Capitolul 15

5 1 0
                                    

          Oamenii fiind obișnuim să greșim iar în această societate,în care oricum greșelile sunt considerate pacate, ele au un preț . Câteodată mult prea mare . Recent am auzit undeva " Fără plată ați primit, fără plată să dați." Așa că hai să ne gândim. Dacă ai greșit și ai impresia că nu ai plătit fii sigur că următoarea dată vei plăti dublu și nu cu bani pentru că greșelile se plătesc în suferință.

       Cât despre greșeli . În seara asta am făcut una pentru care voi plăti scump în viitorul apropiat .
        Fără alte introduceri v-o prezint pe Adina . Prietena mea ,fosta iubită a lui Andrew, fosta noastră colegă , the bitch in flesh and bones .

    Nu mereu a fost așa scorpie ca acum . A fost o perioadă în care eram cele mai bune prietene cand ea era mai cuminte si mai blanda . În ultimul an de liceu a luat-o razna. Toti spun ca oamenii roscați natural sunt oameni rai . Aparent au dreptate ,cel putin in cazul Adinei.

-Eu am invitat-o ..
-De ce ,Elena ?
-Mi-a lasat mesaj pe mail. Spenea ca e in vizita la o matusa in Londra si ca se plictisește asa ca am invitat-o .-Adina ne privea vorbind de jumatate de metru distanta.
-Haideți la masa.- ne invita Eva cu o privire pătrunzătoare. La masa Andrew s-a asezat langa mine . Ii vedeam cum venele de pe mana erau umflate,mai sa explodeze . Ridic privirea din farfuria de creveti si legume coapte si ma uit in jur ridicandu-ma de la masa.

-Pe mine va rog sa ma scuzati. Andrew, putem discuta intre patru ochii?- se ridica de la masa si ma urmărește pana in bucatarie .

-Andrew, imi pare rau . Iti promit că ea nu e aici cu intentia de a face rau . Pur și simplu a venit sa stea cu noi .
-Elena,o cunosc mai bine ca tine .
-Esti paranoic .
-Elena te rog ..
-Nu Andrew, eu te rog . Hai sa nu stricăm seara asta .-Andrew ma luat in brate si ma sărutat pe frunte .
- Iti promit ca totul va fi bine . Am o surpriza pentru tine.

Si chiar am avut parte de o surpriza in seara aceea.In noaptea aia am aflat ca Andrew urmează sa devina tata . Daca va întrebati cine e mama copilului ,ei bine ,nimeni alta decat Adina . Aparent copilul avea patru luni de cand se dezvolta înăuntrul ei ceea ce insemna ca ei doi erau împreună și că el e tatal copilului,cel puțin pana la proba contrarie. Asa patesc eu ,Elena Flore, de cele mai multe ori cand mă îndrăgostesc si iubesc . Baiatul ori e un violator,ori moare ,ori urmează sa fie tatic pentru copilul altei fete . Cu ce am ramas eu din seara aia? Cu inima facuta praf si dupa aruncat in cel mai indepartat abis, fara cel mai bun prieten si cu o cutie. Un cadou de craciun ,de la Andrew, pe care nu l-am deschis si nici nu o voi face . Dupa Craciun ,dupa o cearta , Eva s-a hotarat să părăsească apartamentul si sa se mute cu Luck . Asa ca am ramas singura .

     Durerea e doar o bariera,o scuza si in momentul in care nu e nici una din cele doua ,e un scut . Simt durerea pana in maduva oaselor. Ma consuma ,ma golește de energie ,de lacrimi ,se hrănește cu sentimentele mele si ma transforma intr-un robot indragostit de monotonia deprimanta .

Until the endWhere stories live. Discover now