From:mr.pengawas
Ashraaf- dah siap? Aku dah sampai
Zulaika- ok... Jap tunggu jap
Ashraaf- ok miss pengawas😉
'Mak kakak p sklh dulu'. Kata zulaika kepada maknya. 'Tak nak sarapan ke?'.tanya mak zulaika. 'Tak pa nanti kakak p sarapan dengan acap'. Kata zulaika sambil memakai kasutnya lalu dia bangun dan bersalaman dengan maknya. 'Selamat pagi mr.pengawas'. Kata zulaika setelah masuk ke dalam kereta ashraaf. 'Pagi'. Kata ashraaf sambil tersenyum.'hang nih memang tak suka kemas erk pagi ii'. Bebel zulaika. 'Ala..nanti kat sekolah aku kemaskan la baju aku nih semua'. Balas ashraaf. Zulaika hanya memusingkan matanya ke atas. 'So, hang nak sarapan dulu tak? Kalau nak sarapan kita pergi restoran kanice😘💖 jelah'. Kata ashraaf. 'Aku tak kesah'. Balas zulaika sambil bermain phone. Setelah sampai di destinasi yang dituju, ashraaf dan zulaika pun mula memasuki restoran kanice dan duduk di meja yang tiada pengunjung. 'Adek nak makan apa?'. Kata pelayan tersebut. 'Saya nak roti telur satu set'. Kata zulaika kepada pelayan. 'Saya pula nak roti canai telur taroh gulai atas satu'. Kata ashraaf pula. 'Hmm....Ok.Minum?'.tanya pelayan itu lagih. 'Hmmm bagi teh 'o ais satu'. Kata zulaika. 'Milo panas satu'. Kata ashraaf pula. Setelah mengambil order, pelayan itu pun mula bergerak untuk menyiapkan hidangan. Sambil itu, ashraaf dan zulaika hanya membuat keja masing ii dengan melayan phone mereka. Dan tiba ii ashraaf menutup phonenya dan meletakkan phonenya di dalam poket seluar, lalu dia melihat zulaika yang sedang melihat filem 'mr.grey' di dalam phonenya. 'Patut la senyap rupanya dok layan cita 'mr.grey' dia'. Kata hati ashraaf. 'Sebok nampak'. Kata ashraaf. 'Hmmm'. Hanya itu yang dijawab oleh zulaika. Ashraaf yang sudah paham dengan perangai zulaika sekarang nih, berniat untuk mengenakan zulaika. 'Kita nih macam pasangan suami isteri kan?'.tanya ashraaf. 'Hmmm'. Jawab zulaika. 'Kalau macam tuh awat kita bangun pagi ii camni? Bukan ka kita sepatutnya ada kat atas katil dan buat benda ehem ehem tuh'. Kata ashraaf lagi. 'Hmmm'. Jawab zulaika. Ashraaf pula hanya tergelak kecil. 'Haih... Jadi dia nih kalau tengok gambar kesukaan memang macam nih la.. Semua aku cakap dia hmmm hmmm ja. K tak pa aku kenakan dia lagi'. Kata hati ashraaf. 'Kalau macam tuh jom la kita balik n then terus masuk bilik k?'.kata ashraaf. 'Hmmmm'. Kata zulaika sambil mengangguk. Ashraaf pun bangun dan terus menarik zulaika tetapi zulaika duduk balik. 'Kita nak p mana?'.tanya zulaika. 'Nak balik la'. Jawab ashraaf. 'Aik tadi kata nak makan nih nak balik pulak. Lagipun jap lagi kan kita nak p sekolah, jadi buat pa kita balik?'. 'Tadi hang kata nak balik, nak buat ehem ehem'. Jawab ashraaf lagi. 'Ehem ehem apa?
Cakap biar terang boleh tak'.tanya zulaika. 'Aduh.... Tadi hang kata nak balik.. Pastu hang kata nak buat sex dengan aku'. Jawab ashraaf. Zulaika terkejut mendengar apa yang dikata oleh ashraaf lalu dia terus memukul kepala kepala ashraaf dengan tangannya. 'Aduh.... Sakit la ika'. Kata ashraaf. 'Aik sejak bila dia pandai panggil nama samaran aku nih'. Kata hati zulaika. 'Padan muka. Sapa suruh hang mengatal sangat'. Kata zulaika. 'Haha... Tula. Semua nih salah hang jugak tau. Waktu aku cakap ngan hang, sebok sangat dok tengok 'mr.grey' tu. Macam la handsome sangat'. Kata ashraaf lagi. 'Memang dia handsome pun'. Jawab zulaika. 'Dek nih yang adek mintak tadi'. Kata pelayan itu sambil meletakkan piring yang berisi makanan yang diorder tadi. 'Terima kasih'. Kata mereka berdua. Pelayan itu pun pergi. 'Dah la, makan cepat. Satgi lambat p sekolah'. Kata ashraaf. Zulaika hanya menurut. Setelah siap menghabiskan makanan, mereka pun berjalan keluar dari restoran dan menuju kearah kereta milik ashraaf.Apabila ashraaf dan zulaika sudah sampai di dalam kawasan sekolah, mereka mula keluar dan brjalan menuju ke tapak perhimpunan. Semasa berjalan, ramai murid yang pasang mata melihat kearah mereka yang sedang berjalan sambil bergurau.
'Hi acap'
'Acap jom la sembang dengan I'
'Acap kenapa u bermesra dengan dia'
'Acap u datang dengan dia ka?'
'U suka zulaika ka?'
'U couple ngan zulaika ka?'
YOU ARE READING
Pencuri Hati Mr.Pengawas
FanfictionCerita ini mengisahkan tentang hidup seorang perempuan yng bernama NUR ZULAIKA ISLIA BINTI ANUAR dan seorang lelaki yng bernama MUHAMMAD ASHRAAF BIN SUFFIAN.Zulaika ini ialah seorang perempuan yang boleh dikatakan playgirl kerana mempunyai boyfriend...