Capitolul 8:"O gradina de bujori"

19 0 0
                                    

            Nu putem trai separati si singuri . Avem nevoie de cineva care sa ne ghideze ,sa ne sprijine ,sa ne sfatuiasca ,sa ne asculte cele mai ascunse si intunecate secrete si sa ne iubeasca . Si daca totusi incerci ss te ascunzi de oameni si sa fii pe cont propriu ,mai devreme sau mai tarziu te vei transforma intr-o fiara salbatica si in loc sa evoluezi cum.e fireste ,te vei intoarce la conditia initiala ,preistorica si va fi necesar sa inveti sa te readaptezi . Sa o iei din nou de la inceput si stim cu totii ca inceputurile sunt cele mai grele .

-----------------------------------------------------------

      In acea seara nu s-au intamplat prea multe . Alex si Luck au plecat dupa ce cel din urma consumase prea mult alcool . Nu e ca si cum urma sa fiu spectatoarea unui film pentru adulti ce avea loc pe masa din bucatarie avand-o protagonista pe prietena mea cea mai buna insa nici mult nu mai era .
       De aseara nu prea am mai vorbit cu Eva . Si nici nu am intentia sa o fac . Am ajuns la facultate uar dupa doua cursuri obositoare ,al treilea era cu Alex . Incercam sa imi focalizez toata atentia pe explicatiile lui insa Eva mi-a intins un bilețel.

"Buna Elena , da-mi numarul tau de telefon .-Andrew" - nu m-am gandit de doua ori ,am scris numarul si am dat biletelul înapoi . In secunda doibam ptimit un mesaj .

"De ce esti trista ?-Andrew"
"Nu sunt trista . Ce te face sa crezi asta ?-Elena "
"Esti prea concentrata la ora si abia de o privesti pe Eva in ochi .-Andrew"
"Ce ochi de vultur ai .-Elena"
" Hai ,pune un zambet pe buze .-Andrew"
"De ce ?-Elena"
"Pentru ca esti cea mai frumoasa femeie din lume cand zambesti !-Andrew"-cand am citit ultimul mesaj de la el am zambit instantaneu ,fara sa realizez . Mi-am intors privirea spre el care statea cu un rand si 4 banci mai sus decat mine si am continuat sa ii zambesc iar aparent si el mie .

-Domnisoara Flor ,va deranjam ?- simteam cu cuvintele lui Alex  imi taiau respiratia . Daca cu o seara inainte avea o voce calda si un timbru placut ,acum vocea lui era taioasa si rece de imi strapungea pielea ,oasele si imi ajungea pana in maduva . Ma simteam cea mai mare infractoare iar toata aula se uita la mine .
-Nu ,imi cer iertare domnule McCall.
-Daca nu sunteti interesata de curs ,va rog insistent data viitoare sa nu ne mai "incantati" cu prezenta . Cat despre dumneavoastra domnule Scott , va rog insistent sa parasiti sala . Nu pot sa tolerez faptul ca distrageti atentia celor din jur . La urmatoarea abatere il urmati pe domnul Scott ,domnisoara Flore . -il auzeam oe Andrew cum isi strangea lucrurile ,am auzit o usa deschisandu-se apoi inchizandu-se . Imi doream sa ma intorc ,sa il vad pe Andrew insa Alex ma inghetase cu privirea lui si nu ma puteam misca .

       Dupa curs am mrrs in gradina botanica ,acolo erau multe flori si ma simteam mai linistita . Imi placea sa simt aerul proaspat si parfumul florilor si a plantelor .

-Hei ,te deranjez ?- ma intorc si o vad pe Eva .
-Nu ,s-a intamplat ceva ?
-Da ,esti rece cu mine si as vrea sa stiu de ce .
-Eva ,suntem prietene?
-Cele mai bune.
-De cand ne cunoastem ?
-De cand aveam ,nu stiu 4-5 ani ? Pentru Dumnezeu Elena !
- De unde stia Andrew unde locuim ?
-Ma sunat si i-am dat adresa spunea ca te duce acasa si ca tu adormisei deja . Daca e vorba de mesajul ala ,l-am trimis inainte sa ma sune el .
-De unde stia Alex ca bujorii albi sunt preferatii mei ,nu poate fi o coincidenta .
-Luck m-a sunat si mi-a spus ca Alex nu poate sa vina cu nana goală asa că i-am spus sa ii spuna sa iti ia bujori albii. Pe atunci nici eu nu știam ca Alex e fratele lui .
-Eva ,singurul im care mi-a daruit aceste flori era Colin . Si asa trebuia sa ramana ! De ce iei decizii ce imi privesc persoana fara sa ma intrebi ? Iar aseara ..aseara mai aveai putin cu ti-o trageai cu ala in bucatarie ,sub ochii mei . Il cunosti de o zi ! Ce e cu tine ?- Eva sa ridicat de langa mine de pe banca di a plecat .
-Se geabeste undeva ?-ma intreaba Andrew in timp ce se apropie de banca mea si trecand pe langa Eva .
-Da ,spre ținutu pacatelor.
-Ce s-a intamplat azi la curs a fost ciudat si doar vina mea . Imi pare rau .
-Situația nu a fost chiar asa de grava. A exagerat proful.-o liniste s-a așezat intre noi pentru cateva clipe.-Obisnuiam ca eu si Colin sa ne facem planuri. Odata mi-a spus ca dupa ce voi fi sotia lui imi va aduce zilnic flori ca semn al iubirii noastre. Acum...
-Sa nu cumva sa plangi caci daca o vei face,ma voi casatori eu cu tine ,te voi face sotia mea si iti voi darui o gradina de bujori albi .

Until the endWhere stories live. Discover now