,,Proč musí děti tak dlouho spát? Nejraději bych si s ní neustále hrála," povzdychnu si a ohlédnu se na Jul, která zatím u nás na jídelním stole rozložila všechny návrhy šatů pro družičky. Jelikož já jsem ta hlavní, mám tu čest ji pomoct je vybrat.
,,Viděla bych to tak, že vybereme tři a až je uvidíme naživo, tak se rozhodneme," navrhne a já s úsměvem přikývnu. Pohledem přejedu po všech a v hlavě hodnotím každé z nich.
,,Za mě rozhodně ty vínové a růžové," řeknu nakonec a Jul souhlasně přikývne. Nakonec vybereme ještě jedny světle modré a pak si u kávy a čaje jen povídáme, dokud se Maia neprobudí.
,,Stejně nemůžu uvěřit, že tohle bylo uvnitř tebe," uchechtne se Jul a pohladí Maiu po vláskách. ,,Je krásná a hrozně vám je podobná," vydechne. Zářivě se na ní usměju a malou Maiu jí na chvíli půjčím. Zatímco Jul šišlá na malou, Will se vrátí domů.
,,Ahoj princezno," skloní se k naší dceři a jemně jí políbí na čelo. ,,Win, můžeme si potom promluvit?" ohlédne se na mě. Trochu zmateně na něj pohlédnu, ale přikývnu.
,,No já už stejně musím. Jdeme s Natem na zkoušku obleku," vyhrkne Jul a podá mi Maiu. Pak popadne kabelku a lehce mě políbí na tvář. ,,Mějte se lidi."
,,Tak o co jde?" pronesu do ticha a položím malou do speciální kolébky s hračkami, co visí nad ní.
,,Začal jsem se vídat s jednou holkou. Vím, že mezi námi nic není, ale myslím, že by bylo fér, abys to věděla," hlesne a podrbe se ve vlasech.
,,Takže co? Stěhuješ se k ní?" trochu mě překvapila ta žárlivost v mém hlase.
,,Ne. Teda znám jí jen měsíc," kmitne rameny. Prudce se zvednu a popadnu Maiu, abych ji v pokoji nakrmila.
,,No tak mi dej vědět, abych věděla, kdy se máme odstěhovat," pronesu uraženě a zavřu se v pokoji. Will se pokusí jít za mnou, ale já pohotově zamkla a sedla si na postel.
,,Win, no tak," lehce bouchne do dveří, což vyděsí Maiu a začne brečet. S povzdechem ji nakrmím a když se jí začnou klížit očička, položím ji do postýlky, kde do pár minut usne. Zhluboka se nadechnu a pak s neutrálním výrazem vyjdu ven z pokoje. ,,Win, nechci, abys byla uražená. Řekl jsem ti to, abych ti to nemusel tajit," stoupne si mi do cesty.
,,Super. Přeju ti to a teď mi prosím uhni z cesty," pokusím se ho obejít, ale znovu si stoupne přede mě. ,,Musíš být pořád takový?!" vykřiknu a začnu mu bušit do hrudi, dokud mé ruce nechytne a nepohlédne mi do očí.
,,Winter, co se děje?" jeho hlas mě ihned uklidní a mé napnuté ruce povolí. ,,Vždyť tohle si přece chtěla. Já tady nemůžu věčně jen tak žít vedle tebe a nesmět se tě dotknout. Navíc to, že budu s ní, nijak neovlivní mé rodičovství," pustí mě a já si založím ruce na hrudi.
,,Mě teď ale nejde jen o Maiu," šeptnu a Will ke mně zvedne zrak. ,,Nechci, aby si s ní byl."
,,Proč to říkáš?" zakroutí hlavou. Radši se k němu otočím zády a pohlédnu na zeď přede mnou.
,,Žárlím, dobře? Protože jediný, s kým by si měl být, bych měla být já," sklopím zrak na své domácí papuče. Willovi se na vteřinu zadrhne dech, ale pak si mě k sobě otočí čelem a prstem, kterým chytne mou bradu, mi zvedne hlavu a donutí mě se mu podívat do očí.
,,Řekni to a já pro tebe udělám cokoli. Řekni to," šeptne a pootevře své narůžovělé rty. Tak dlouho už po nich potají toužím. Tak dlouho jsem seděla v koutě a v dáli sledovala jeho stín. Už je to příliš dlouho, co jsme se vzájemně dotýkali a já už prostě nemůžu. Nemůžu už bez něj být ani minutu.
,,Nikdy jsem tě nepřestala milovat," postavím se na špičky a konečně prolomím tu až moc dlouhou vzdálenost mezi námi. Bez váhání si mě za boky přitáhne k sobě, abych mu neutekla. Své prsty konečně zakotvím v jeho dokonalých vlasech a sem tam občas zatáhnu. Will nás přesune do jeho ložnice, kde mě natlačí na skříň a rty přesune na můj krk. Jemným polibky směřuje níž a níž, až se dostane k lemu mých legín, které až moc lehce ze mně strhne a odhodí je někam do neznáma. Pak se znovu vrátí k mým rtům, ale aby mu to nebylo líto, tak mu pro změnu přes hlavu přetáhnu triko, které odhodím za něj. Will mě položí na postel a svůdně mě přejede pohledem.
,,Ani nevíš, jak moc mi tohle chybělo," vydechne a vrátí se zpět na mé rty. Ani nevím jak, ale Willovi kalhoty a mé triko se ocitnou někde na druhém konci místnosti a za nimi letí i ten zbytek. ,,Nechci, aby to znělo nějak blbě, vzhledem k okolnostem, ale hrozně moc tě miluju," odtrhne se od mě a pohlédne mi do očí.
,,Taky tě miluju," zaculím se. ,,Ale Maia se každou chvíli vzbudí," připomenu mu.
,,Jasně," uchechtne se a přesně ve chvíli, kdy mě znovu políbí, se z vedlejší místnosti ozve dětský pláč. ,,Dojdu tam," zasměje se mi do šíje a pak se ze mně zvedne a natáhne na sebe boxerky. Já se zatím schovám pod deku. Hleděla jsem na strop a nemohla se přestat culit. To, co se tu za posledních patnáct minut stalo, bylo jako sen. A ještě lepší to bylo ve chvíli, kdy Will nakráčel zpět do pokoje s Maiou v náruči. Položil jí mezi nás a láskyplně ji sledoval. ,,Ta spát nebude, zasměje se.
,,To nevadí," hlesnu s úsměvem a natáhnu se k němu pro sladký polibek. ,,Navíc bych měla jít něco uvařit."
,,Objednáme si čínu," mávne rukou. ,,Teď jen chci, abychom tady spolu jen tak leželi," chytne mě za ruku a proplete si se mnou prsty. ,,Konečně budeš v úplné rodině," šeptne Maie do ouška a pak ji políbí na její tvářičku.
Tak snad jsem vám teď udělala radost :D Jinak zbývají dvě části!