ESTELLA POV
"Fuck!" Saya dengar Mr Ace pagi-pagi lagi sudah mencarut di bilik. Seperti biasa saya akan menyiapkan breakfast untuk kami berdua dan sarapan hari ini saya sediakan English Breakfast. 2 hari sudah berlalu sejak kejadian malam itu. Memory itu masih kuat lagi di ingatan saya.
**FLASHBACK**
Saya terbangun apabila saya merasakan ada sesuatu yang menarik badan saya. Perlahan-lahan saya buka mata saya sambil adjust cahaya yang memancar terang ke muka saya memandangkan bilik Mr Ace ni dikelilingi cermin yang boleh nampak Bandar New York. Apabila saya sudah bangun sepenuhnya saya cuba bangun tapi saya rasa pedih di bahagian private part saya.
"Auch..." Saya mengerang kesakitan tiba-tiba saya nampak ada tompokkan merah di atas cadar nampak macam darah sekali saya tengok betul-betul baru saya teringat pasal semalam. Saya lupa sudah sudah yang Mr Ace sudah access v-card saya dan darah tu bukti saya bukan virgin lagi. Panas-panas sudah muka saya malu dengan diri saya dan Mr Ace. Sebelum Mr Ace bangun bagus saya bangun dahulu tapi sekali saya mahu berdiri tidak tahu kenapa kaki saya lemah betul sampai saya terjatuh di atas lantai.
"Emm..." Saya dengar Mr Ace mengerang sebab tidurnya kena kacau. Saya menarik nafas lega apabila saya tengok Mr Ace macam tiada tanda-tanda mahu bangun, tanpa buang masa saya cuba bangun tapi lemah ba kaki saya tambah lagi private part saya yang pedih sekarang menyukarkan saya untuk bergerak.
"What are you doing down there?" Tanya Mr Ace terus saya tengok dia yang sedang tengok saya dengan riak muka yang amuse dengan saya.
"I... I..." Tidak dapat saya teruskan ayat saya sebab malu terkantoi jatuh dari katil oleh Mr Ace.
"Where do you think you want to go?" Tanya Mr Ace dan saya nampak Mr Ace turun dari katil lalu ke tempat saya. Dengan selamba Mr Ace dukung saya lalu letak saya di atas katil.
"I... I... I want to take shower." Bilang saya dengan nada yang tergagap-gagap dengan muka yang merah menahan malu. Siapa tidak malu kalau dengan keadaan yang tidak berbaju, si Mr Ace pun satu dengan selambanya dia pergi angkat saya dengan stark naked tambah la saya malu.
"I will prepare salt bath for you. I know you feel sore right now, the salt bath can help reduce your soreness. Wait here don't go anywhere." Bilang Mr Ace dengan nada yang tegas yang membuatkan saya tidak berani mahu membantah. Baru Mr Ace mahu bangun pergi bilik air saya buka mulut untuk bertanya soalan yang tengah bermain di otak saya sekarang.
"Why did you do that last night?" Tanya saya. Saya telan air liur bila Mr Ace pusing tengok saya dengan pandangan yang tajam.
"You irritated me last night." Bilang Mr Ace dengan nada yang dingin.
"What did I do until you annoyed with me?" Tanya saya lagi. Pelik juga apa yang saya buat sampai Mr Ace annoying dengan saya semalam.
"You still have guts to ask me what's did you do last night at the party." Bilang Mr Ace dengan nada yang tidak percaya.
"Yes, so now tell me what did I do until you annoyed with me?" Balas saya dengan selamba lupa sudah saya yang saya masih stark naked di hadapan dia sekarang tapi saya tutup la badan saya tu dengan selimut.
"You flirting with my rival Marco last night!" Marah Mr Ace dengan saya. Saya tengok muka Mr Ace yang tengah marah dengan pandangan yang pelik, bila masa pula saya pergi menggoda rival dia ni? Seingat saya tiada saya pergi menggoda mana-mana lelaki semalam di club.
"I didn't flirt with your rival Marco. He comes to me by his self, I didn't come to him." Bilang saya dengan berani cuba untuk mempertahankan diri saya dari tuduhan Mr Ace.
YOU ARE READING
BABY CONTRACT (COMPLETED)
RomanceCopyright © 2018 by Aurora Mikealson @ Zessica Mei All rights reserved. This story or any portion thereof may not be reproduced or used in any manner whatsoever without the express written permission of the writer.