a přitom lehce pohne víčky. Chvíli trvá, než jí to dojde, ale nakonec okamžitě vylítne z postele a nahé tělo si zakryje do své deky. To probudí Nathana, který měl na sobě jen boxerky, a otevře oči. Jeho pohled prvně spadne na Jul, která se netvářila úplně nejlépe, což ho donutilo se otočit na mě.
,,Asi půjdu," hlesne si sám pro sebe a začne si sbírat své věci.
,,Dám vám minutku," ne, že bych z nich chtěla zvracet nebo tak, ale bylo dost nepříjemné je takhle spolu vidět. A zároveň mě trochu píchlo u srdce, že na mě Nathan zapomněl. I když to je vlastně dobře. Opřu se o protější zeď a prsty si projedu své ještě rozcuchané vlasy, které jsem si ani nestihla učesat, jelikož jsem chtěla tu trapnou situaci s Danielem ukončit co nejdříve. Na vteřinu mi vzpomínka na dnešní ráno přinesla úsměv na tváři. Usmívala bych se i déle, ale to by se nesměli otevřít ty pitomé dveře a z nich by nesměl vyjít můj bývalý přítel, který na prahu políbí mou spolubydlící na tvář a beze slova odejde. Dobře, chápu, že se na mě zlobí, ale alespoň pohled mi věnovat mohl. ,,Co to kruci bylo?" vtrhnu do pokoje a nevěřícně pohlédnu na již oblečenou Jul.
,,Stalo se to omylem. Ty si byla pryč a my si začali psát. Probírali jsme váš vztah a ten rozchod a mě ho bylo líto, tak jsem ho pozvala na skleničku, aby se trochu uvolnil. No a nakonec jsme vypili celou láhev. V tiché momentce jsme se políbili a už se neodtrhli," popíše mi celou situaci a pak se na mě omluvně podívá. ,,Win, promiň. Víš, že bych ti nikdy neublížila, ale on je tak pěkný a jak tu seděl a díval se na mě, nemohla jsem si pomoct. Navíc se přes tebe potřebuje nějakým způsobem dostat," povzdychne si. ,,Už si píšeme delší dobu. Vlastně od vašeho rozchodu a mě se dost líbí, ale nechci, aby si z toho byla špatná nebo tak," s nečitelným výrazem k ní přejdu blíž a zahledím se jí do očí.
,,Ublížila jsem mu. Hodně. A on se teď snaží to hodit za hlavu. Myslím, že potřebuje někoho, kdo mu s tím pomůže a ty jsi snad ten nejvhodnější člověk na světě. Nezlobím se na tebe. Jsem ráda," pronesu s úsměvem a svůj proslov zakončím pevným přátelským objetím. ,,Ale ať se tohle už neopakuje," zasměju se a Jul se ke mně přidá. ,,No tak já se jdu připravit. Po obědě mám dvě přednášky."
***
,,Jsi si jistá, že ti to nevadí?" pohlédne na mě v odrazu zrcadla Jul, když si nandává náušnice. Dnes mají s Nathanem své první opravdové rande.
,,Chci, abyste byli šťastní a navíc já mám Willa. Přeju vám to a vím, že budete krásný pár," podám jí její psaníčko a doslova ji vystrčím ze dveří. Pak se ale zarazím, jelikož před námi stojí Nate v bílé košili, která mu neuvěřitelně moc sluší.
,,Nathane," rozzáří se Jul a rychle si poupraví vlasy. Pak mě nenápadně probodne očima a natáhne se k němu, aby ho políbila na tvář.
,,Jsi krásná," hlesne, ale pak svůj zrak upne na mě. ,,Promluvíme si?" řekne směrem ke mně. Rychle kmitnu očima k Jul.
,,Počkám tady," mile se směje. Zřejmě věděla, že chce s tebou mluvit. Oba jsme vešli do pokoje a já za námi zavřela dveře.
,,Chci se omluvit za to posledně. Nebylo to dvakrát příjemné," podrbe se ve vlasech a stoupne si naproti mě. ,,Ale chci s tebou mluvit o něčem jiném," strčí si ruce do kapes od černých džín a zahledí se mi upřeně do očí. ,,Odpouštím ti," hlesne a já na něj vrhnu překvapený pohled.
,,Cože?!"
,,Dost jsem přemýšlel a došel k tomu, že tě chápu. Milovat někoho celým srdcem a nebýt s ním je těžké, takže chápu, že sis nemohla pomoct. Navíc, kdybych neodjel, mohlo to být jinak. Myslím, že je úžasné, že si na světě našla toho jediného člověka, který ti je souzený a moc ti to přeju. Hlavně je úžasné to, co děláš pro Jul. Oba máme stejný záměr, aby byla šťastná, takž jsem se rozhodl uzavřít příměří. Já ti odpouštím a ty tu buď pro Jul. Dobře?" natáhne ke mně malíček a já se bez váhání chytnu. Dříve, když jsme spolu chodili, jsme to dělali vždy, když jsme uzavírali dohodu či něco slibovali.
,,Tak už běž si užít rande," popoženu ho a on s úsměvem na tváři vyjde z pokoje. Sleduju, jak jí Nate dá ruku kolem pasu a jemně políbí do vlasů. S úsměvem skočím na postel a s úmyslem pustit si film otevřu notebook. Nestihnu ani otevřít internet, když se ozve klepání. Otevřu dveře a se zapištěním skočím Willovi do náruče.
,,Říkala jsi, že jde Jul na rande s tvým bývalým?" pozvedne na mě lišácky jedno obočí. S culením přikývnu a nechám ho, aby se mi okamžitě nalepil na rty. Zavře za námi dveře a já mu pomůžu sundat bundu i mikinu. Rychle odsunu notebook stranou a oba se povalíme na mou postel. ,,Už, abychom měli ten byt," zavrčí a strhne ze mě tričko.
Tak co na to říkáte? Nathan se taky dočká lásky :D Jinak jak se máte? XP