Capitolul 3 :"Andrew Scott"

23 0 0
                                    

          Cine sunt ?Nici eu nu mai știu cine sunt . Numele meu e Andrew Scott și am 21 de ani . Am avut un frate pe care l-am pierdut acum patru luni . A fost ucis în seara petreceri de absolvire a liceului .Și mai am și doi părinții care din cauza suferinței s-au cufundat în afaceri până la gât și au uitat de mine și de ei , au uitat să mai trăiască .
           O scurtă poveste . Sunt mai mare decât Colin cu un an însă am fost dați în același timp la școala . Părinții noștri au considerat că ne-ar fi mai ușor să ne adaptăm dacă am fi împreună și uniți .Au avut dreptate . De când sunt singur totul e mai greu . Tot ce a pățit Colin e doar din vina mea . Îmi amintesc perfect acea seară . Elena era într-un foișor în gradina restaurantului împreună cu Colin și prietenul lui Dan . Elena .. Elena a fost , este și va rămâne cea mai frumoasă femeie pe care am văzut-o în viața mea . În acea seară purta o minunată rochie roșie lungă din tull și mătase cu spatele gol , părul ei lung și castaniu îi mângâia ușor spatele cu fiecare mișcare pe care o facea , era minunată . Singurul lucru de care avea nevoie pentru a fi frumoasă și pentru a face pagube printre băieți era zâmbetul . E complet greșit să fii îndrăgostit de iubita fratelui tău ? Da , este . 

   În acea seară ,când am văzut-o în foișor am spus că trebuie să o invit la dans , să fie a mea doar pentru un dans măcar .

-Bună , ce faceți ?-îi întreb pe cei trei care stateau la masă .
-Uite bine , bem și noi un pahar , tu ce faci frate?
-Ar trebui să o lași mai moale cu paharele . Mă gândeam să o invit pe Elena la un dans , dacă dorește și ea .
-Îți mulțumesc Andrew pentru invitație , aș fi onorată .-îmi răspunde ea cu o voce delicată .I-am întins mâna și am ajutat-o să se ridice de pe scaun apoi i-am oferit brațul meu și am escortat-o paena pe ringul de dans .Am cuprins-o usror de talie , îmi era frică să nu o rup de la jumatate iar cealaltă mâna o sprijinea pe a ei . Am lipit-o ușor de pieptul meu și pentru o clipă am privit-o în ochii și aveam senzația că mă voi pierde în minunații ei ochi negrii .De ce Elena este cea mai frumoasă femeie ? Elena are un metru șaptezeci , părul lung până la jumătatea spatelui și castaniu . Are o piele măsline și catifelată . Pe umărul drept are o aluniță perfect identică cu cea de pe piept . În minunății ei ochi negrii te pierzi și nu te mai poți regăsi iar buzele ei roșii și cărnoase ascund un zâmbet copleșitor . Însă știți ce e cu adevărat frumos la ea ? Sufletul . Elena este cea mai sufletistă persoană din lumea întreagă . Niciodată nu s-a pus pe primul loc . E o femeie cu inteligență emoțională și socială , elegantă , simplă , ascultătoare , atentă , controlată ,blândă , sinceră , curajoasă ,determinată, loială  și plină de feminitate iar singurul defect pe care îl văd la ea este faptul că nu e iubita mea . Revenind la cursul lucrurilor din acea seară . Dansam cu ea , o vedeam zâmbind , eram nemaipomenit de bucuros că era lângă mine ,eram îndrăgostit de ea și încă sunt .Însă totul a luat o altă întorsătură după acel țipăt , după îmbulzeală , după panica, care luase naștere în acel loc . Adina , iubita mea, mă căuta prin mulțime . Eram afară în parcare când ochii mei au văzut ceea ce se întâmplase ,Colin zăcea într-o baltă de sânge pe asfalt lângă Dan . În acel moment Elena a leșinat .Am dus-o cu mașina la spital . Iar din acea zi nu am mai văzut-o . Până astăzi . 
            După înmormântare mi-am depus dosarul la Cambridge , hotărât să părăsesc România și să mă întorc în țara mea natală . A fost o pură coincidență că eu şi Elena să fim studenți la aceasi universitate , în aceași grupă ..sau poate că e destinul .

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Stau în vechiul meu apartament , şi încerc să îmi amintesc clar momentul în care astăzi am văzut-o din nou pe Elena .  Am impresia că a fost doar un vis stupid sau că imaginația îmi joacă feste . Îmi verific telefonul şi brusc îmi amintesc că în seara asta este acel BONFIRE . Petrecerea de început de an universitar . Cred că ar fi o idee genială să merg . Nu pot să stau în casă ca un prizonier . Trebuie să mi-o scot din cap pe Elena iar asta este singura cale prin care pot să o fac .

           E ora 20:57 iar la 21:30 începe . Fac repede un dus , îmi iau o pereche de blugi albaștri din denim un hanorac gri , teniși în picioare şi cobor la mașină . Bag cheile în contact , pornesc motorul și pornesc la drum . Elena , în seara asta nu vreau să mă gandesc la tine .

Until the endWhere stories live. Discover now