6.fejezet

434 32 8
                                    

Már alig vártam hogy hazaérjünk. A kislányt lefektettem, és beadtam neki a gyógyszereket amiket az orvos adott neki. Miután Nati elaludt én is elmentem zuhanyozni. Holnap nehéz napunk lesz, hiszen holnap lesz a temetés. Nemtudom hogy hogy fogom kibírni. Natit nem vihetem oda, még kicsi így nem értené, meg amugy is valószínűleg egy törés lenne a kis lelkének. Valakire rá kellene bíznom, de kire?! Nekem Zita volt az egyetlen barátnőm. Nemhiszem el még mindig. Nem fogom fel hogy holnap eltemetik a legjobb barátomat akivel annyi közös emlékem van, akivel felnőttem, akire mindig számíthattam és aki megajándékozott egy kis csodával, a keresztlányommal.
  Eddig bírtam tartani magam, a könnyeim eleredtek. Úgy hullotak mint a záporeső. Az emberek aztmondják azért sírnak a zuhany alatt hogy senki se lássa őket. Fájdalmamban letérdeltem a zuhanyzóba és úgy folytattam a sírást. Istenem miért? Miért minket büntetsz ennyire?
  20 perc után sikerült összeszedni magam, kimásztan a zuhanyzóból, felöltöztem majd lefeküdtem. Meglepetésemre hamar elaludtam.
Zitáékkal álmodtam, de most szépet. Egy mezőn sétáltunk 3-an. Fogócskáztunk, nevettünk, játszottunk. Zita megsimogatta az arcom és aztmondta hogy büszke rám hogy ilyen erős nő lettem. Aztán megjelent Zalán és Balázs a mező szélén. Odamentünk hozzájuk, ők is csatlakoztak hozzánk. Aztán egyszer csak Zita és Zalán eltüntek. 3-an maradtunk. Én, Nati és Balázs.
Aztán felébredtem. Most nem sírtam, tudtam hogy ez egy üzenet Zitáéktól. Erősnek kell lennem, és nem szabad elválnom Balázstól a féltékenység miatt. Hiszen sosem voltunk együtt, nem is kellenem a féltékenységet éreznem.
Megnéztem Natkót a szobába, még békésen aludt.
Én elkezdtem készülni, pár órán belül kezdődik a temetés, nekem pedig ki kell még találnom hogy ki vigyázzon Natira.
Kopogtattak. Leszaladtan gyorsan és ajtót nyitottam.
Balázs állt ott, és mellette a barátnője Betti.
- Sziasztok, gyertek.-tessékeltem őket be. Most nem akartam veszekedni, nem volt már erőm hozzá.
- Szia, figyelj arra gondoltam hogy mi lenne ha ma Betti vigyázna Natira? Semmi hátsószándék, csak segíteni akarunk.
- Legyen-mondtam ki. Végül is csak pár óra. Nati nyugodt gyerek, semmi baj nem lesz. Reméljük.
- Oké, akkor öltözz fel és induljunk. Virágot akarok venni.
Felszaladtam az emeletre, felöltöztem. Natika is felkelt, őt levittem.
- Vigyázz rá, ha bármi baja esne, akkor most látod utoljára Natit-fenyegettem meg Bettit.
- Oo... oke- mondta ki félve.
Kiléptünk az ajtón, majd elindultunk.
Istenem..... csak ezt éljem túl.

Endless LoveWhere stories live. Discover now