4.fejezet

894 61 12
                                    

-Ez mi volt?-kérdeztem tőle megszeppenve.
-Ez..ez csak véletlen-mondta majd gyorsan kimászott a medencéből.
Véletlen? Hogy lehet valakit véletlenül megcsókolni? Nem is értem mit gondoltam.. Focista,gazdag bárkit megkaphat,miért pont én kellenék neki?-futott végig a gondolat az agyamon majd kivonszoltam magam a medencéből.
    A nappaliba belépve láttam hogy Balázs és Nati valami mesét néznek. Ezt kihasználva gyorsan elindítottam a mosógépet, összepakoltam,felporszívóztam majd neki láttam ebédet főzni.
Hihetetlen hogy egyik napról a másikra háziasszony és anya lettem. Még mindig nem hiszem el. Olyan ez mint egy álom, egyfolytában azt várom hogy mikor ébredek fel végre hogy magamhoz öleljem a legjobb barátnőmet és az idegesítő férjét akivel állandóan egymás vérét szívtuk,de szerettem. Ez sajnos már sosem történik meg. Már sosem ölelhetem meg őket, sosem mondhatom el nekik hogy mennyire szeretem őket, és hogy mennyire sajnálom hogy az iskola miatt elhanyagoltam őket. Ők viszont nem láthatják a kislányukat amikor először lépi át az iskola kapuit, amikor először lesz fiúja, nem lesznek ott az esküvéjén. Egy nap amikor újra találkozom Zitáékkal rengeteg mesélnivalóm lesz nekik.
   Gondolatmenetemből a víz forrása zökkentett ki. Gyorsan beletetten a tésztát majd elkészítettem a húst.
-Gyertek enni.-kiabáltam át a konyhából a nappaliba ahol Balázs és Nati még mindig a mesét nézték.
Az ebéd alatt nem szóltunk egymáshoz,ami még Natinak is feltűnt,de csak nézett ránk, nem szólt egy szót sem.
Vacsora után elpakoltam majd leültem egy székre. Hirtelen Balázs toppant be az ajtón.
-Nati?-kérdeztem tőle
-Mesét néz.Már megint. Elég nagy függő a kiscsaj-mondta mosolyogva-figyelj-kezdett bele a mondandójába- ami a medencébe történt..
-Véletlen volt, tudom.. felejtsük el-vágtam rá kicsit agresszívabban mint kellett volna.
-Szerintem én elmegyek. Mármint a saját lakásomba. Nekem kell egy kis idő, átgondolni a dolgokat. Túl sok minden történt most.-mondta,majd félve rámpillantott.
-Átgondolni? Mit gondolsz át? Azt hogy itt hagysz-e a gyerekkel vagy nem? Már az elején is mondhattad volna hogy nem akarsz Nati gyámja lenni. Elboldogulok egyedül is. De ha rólam van szó,és miattam mész akkor teljesen felesleges. Nem lesz köztünk soha semmi. De ne Natit büntesd vele. Én tudom milyen apa nélkül,hidd el kurva szar, de ha menni akarsz menj.-kiabáltam vele,majd kirohantam a nappaliba ahol a cuccai voltak. Felkaptam őket majd hozzá vágtam,és kilöktem a lakásomból.
-Mi történt? -kérdezte Nati
-Semmi édesem, Balázs most elment mert dolga van. Nézzük a mesét.
    Lehet ezt nem kellett volna. Hogy boldogulok egyedül egy gyerekkel mikor még magamra sem tudom vigyázni? Miért mondtam neki ilyen csúnya dolgokat? Talán a stressz.
-Lia,szerinted anya figyel minket?
-Persze édesem. Mindig itt lesz velünk és vigyázni fog ránk.-nyugtattam meg.
-Lia
-Igen?
-Álmos vagyok.
-Gyere tökmag menjünk aludni.
Megfürdettem Natit, majd befeküdtünk aludni.
Ő hamar elaludt, én viszont csak forgolódtam. Elővettem a telefonomat majd megnyitottam az instagramomat. „Véletlenül" Balázs adatlapjára tévedtem ahol nemvárt meglepetés fogadott. Egy gyönyörű,szőkehajú lány ölelte Balázs vállát. A képhez csak ennyi volt írva: „ Végre ezzel a gyönyörűséggel lehetek. Szeretlek! ❤️"
Amikor megláttam a képet megállt bennem az ütő. Hirtelen rosszul lettem, levert a víz, így inkább kimentem a teraszra.
Elővettem egy szál cigit majd meggyujtottam.
Normál esetben nem cigizek, csak ha nagyon ideges vagyok. Rossz szokás, de valahogy megnyugtat.
Valahogy éreztem. Még sosem éreztem ilyen rosszul magam egy férfi miatt sem. Ennyi gerince sem volt hogy megmondja nekem hogy van valakije..
Mindig szerelmes voltam belé, viszont soha nem mindtam. Még Zitának sem. Elővettem a telefonomat majd csináltam magamról egy képet. Jól sikerült így feltettem instára. Ezt írtam hozzá: „ You did nothing wrong: I broke my own heart, in believing that a person like you could ever love somebody like me" amit magyarul annyit tesz: „ Te nem hibáztál: én törtem össze a saját szivem mert elhittem hogy egy olyan ember mint te tudna szeretni egy olyan valakit mint én"
Egy ideig még néztem a teraszon a csillagokat majd álomba szenderültem a széken.

Endless LoveWhere stories live. Discover now