Andrew Scott
Ma simteam secat de puteri . Simteam cum gelozia imi patrunde in oase insa nu era doar gelozie ,era si o durere care imi intepa inima . Durerea era din ce in ce mai proeminenta . Nu am simtit asta niciodata cu nimeni nici macar cu Adina. De ce trebuia sa fie ea ? De ce ,tu inima, din toate femeile din lumea asta te-ai oprit la ea ? Lacrimi fierbinți mi se rostogoleau pe fata . Simteam gelozie ,dezamagire . Eram nervos din cap pana in calcai . Ma duc la toaletă si ma spal pe fata . "Fii barbat Andrew. Ea l-a ales . E fericita . Fii fericit pentru ea . "
Dintr-o data aud niste tipete . Initial aveam impresia ca eram paranoic ,aveam impresia ca era vocea Elenei .Aparent ,dupa ce am auzit-o a doua oara , eram sigur ca ea era și m-am îndreptat cat de repede am putut spre locul de unde se auzea vocea ei . Am dat buzna intr-un birou si am vazut scena groazei ,mai infricosatoare ca toate decoratiunike din sala unde se desfasura petrecerea . Pentru o secunda timpul s-a oprit in loc si am putut sa analizez situatia . Elena era intinsa pe birou cu nasturii de la halatul medical rupti .Alex era descheiat la curea ,cu o mână o tinea pe ea de gat iar cealalta mana era in sutienul Elenei . Ea tinea ochii inchisi ,lacrimile ii inundasera fata delicata . Secunda se scurge iar eu turbez si iau atitudine .-Ia-ti labele de pe ea .-sar pe el si il dobor la pamant de unde incep sa il lovesc cu pumnii .
-Lepra ce esti ,nu te suport .
-Cum poti sa ii faci asa ceva idiotule ? Asta e iubire ?Asa o iubesti ? Te rup in bucati boule ,iti arat eu tie iubire .- il lovesc in nenumarate randuri cu pumnii cand la ficat cand in fata . Il ridic de jos si il lipesc de perete .
-Maine la prima ora iti ceri demisia daca nu vrei sa afle o lume intreaga ca esti un hartuitor si un om de nimic . Nu vreau sa te mai vad in facultate, ca de altfel ma duc si depun plangere inpotriva ta si o sa te dea astia in suturi afara din invatamant ,ai inteles nimic de om ce esti ? Vreau sa te cari . Sa nu o mai cauti niciodata pe Elena,javra !-ii dau drumul ,o iau pe Elena in brate de pe birou si parasesc incaperea .
-----------------------------------------------------------
Elena Flore
Andrew ma ia in brate si mergem spre masina lui . Ma pune in stanga ,ma inveleste cu o patura si pornim la drum . Pe drum nu am scos un cuvant .
Ajunsi in fata blocului ma dau jos usor iar o ameteala ma cuprinde . Andrew vigilent alearga spre mine si ma sprijina .-Esti bine ?
-Da . Pot sa merg . -ma eliberez de bratele lui Andrew si urc scarile . Intru in apartament ,in camera iar Andrew se tinea de mine ca un scai .
-Elena ,vreau sa vorbim . Simt nevoia sa vorbim . Trebuie sa vorbim . Nu pot sa te las asa, te distrugi singura . Sunt aici ,cu tine si te ascult ..- in timp ce Andrew tinea un monolog care spera el ca ma va face sa ma simt mai bine eu ma indreptam usor spre masuta de make-up . Pe ea era o vaza de sticla alba cu un.buchet de trandafiri in ea iar langa o rama foto . In poza era imortalizat primul sarut dintre mine si Alex . Sinteau cum lacrimile imi invadau din nou fata . Am pornit intr-un plans isteric si cu toata ura din mine am aruncat rama foto direct in peretele din spatele lui Andrew ,aceasta spargandu-se in cioburi mici , am luat vaza si am aruncat-o in aceasi directie . Pe podeaua camerei imprastiindu-se mii de cioburi .-Nu pot ,nu pot ,nu pot Andrew . -ii spun in timp ce acesta fuge catre mine si ma lipeste de pieptul lui .
- Shh ,linisteste-te . Sunt aici langa tine si nu voi lasa pe nimeni sa te mai raneasca din nou . Doar lasa-ma sa am grija de tine . - plangeam cu lacrimi amare , plangeam fara sa ma pot opri . Simteam ca acum plang pentru toate datile in care m-am abtinut de-a lungul vietii . Nu eram puternica ,eram slaba si lipsita de aparare .-Ce ai spune daca tu ai face o baie ,cat curat eu cioburile astea de pe jos ? -dau din cap afirmatil iar acesta ma ia in brate si ma duce pana in baie . Imi aduce prosoape si vesnica mea pijama din matase roz pal . Cand ies din baie si intru in camera il gasesc pe Andrew stand in fund pe marginea patului cu o poza in mana . Era o poza cu mine si Adina si el .
- Nu stiam ca mai ai poza asta .
-E o amintire . Eu nu renunt la ele . -ii spun in timp ce iau poza pentru a o analiza . - Stiu ca tu ai facut-o ...
-A fost necesar .
-Niciodata nu te-am intrebat ce s-a intamplat cu adevarat . Si niciodata tu nu mi-ai povestit ,poti sa o faci ,te rog ?
- Nu sunt prea multe de povestit . Dupa ce a murit Colin am devenit un singuratic .Aceam nevoie de sprijinul ei insa ea nu facea decat sa se planga de faptul ca jelesc prea mult . Ne certam des pentru ca nu imi intelegea suferinta . Totul pana in ziua in care am primit niste poze cu ea si un tip in timp ce ... intelegi tu ,de la iubita tipului cu care ea ma insela . Aparent ea descoperise si a tinut sa ma informeze si pe mine .
-Si ce ai facut ?
-Nimic ,ne-am despartit .
-Ai suferit dupa ea ? Imi imaginez ca da , toate erau pe capul tau . Fratele mort acum si iubita te insela ..
-Ai sa razi ,dar nu . Faptul ca ea m-a inselat m-a facut sa realizez ca eu nu o iubeam defapt . Eu iubeam pe altcineva asa ca am trecut usor peste .
-Iar acea fata ,pe care o iubeai ?-ii spun in timp ce ma bag sub pilota .
-Inca o iubesc si cred ca o voi mai iubi mult timp de acum in colo.
- I-ai spus ?
-Nu ,dar o voi face candva . Hai ,pune-te sa dormi ,trebuie sa te odihnesti .-ma i-a de mana , se apleaca sa ma saruta pe frunte. Cand se retrage eu il trag inapoi si ii zic :
-Te rog,ramai cu mine . Am nevoie de tine .
-Voi ramane .-imi spune el in timp ce se aseara in pat langa mine .
-Pana cand cerul se va sparge in bucati si se va dezlantui sfarsitul lumii.
YOU ARE READING
Until the end
RomanceThree things you can't hide :the SUN , the MOON and the TRUTH! O poveste semi-trista spre vesela .