23

3.7K 308 33
                                    

Az ajtó lassan nyílik, a pincébe meg fény szűrődik a résen keresztül. Már szinte toporgok és kirontanék, de mivel befelé nyílik az ajtó, nem tehetem. Sosi és Keira odébb csusszannak a sötétségbe, hogy ne lássák őket, így engem előre engedve. Az ajtó kinyílik, és...

-Mairenn!

Sikítok boldogan, könnyekkel áztatott arccal miközben kirontok. Ahogy felé rohanok, egy pillanatra megdermed, mint aki nem hisz a szemének, majd ő is megindul felém.

-Kislányom!

Csuklik el a hangja.

Végre egymás elé érünk és a nyakába ugrok. Annyi idő után végre megölelhetem. A melegség szétárad a testemben, úgy érzem, még sose voltam ilyen boldog. Nem akarom elengedni. Ennyi idő után végre megölelhetem. Úgy szorítom magamhoz, mintha ez lenne az utolsó alkalom, hogy látom. Egymás vállán zokogunk. Mairenn a nevemet suttogja újra és újra, és úgy szorít magához mintha még mindig nem hinné el, hogy itt vagyok.

-Úgy hiányoztál!

Zokogok a könnyeimet nyelve és a pólóját markolom.

-Te is drágám, te is nagyon hiányoztál!

Suttogja, a hangján pedig hallatszik a fájdalom és az idő, amit egyedül töltött.

Nem tudom, mennyi ideig álltunk így, de el se akartunk válni. Sirály szólt közbe. A bár ajtajánál őrködött és egy tucat angyal közeledett. Figyelmeztetett, hogy menni kéne.

-És mi legyen a korcsokkal?

Kérdezi Mairenn komoran.

-Itt maradnak, velünk nem jöhetnek. Csak lassítanának és az angyalok úgy is átkutatják ezt a helyet, rájuk bukkannak majd.

Válaszol Sirály és magához inti az egyik férfit.

-De rájuk gyújtják a bárt! Nem fognak tudni elmenekülni!

Csatlakozik Brenda, az a Terepvadász akivel még nagyon-nagyon régen találkoztunk.

-Engedjétek ki őket... Elegem van a kegyetlenségből. Látni fogják, hogy hibridek és visszaviszik őket.

Morgok, mire Mairenn felém kapja a fejét.

-Mit mondasz, kislányom?

Kérdezi, mintha nem hallotta volna.

-Azt, hogy engedjük ki őket, nem esik bajuk. És Sosi is alig áll a lábán, kell neki egy orvos.

Mairenn összeráncolt szemöldökkel néz rám. Bizonyára azon gondolkozik, ki is lehet az a Sosi, hiszen kétlem, hogy nekik így mutatkozott volna be. Nincs ideje válaszolni, mert az egyik angyal beront az ajtón, félrelökve Sirályt és a másik férfit, majd elállja az útjukat. Észre se vesz minket, persze Brenda rögtön megindul felé. Még egy angyal feltűnik az ajtóban, egy harmadik pedig fáklyával a kezében belép. Mairenn rögtön a tőréhez kap miközben engem véd. A pince felé tessékel, miközben le se veszi a szemét az angyalokról.

-Bújj el itt, amíg vissza nem jövök!

Nyitja résnyire a pince ajtaját, és felém fordul.

-Nem!

Vágom rá gondolkodás nélkül és kihúzom magam.

-Végre veled lehetek, nem fogom hagyni, hogy a vesztedbe rohanj.

Suttogom és megragadom a karját.

-Kislányom, te ezt nem érted. Nem hagyhatom cserben a társaim, de biztonságba akarjak tudni! Kérlek, hallgass rám, nem lesz semmi baj.

LÉLEKBEN SZÁRNYALOK - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now