- És... és... és...
- És?
- Jiyeong noona is jönni fog? – kérdezte Jeonggyu izgatottan.
- Igen – mosolyodtam el – Most megyek érte.
- Rendben! Hyung...
- Igen?
- Ügyes leszek!
- Hát persze, hogy az leszel! – mondtam komoly hangon, mire elnevette magát.
Miután elköszöntünk, mosollyal az arcomon csúsztattam a telefonom a zakóm belső zsebébe, majd egy nagy levegővétel közben megigazgattam magamon a ruhadarabokat. Kicsit félve, de benyomtam a kaputelefon harmadik gombját, s vártam.
- Igen? – szólalt meg a síp után Jiyeong édesen csengő hangja, ami még ennyi idő után is kellemes idegességgel töltött el.
- Szia jagi! Én vagyok az, Tae...
- Oppa! – vágott a szavamba vidáman, s már hallottam is a bejárat kizárásának jelzőhangját. – Gyere!
Mosolyogva megcsóváltam a fejem, majd egy könnyed mozdulattal kilöktem az üvegezett ajtót, s elindultam felfelé a lépcsőkön. A harmadikra érve szemeztem a lakás sorszámával, de hamar elindult a karom, hogy bekopogjak a falapon. Mielőtt azonban véghezvittem volna a célomat, az ajtó kinyílt, s Jiyeong a nyakamba ugorva köszöntött.
- Szia! – nyomott egy puszit az arcomra, majd eltávolodott tőlem. – Gyere be, mindjárt készen vagyok – invitált beljebb a fülbevalójával bíbelődve.
Lassan lépkedtem be a folyosóra, majd levéve a cipőimet a nappaliba haladtam. A krémszínű falak, a barna bútorok, a púderillat mind-mind kellemes érzéssel töltött el, ahányszor csak itt jártam.
Szokásomhoz híven, az utam az ablakhoz vezetett először, hogy megcsodálhassam a kiváló kilátást, mely innen a külvárosra nyílt. A lenyugvó nap narancssárgás árnyalatával ragyogta be az épületeket, s gyönyörű színnel ajándékozta meg a virágzó fákat.
A sietős élet innen csak mesének tűnt, mintha nem is lenne igaz. Az ablakból nézve a világot úgy éreztem, kiélvezhetem azokat az apró örömöket, amiket azok az emberek, akik valóban átélik azokat.
Ahogy az utcát vizslattam egy apró jeleneten akadt meg a tekintetem. A kisfiú elengedte édesanya kezét, s vidáman szaladt előre, de hirtelen összegabalyodtak a lábai és megbotlott. Az anyuka ijedten szaladt oda hozzá, felsegítette, s teste minden kis zugát átvizsgálta, nem esett-e komolyabb baja a kisfiúnak. A fiúcska csak sírt, de anyja megpuszilta a homlokát, majd megölelte, s ezzel minden fájdalom tovaszállt. A fiú újra mosolyogva sétált kéz a kézben édesanyjával, mintha az előbbi incidens meg sem történt volna.
Egy apró mosolyra húzva a számat gondolkoztam el azon, milyen bámulatos, hogy a törődés és a gyengédség mire képes.
- Taehyung? – szólalt meg halkan mögülem Jiyeong, mire rögtön megfordultam. – Hogy festek? – pördült meg játékosan maga körül.
- Gyönyörű vagy – nyeltem egy nagyot, ahogy megpillantottam őt a fekete csipkés ruhájában.
Tekintetem csupasz lábairól egyre fentebb kalandozott, s minden egyes porcikáját megcsodáltam. Porcelánhatású fehér bőre tökéletes kontrasztot alkotott a rövid, fekete ruhával, s a gyengéden vállára omló fekete loknikkal. Arcán enyhe pír jelent meg, vöröses ajkai közül kikandikáltak apró fehér fogai. A mosolytól nem láthattam ragyogó fekete íriszeit, de az apró kis gödröcskék az orcáin kárpótoltak érte.
BINABASA MO ANG
Boyz with Fun - BTS Oneshots
Fanfiction"Itt vagyunk mi, a vicces fiúk!" Kit ne ragadott volna magával ez a hét bolond? Nos, az én szívem minden bizonnyal magába zárta mindegyikőjüket, ezért is van itt ez a "könyvecske", amibe a rövidke egyrészeseimet örökítem meg. Jó olvasást hozzájuk!