Oh, hey...
Most tisztára úgy érzem magam, mint mikor összefutsz egy régi osztálytárssal és be kell számolnod az elmúlt egy évről...
"Én tök sikeres vagyok, szép vagyok, okos vagyok. TE hol voltál? Mit csináltál? Hogy megy sorod?"
És ott vagyok a kis krumpli fejemmel, fél kézzel a sírom ásva, de hopp! már benne is állok, és csak arra várok, hogy valaki hanyatt lökjön és eltemessen...
De tegyük is félre, hogy érzem magam! :D
Ti hogy vagytok?
Mit olvasnátok szívesen?
Bár vizsgaidőszak közepén vagyok és a szakdolgozatomat is írnom kellene, de egyre jobban mardos a bűntudat, amiért jóformán egy éve nem dobtalak meg titeket egy csonttal sem.
Szóval, itt az etetés ideje!
Rettentően sajnálom ezeket a hülye hasonlatokat, de ilyenkor azt hiszem, hogy vicces vagyok.
Van néhány elkezdett szösszenetem, és érdekelne, melyik izgatja fel jobban a fantáziátokat.
Figyelem!
Esetleges spoileres tájékoztatót és fantázia címeket tartalmaz.
Csak saját felelősségre!
MAI AJÁNLATUNK
Előétel
Amore in fiore
Könnyedebb, romantikus Namjoon, kis drámával, virágokkal megszórva. Szimbolizmussal és egy kis mitologikus szállal (bizonytalan) tálalva.
Főétel (választható)
Crimen y castigo
Velősebb, komolyabb Jimin szelet, kis vérrel leöntve, őrültségben áztatott szerelemmel a tetején. Nyomokban szenvedélyt, erotikát és bűnhődést tartalmazhat. (Kiskorúak csak szülői belegyezéssel kóstolhatnak bele!)
Laisser vivre
Széles vállú Jin jóindulattal és jó szándékkal fűszerezve. Köretként OT7 és kutyusok, cukiságba mártott meglepetéssel. (Új éttermünkben, bizonytalan kimenetelű.)
Desszert
Tanz in dem Wald
J-Hope-os téli finomság sok fluff-fal. Cukiságban áztatott fogadás leheletnyi szenvedéllyel ízesített mázzal leöntve. Hideg időben forró teával javasolt.
Italok
Kiss & Star's
Könnyed koktél dupla Jungkook-kal. Szirupos érzelmek frissítő humorral hígítva. Fűszerezésként gyerekkori barátsággal és egy cseppnyi szenvedéllyel. Happy end-del a tetején.
Brilho do Sol
Forró BTS jeges pohárban. A kegyetlenség és erőszak íze végigperzseli a nyelőcsatornádat, s kiszív minden örömöt a testedből. (Vigyázat! Véres utóízt és sötét melankóliát hagy maga után. Csak nagykorú vendégeink fogyaszthatják!)
Jó étvágyat kívánunk!
OH MY... Nem tudjátok, mit szenvedtem ezekkel a leírásokkal ÉS a fantázianevekkel! Miért akartam tovább vinni a kajás poént?! Kérlek, értékeljétek egy picit az igyekezetem... Vicces volt egyáltalán? Elsüllyedek.
Komolyra fordítva a szót... tehát kíváncsi vagyok, hogy a hét (igen hét, mert a Kook-os igazából két nagyon hasonló) történet közül melyik tetszik a legjobban a "fülszöveg" alapján, s ha akad némi szabadidőm (és kedvem), azt fogom folytatni.
Előre is köszönöm a válaszokat!
Szép napot!
YOU ARE READING
Boyz with Fun - BTS Oneshots
Fanfiction"Itt vagyunk mi, a vicces fiúk!" Kit ne ragadott volna magával ez a hét bolond? Nos, az én szívem minden bizonnyal magába zárta mindegyikőjüket, ezért is van itt ez a "könyvecske", amibe a rövidke egyrészeseimet örökítem meg. Jó olvasást hozzájuk!