Capitolul 13

8 1 0
                                    

Daca toti vor alege sa mearga prin dreapta,eu voi alege fara ezitare să pășesc prin stanga.
Nu ,nu o voi face pentru ca nu vreau sa am companie la drum ci doar pentru ca in mine mocneste dorința de a fi diferită dar nu si neînțeleasă.

A trecut ceva timp de la nefericitul eveniment iar eu m-am închis în mine ca o pasăre într-o colivie. Inca din acea zi până acum tot ce am facut a fost sa merg la facultate si inapoi acasa . Acasa ,ma baricadam in camera mea . Eva imi aducea mereu mancare in camera si nu ma forta in vreun fel sa merg in bucatarie. Andrew ma vizita zilnic . Pur si simplu venea si statea cu mine caci nu prea comunicam iar el nu ma condamna pentru asta . Pe Luck refuz sa il vad pentru ca imi aminteste de Alexander care apropo ,nu mai este profesor in Cambridge insa de cate ori sunt la cursuri si usa de la amfiteatru se deschide stau stresata ,sa nu fie el .
Prin ce trec eu acum ? Numiti-o frica sau cum vreți . Eu ii spun trauma .

In doua zile e Craciunul . Eva a decorat tot apartamentul . Usa de la intrare era împodobită cu o coronița de brad asemenea fiecarei usi din casa. Deasupra fiecarei uși era vasc chiar si in hol era într-o vaza un buchet de crengute. In fiecare fereastra era cate o instalatie multicolora in rest peste tot prin casa dadeai de bibelouri cu Mos Craciun, reni ,lumanari parfumate, bomboane , stelute, si cutii mici de cadouri .

Eram in camera mea pe burta intinsa in pat cu capul într-o perna cand o aud pe Eva cum da buzna în camera .

-Pot sa intru ?- ma intreaba cu o voce de mielusel.

-Nu .

-Prea târziu .

-Am observat.

-Elena ,nu mai suport . Au trecut doua luni . Get over it! E Crăciunul .

-Nu cred că esti tu in stare sa imi spui ce si cum sa fac si nici nu ma poti convinge .-ii spun cu o voce trista si stinsa. O aud cum scapa o cutie din mana ,sau poate ii da drumul sa cada intentionat .

-Ea dingura nu poate ,dar cu ajutorul meu va reusi .- aud vocealui Andrew care statea rezemat de usa ,ma ridic si merg sa il imbratisez.

-Mi-a fost dor de tine Andrew. Nu ai idee .-Andrew a fost plecst o săptămână in România sincera sa fiunu am crezut ca pot sa ma simt atat de pustie fara el langa mine .

-Si mie mi-ai lipsit Elena.

-Acum ca am aflat toti cat de dor ne-a fost unul de altul, oameni buni,poimâine e Crăciunul. Camera ta Elena e ...Nu e in ton cu sărbătoarea. Do something ! -Eva pleaca iar in camera taman eu cu Andrew si o cutie dicsita de ornamente . Scot instalatiile, funditele rosii ,clopotetii, lumanarine si crengutele de brad si le caut cate un loc in camera .

-Am terminat .-spun usurata .
-Nu prea cred .-il vad pe Andrew cum se opropie de mine cu o crenguta de vasc in mana .-Eva ma rugat să iti dau asta . A spus sa o pui deasupra usii. E semn de prosperitate, noroc, iubire...- a accentuat ultimul cuvant , l-am privit in ochii si simteam ca ma voi pierde cu firea asa ca am luat vascul si am trecut pe langa el multumind.

-O voi pune deasupra usii chiar acum .

-----------------------------------------------------------

Eva a planuit o petrecere de craciun la noi acasa unde aveau sa vina Luck ,pentru ca Eva a spus ca nu il pot evita forever , Andrew , Andrada , Mark , Oliver ,Robert , Jasmine, Angela, Victoria ,Samuel si Georgia .

Andrew Scott

Stau pe canapea langa bradul verde imbracat in beteala aurie ruginie . Analizez ninunatele globuri lucioase roscate si o vada într-unul pe Eva cum se apropia de mine.

-Niciodata nu am schimbat culorile bradului . Sunt preferatele Elenei.-imi spune punandu-si mana pe umarul meu . Dau din cap afirmativ si zambesc .-Apropo de Elena ,cand ai de gand să ii spui?- ma întorc brusc spre ea nelamurit .

-La ce te referi ?

-Andrew,te rog ,nu juca jocul asta cu mine . Stiu ca simți ceva pentru ea . Te vad cum o privesti ,cum te topesti dupa ea ,cum vrei sa o protejezi mereu . O placi ,mai mult decat pe o prietena .

-Nu ,Eva . O iubesc !

Until the endWhere stories live. Discover now