!!!Ez egy sokkal előszakosabb rész, ha nem bírod az erőszakot, ne olvasd el!!!
A nap már lemenőben volt, és az utcák is egyre kihaltabbak voltak.
A férfi közben bemutatkozott, azt mondta, Nasosnak hívják, de nyugodtan szólítsam Sosinak.
Együtt sétáltunk végig, és sok mindent megtudtam a hibridekről. Többek között azt is, hogy az anya csak akkor éli túl egy hibrid gyerek születését, ha angyal. Az emberek belehalnak, a baba szárnyai miatt, mert nem arra lettek teremtve, hogy szárnyas utódaik legyenek. Viszont a hibrideknek nem lesz semmi baja a szüléstől, ezért is van neki és Aislingnek két gyereke. Ha pedig, hároméves koruk után mélyebb sebet szereznek már nem látszanak a gyógyulás utáni hegek.
A hibrideket először üldözték, és megvetették mindkét oldalon, végül az angyalok befogadták őket, de nem mindenki néz rájuk jó szemmel. A nők csak házimunkát a férfiak pedig földművelést, vagy hasonlót vállalhatnak, de lehetnek rabszolgáik. Az ő házaikban lépcsők is vannak, hogy megkönnyítsék a dolgaikat, és néhány angyal házában is vannak, hogy az ott dolgozók tudjanak takarítani.
A hatalmas falak pedig arra a célra szolgálnak, hogy az emberek ne tudjanak elszökni.
-Akkor a falon vannak kapuk?
Kérdeztem kíváncsian.
-Persze, de csak mi használhatjuk őket. Tudod, azért, mert nem tudunk olyan magasra repülni.
Válaszolta a férfi.
-Az embereket nem szokták átengedni.
-De-
-Kivéve, ha a gazdájukkal vannak.
Emelte meg a hangját, jelezve, hogy ne szóljak közbe.
Kicsit fura volt így hallani ezt a szót. A gazdájukkal, mint az álatok...
-Aha... Akkor te majd eljátszod, hogy hozzád tartozok, igaz?
Néztem reménykedve a férfire, mire az csak bólintott.
Már majdnem odaértünk a kapuhoz, és majdnem elájultam az izgalomtól, hogy végre szabad leszek, amikor az egész tervünkbe belerondítottak.
-Hova, hova?
Kérdezte az őr, és előrébb lépett.
-Mi közöd van hozzá, katona?
Húzta össze a szemöldökét Sosi.
-Vigyázz a szádra, korcs, csak a munkámat végzem!
Morgott az őr.
-Jobban preferálnám a hibridet, mint megnevezést, ha kérhetem.
Húzta fel az orrát a férfi, mire az őr csak horkantott egyet.
-És ha most megbocsájt, sürget az időm, nem érek rá.
Lépett előre Sosi, és magával rángatott.
Nem szorított erősen, de muszáj volt szerepben maradnia.
A szívem a torkomban dobogott, bele se tudtam gondolni, hogy nemsokára átlépem a falakat, és kijutok ebből a pokolból.
Már szinte átléptük a kaput, amikor egy szigorú hang utánunk szólt.
-Állj!
Egy pillanatra kihagyott a szívem. Ez nem az őr hangja volt... Ez... Nigel.
Sosi megfordult, és hunyorgott.
DU LIEST GERADE
LÉLEKBEN SZÁRNYALOK - BEFEJEZETT
FantasyTerepvadász akartam lenni, rabszolga lett belőlem. Egy sötét emlékkép, vagy inkább rémálom... Fogalmam sincs. Kipattan a szemem, és zihálva felülök. A szobámban csak egy halvány mécses világít. A kezembe temetem az arcom és próbálok megnyugodni. A...