Capitolul 7: "Alexander McCall"

21 1 2
                                    

         Cat de mica este lumea . Azi nu am avut ocazia sa o vad la curs insa acum sta in fata mea socata . Prietena ei e la fel de nelamurita ca ea , fratele meu isi verifica telefonul iar eu ca cel mai mare dobitoc ma holbez la ea ,in pragul usii cu un buchet de bujori in mana . Such an idiot .

-Astea sunt pentru tine .-ii intind buchetul flori iar ea pare sa ezite .
-Iti multumesc ,va multumesc domnule profesor. Nici nu stiu ce ar trebui sa fac .
-Eu zic ca ar trebui sa ma inviti inauntu si sa pui florile in apa .
-Va rog ,intrati .- vocea ei e minunata .
-La asta nu ma asteptam , va poftesc in bucatarie . -imi spune Eva in timp ce se pune in miscare . Elena disparuse .

-----------------------------------------------------------

Elena

   Nu pot sa cred asa ceva . El ,aici ...
Si mi-a mai adus si florile mele preferate. Doar Colin stia ca imi plac bujorii albi . Doar Colin si Eva . I am gonna kill her .
Ma duc in bucatarie si ii vad pe cei trei asezati la masa . Eva deja pusese mancarea pe masa . Ma uit la ea si ii transmit aproape telepatic faptul ca vreau sa am o vorba cu ea dupa masa . Ma asez si distractia incepe .

-Iubita mea  ,esti minunata in bucatarie .
-Chiar gatesti minunat .
-Va multumesc baieti .
-Tu ,Elena , stii sa gatesti ?
-Nu . De asta o am pe Eva . Pentru ca facem o echipa buna . Nici mama nu stie sa gateasca dar stie tata iar ea mereu sta pe canapea si in priveste cum gateste . La mine sper sa fie la fel . Imi doresc ca cel cu care decid sa imi impart restul vieti sa ma scuteasca de acest chin al bucatariei .-spun razand .
- Ce fel de barbat ar face asta . Gatitul e treaba de femeie . -spune Luck.
-Un barbat care iubeste ar face asta . Pe mine va rog sa ma scuzati . - ma ridic de la masa si ma duc in camera mea ,ies pe balcon . E incredibil cum unii iau totul prea in serios si cum se considera superiori femeilor . Ce e rau in a gati ? Pana la urma urmei o gramada de barbati sunt bucatari cu renume si succes .

- Ce tantalau ...- spun fara sa imi dau seama ca am spus-o cu voce tare .
-Chiar este . Cate odata nu isi da seama ce vorbeste si spune ce ii trece prima data prin minte ,iarta-l . Sper ca nu te deranjez .
-Domnule profesor ..- il vad cum se apropie de mine . In mana are doua pahare de vin .
- As prefera sa imi spui Alex . Sunt mai mare decat tine cu 6 ani . M-as simti mai apropiat de tine daca mi-ai spune pe nume . Sa lasam respectul la o parte .
-Alex ,nu stiu ce intentii ai ..
-Pe cele mai bune ,te asigur .

Until the endWhere stories live. Discover now