ESTELLA POV
Saya bangun mengejut apabila saya rasa loya mahu muntah, dengan pantas saya berlari ke bilik air lalu saya keluarkan semua isi dalam perut saya. Tidak tahu kenapa dengan saya sejak kebelakangan ini saya rasa cepat penat dan apa yang saya makan pasti akan saya keluarkan balik. Habis sahaja saya keluarkan isi dalam perut saya, saya bangun lalu pergi berus gigi di singki kasi hilang tu bau mulut lepas muntah. Tiba-tiba saya terdengar bunyi pintu bilik air diketuk dari luar.
"Baby girl, are you okay?" Tanya Mr Ace sambil mengetuk-getuk pintu bilik air ini.
"Yea, I'm fine. You no need to worry." Balas saya dari dalam. Lepas saya berus gigi saya lap mulut saya guna tuala bersih yang sudah tersedia dalam bilik air ini. Lepas cuci muka semua baru saya keluar dari bilik air, buka saja pintu tercegat sudah Mr Ace dengan muka yang risau.
"Are you sure you okay? Because you looked pale." Bilang Mr Ace sambil tangan dia check dahi saya panas ka tidak.
"I'm good maybe I eat something wrong." Bilang saya dengan nada yang yakin cuba memujuk Mr Ace yang nampak risau akan saya.
"Do you need go to clinic?" Tanya Mr Ace. Cepat-cepat saya geleng kepala saya.
"No. I'm fine, no need to worry it. I will be fine later." Bilang saya tapi tiba-tiba saya rasa mual balik terus saya lari masuk balik dalam bilik air lalu muntah di mangkuk tandas.
"Baby girl?" Saya dengar bunyi kaki Mr Ace yang datang mendekati saya lalu dia tolong saya tepuk belakang saya kasi keluar habis tu muntah. "We should go to clinic. You look really sick." Bilang Mr Ace dengan nada yang risau.
"I'm good beside today your sisters will come." Bilang saya jalan pergi singki mahu cuci mulut saya.
"They will arrived this afternoon. I can ask my driver to pick them up at airport." Bilang Mr Ace.
"But...." Baru saya mahu potong cakap Mr Ace sudah dia terlebih dahulu potong cakap saya.
"I don't want to hear anything from you we're going to clinic today to check up on you." Bilang Mr Aca dengan nada yang tegas langsung tidak memberi saya ruang untuk membantah. Mahu tidak mahu paksa la juga saya ikut cakap Mr Ace.
"Okay." Jawap saya dengan nada yang lemah. Penat sudah saya asyik muntah saja dan puncanya saya sendiri tidak tahu.
"Good. Get ready, we're leaving on 9 AM." Bilang Mr Ace lalu keluar dari bilik air.
Tanpa buang masa saya terus mandi sementara Mr Ace mandi di bilik air di bilik tetamu memandangkan kami berdua mahu kejar masa. Siap saja saya mandi saya ambil tank top tanpa lengan dan skinny jeans dari walk in closet yang saya dan Mr Ace kongsi lalu saya pakai ke badan saya. Setelah siap saya ambil handbag dan handphone saya yang ampai-ampai di atas katil lalu keluar dari bilik. Saya nampak Mr Ace sudah di ruang tamu menunggu saya nampak kemas tu alpha male walaupun dia hanya memakai pakaian casual t-shirt V neck warna hitam dipadankan dengan black leather jacket yang nampak mahal tu dan ripped jeans yang nampak sangat sesuai dengan Mr Ace. Kehadiran saya disedari oleh Mr Ace apabila dia mengalihkan perhatian dia dari Iphone yang sedang dia pegang sekarang.
"You done?" Tanya Mr Ace. Oh my god, boleh tercabut jantung saya bila Mr Ace pandang saya, punya handsome ni alpha male.
"Y... Yes." Balas saya dengan nada yang gugup, tidak tahu kenapa saya tiba-tiba gugup.
"Good, let's go." Bilang Mr Ace lalu menarik tangan saya.
Kami sama-sama keluar dari penthouse Mr Ace sambil berpegangan tangan. Di lobi ada sudah sebuah kereta BMW sport car yang sudah sedia menunggu kami berdua. Mr Ace tolong bukakan pintu untuk saya di tempat penumpang sebelah pemandu terus saya tengok Mr Ace dengan pandangan yang pelik. Kenapa saya kena duduk di sebelah pemandu?
YOU ARE READING
BABY CONTRACT (COMPLETED)
RomanceCopyright © 2018 by Aurora Mikealson @ Zessica Mei All rights reserved. This story or any portion thereof may not be reproduced or used in any manner whatsoever without the express written permission of the writer.