Ace Ryann Storm seorang billionaire yang dikenali ramai ahli perniagaan di seluruh dunia malahan dia juga turut dikenali sebagai playboy no 1 dikalangan wanita. Ace inginkan anak dari darah dagingnya sendiri untuk mewarisi semua hartanya yang berbillion-billion tetapi dia tidak mahu terikat dengan sebarang perkahwinan. Ace sanggup mencari seorang wanita yang sanggup memberikan dia anak dengan menawarkan sejumlah wang yang banyak sebagai ganjaran.
Estella Anastasia Brown seorang gadis yang mempunyai masalah kewangan yang teruk. Di usia yang muda dia sudah dibebani dengan hutang yang ditinggalkan oleh ibu bapanya yang telah melarikan diri meninggalkan dia sendiri dengan hutang yang banyak. Demi membayar hutang orang tuanya Estella bekerja sebagai sale girl di kedai hardware dan hostess pada malamnya di sebuah club di Bandar Los Angeles. Walaupun kerja pada malamnya itu nampak jijik di mata masyarakat Estella tiada pilihan lain demi meneruskan hidupnya.
Lust & Pleasure Club ialah kelab malam yang dimiliki oleh Ace dan kelab tempat Estella bekerja sebagai hostess. Setiap hujung minggu Ace akan datang ke kelabnya itu untuk berhibur dan di sana dia berjumpa dengan Estella yang bekerja sebagai hostess kelabnya. Ace merasakan Estella sesuai dijadikan ibu tumpang untuk melahirkan anaknya. Ace telah menawarkan baby contarct kepada Estella dengan menjanjikan semua hutang Estella akan dibayar oleh Ace jika Estella setuju memberikan anak untuknya.
"After the baby is born you can leave and out from my life. You have no right on this baby because that is state in our contract." – Ace
"After the baby is born can I hold him/her for the first and the last time?" – Estella
Bertahankah baby contract yang dibuat oleh Ace kepada Estella selepas mengenali diri sebenar Estella?
MAIN CHARACTERS
Candice Swanepoel as Estella Anastasia Brown
Dima Gornovskyi as Ace Ryann Storm
YOU ARE READING
BABY CONTRACT (COMPLETED)
RomanceCopyright © 2018 by Aurora Mikealson @ Zessica Mei All rights reserved. This story or any portion thereof may not be reproduced or used in any manner whatsoever without the express written permission of the writer.