CHAPTER 5

7.6K 364 35
                                    

ESTELLA POV

Saya termenung sendiri di tepi swimming pool sambil memikirkan sesuatu. Semua hutang daddy dan mommy semua sudah habis dibayar oleh Mr Ace seperti yang dijanjikan saat saya setuju untuk bagi zuriat kepada Mr Ace tapi bersediakah sudah saya untuk menjadi seorang ibu walaupun anak itu bakal diberi sepenuhnya kepada Mr Ace setelah anak itu dilahirkan ke dunia ni.

"Hoi." Punya saya terkejut beruk bila kena sergah macam tu saja oleh Mr Ace, nasib saya tidak terjatuh dalam ni swimming pool. Terus saya jeling Mr Ace tanda saya marah.

"You shocked me idiot." Bilang saya dengan nada yang geram, bertambah geram saya bila Mr Ace tersenyum sinis dengan saya. Eeee... Macam saya mahu tolak saya ni lelaki biar jatuh di swimming pool ni.

"What are you thinking about?" Tanya Mr Ace lalu duduk disebelah saya sambil merendam kakinya dalam kolam macam saya.

Memandangkan hari ini hari ahad Mr Ace lebih suka duduk di rumah dan luangkan masa dia di rumah.

"Nothing." Balas saya.

"You look thinking very hard and that must be something in your mind." Bilang Mr Ace.

"I was thinking am I ready to be a mother of course I know that I will leave after the baby is born but still I'm the mother of the baby." Bilang saya dengan nada suara yang perlahan. Kaki saya main-main dengan air.

"Are you thinking about backing out from our agreement?" Tanya Mr Ace dengan nada yang keras yang membuatkan saya tengok terus Mr Ace.

"Of course not. I will not backing out from our agreement you already help me paid my debt and I will return your kindness." Jawap saya.

"Good." Balas Mr Ace. "By the way we going out tonight. I need to check on one of my club today so you coming with me."

"Really?" Tanya saya dengan nada yang teruja. Lama sudah saya tidak pergi club bukan saya seorang kaki clubbing dulu saya kerja sebagai hostess di club pun sebab terpaksa dan saya perlukan duit lebih untuk bayar hutang Along. Semenjak saya tinggal dengan Mr Ace jarang saya keluar rumah sebab Mr Ace tidak benarkan saya keluar tanpa ada dia bersama atas alasan apa pun saya tidak tahu.

"You look excited?" Mr Ace tengok saya dengan pandangan penuh tanda tanya.

"Of course I'm excited because it's been awhile I go to the club beside I feel bored staying at home all the time." Bilang saya dengan keturujaan yang terpancar di muka saya.

"Really?"

"Yes." Saya beri senyuman kambing kepada Mr Ace.

"Wipe that smile it making you look weird and ugly." Bilang Mr Ace dengan selamba terus berubah monyok muka saya bila Mr Ace sesedap mulut dia cakap senyuman saya bida dan pelik. Kurang asam jawa betul ni alpha male.

"Idiot billionaire." Ejek saya dengan nada suara yang sangat perlahan sampai Mr Ace tidak boleh dengar apa yang saya cakap.

"What did you said?" Tanya Mr Ace sambil memberi saya pandangan tajam dia yang popular tu.

"Nothing." Takut kena tanya lagi oleh Mr Ace terus saya terjun swimming pool dan berenang-renang memanjakan diri saya dengan air. Lamanya sudah saya tidak swimming, tidak lama kemudian Mr Ace join saya sekali swimming. Tiba-tiba ada tangan melingkar di pinggang saya.

"What did you said about me earlier baby girl." Bisik Mr Ace yang membuatkan meremang bulu roma saya sekali gus membuatkan muka saya panas sebab Mr Ace terlalu dekat dengan saya.

"N....N....Nothing. Let me go Mr Ace." Bilang saya dengan nada yang gugup. Saya cuba melepaskan tangan Mr Ace dari pinggang saya tapi tangan Mr Ace kuat melingkar di pinggang saya.

"I did heard you said something about me just now so care to tell me?" Bisik Mr Ace dengan nada suara yang mengoda. Semakin tidak keruan saya jadinya.

"I mocking you saying that you are idiot billionaire." Jawap saya cepat-cepat, boleh ampus saya kalau terus dalam pelukan Mr Ace ni sudahlah six packs dia yang hot tu menyentuh belakang saya mahu lemas saya dibuatnya.

"Is that true baby girl or you like being in my arms." Bilang Mr Ace lagi masih tidak mahu lepaskan saya. Ish, ni lelaki bikin saya lemas dengan godaan dia ni kalau iman tidak kuat confirm cair terus saya dibuatnya.

"N... No." Jawap saya dengan nada yang tergagap-gagap. Adui, bila la ni lelaki mahu lepaskan tangan dia dari pinggang saya. "C...Can you please let me go. I'm done with swimming." Rayu saya malu-malu.

"What if I don't want to let you go? Beside I'm not done with you yet. It's feel good having you in my arms." Bilang Mr Ace dengan nada yang mengoda. Mati la cair la saya ini kalau berterusan macam ni.

"Please Mr Ace." Saya tarik nafas dalam-dalam sebelum toleh mengadap Mr Ace. Mak ai handsome gila Mr Ace ni patut la ramai perempuan yang terpikat dengan alpha male ni. Sudah la ada berharta ada rupa yang kacak lagi confirm teratur panjang perempuan di luar sana yang mahu dengan Mr Ace ni. Saya tayang muka sepuluh sen kepada Mr Ace. "Can you please let me go Mr handsome?" Mahu muntah saya dengar ayat saya sendiri. Tidak lama lepas tu terburai ketawa Mr Ace.

"You look cute with that face of yours baby girl." Bilang Mr Ace lalu melepaskan tangan dia dari pinggang saya. Lega saya rasa lepas dari pelukkan Mr Ace terus saya jeling Mr Ace dengan pandangan tajam tanda tidak puas hati apa yang di buat dengan saya tadi.

"Idiot." Ejek saya terus berenang ke tepi dan naik. Saya ambil tuala yang terletak di atas kerusi lalu mengeringkan badan dan rambut saya. Sedang tangan saya lincah mengeringkan rambut saya tiba-tiba tu tuala kena ambil oleh seseorang.

"Let me help you." Dengan lincah Mr Ace tolong keringkan rambut saya dan saya pun kasi biar saja dia tolong keringkan rambut saya. Walaupun Mr Ace ni kadang-kadang dingin tapi dia selalu ambil berat dan jaga saya.

"Thanks." Saya robe dari kerusi lalu saya sarungkan ke badan saya dan terus beredar meninggalkan Mr Ace sendiri di situ. Muka saya merona merah sudah gara-gara malu.

Pada malam itu saya pakai dress hitam paras paha yang menampakkan paha saya yang putih gebu ni jenama Kate Spade hasil shopping saya dengan Mikayla minggu lepas atas arahan tidak munasabah Mr Ace yang mahu saya guna kad kredit yang dia bagi saya. Apabila saya sudah siap saya ambil clutch saya yang terletak di atas katil lalu saya keluar bilik yang saya kongsi dengan Mr Ace. Saya nampak Mr Ace sedang khusyuk main dengan iPhone dia, nampak handsome ba Mr Ace dengan ripped jeans dan white t-shirt dipadankan sekali dengan black leather jacket lagi menyerlahkan kekacakan Mr Ace.

"I'm done." Bilang saya terus Mr Ace alihkan perhatian dia dari iPhone dia tengok saya.

"You look beautiful tonight baby girl." Bilang Mr Ace yang tidak berkelip tengok saya.

"Thanks." Jawap saya malu-malu.

"Shall we go?" Mr Ace hulurkan tangan dia kepada saya dan tanpa rasa teragak-agak saya hulurkan tangan saya lalu letak di atas tangan Mr Ace. "Let's go."

Saya dan Mr Ace meninggalkan penthouse lalu ke basement tempat kereta Mr Ace berparking. Mr Ace bukakan pintu kereta untuk saya dan dengan senyuman kecil saya ucapkan terima kasih kepada Mr Ace. Saya belum pernah ke kelab malam Mr Ace selain tempat kerja saya dulu dan mala mini saya akan membuat lawatan di salah satu kelab malam milik Mr Ace.

ACE POV

Keadaan Blood & Pleasure Night Club salah satu kelab malam yang saya miliki sangat bising dengan muzik yang dimainkan oleh DJ ditambah dengan pengunjung yang datang untuk bersuka ria. Kelab ini diurus oleh kawan baik saya Javier dan saya percayakan Javier mampu majukan kelab saya ni. Estella nampak cantik malam ini memang sesuai dengannya gaun yang dipakai olehnya.

"This is your club?" Tanya Estella yang memandang sekeliling kelab ni.

"Yes, my best friend managed this club for me." Balas saya lalu bawa Estella pergi ruangan VVIP tempat selalu saya duduk kalau saya datang lepak sini.

"How many club you owns in this city?" Tanya Estella.

"7 in LA and at the other countries." Bilang saya sambil panggil pekerja club untuk hidangkan kami minuman.

"Hey boss, do you need a drink?" Tanya pekerja perempuan yang memberikan saya pandangan mengoda tapi malangnya saya tidak berminat langsung dengan perempuan ni.

"Yes, give me vodka and for my girl give her coke." Bilang saya acuh tak acuh. Berubah muka tu perempuan bila saya bilang 'my girl' mungkin dia ingat saya akan tergoda dengannya. Terus tu perempuan beredar pergi mendapatkan minuman kami.

"I don't want coke." Bilang Estella dengan muka yang monyok. Comel pula ni perempuan bila dia buat muka monyok.

"I don't want you drink any alcohol until my baby is born." Bilang saya dengan nada yang tegas.

"But..." Belum habis Estella cakap sudah saya potong.

"Can you wait here? I need to meet Javier in his office and don't go anywhere." Bilang saya dengan nada yang keras.

"Okay." Balas Estella dengan nada yang mengalah. Saya tersenyum kecil.

"Good." Tanpa buang masa saya terus berdiri lalu pergi office Javier yang tidak jauh dari ruangan VVIP. Saya ketuk pintu office Javier terlebih dahulu sebelum masuk.

"Hey my friend." Javier bro hug dengan saya.
"How are you man?"

"Good. How's the club?" Tanya saya lalu melabuhkan punggung ke atas sofa yang ada dalam bilik office ni.

"Everything is good. Do you need the report?"

"Sure why not." Javier serahkan saya satu fail hitam yang mengandungi report perkembangan kelab ini.

"You come with who?" Tanya Javier yang tengah duduk berhadapan dengan saya.

"My women." Balas saya tanpa mengalihkan mata saya dari fail report.

"Your women? Since when you have a women?" Tanya Javier sambil tersenyum sinis kepada saya.

"Since she agree to give me an heir." Bilang saya masih tekun baca report kelab ini.

"So is that the girl you paid to bear your baby?" Tanya Javier sambil tunjuk Estella yang berada di ruangan VVIP. Javier memang tahu pasal saya mahu upah ibu tumpang untuk lahirkan anak saya.

"Yes."

"What her name?" Tanya Javier yang memberhentikan saya dari membaca report di tangan saya sekarang. Saya tengok Javier dengan pandangan yang tajam.

"Why you need to know her name?" Tanya saya.

"Nothing, I just want to know my best friend women name." Balas Javier dengan selamba.

"Estella. Her name is Estella." Tumpuan saya kembali kepada report di tangan saya.

"So what you going to do after that women give you a baby that you want all this time?" Tanya Javier.

"Do what? Like on our agreement she will leave and give full custody on that baby." Balas saya sambil meneliti report di tangan saya.

"Don't you sound too cold to her? You might be paid her but she's also the mother of your baby." Bilang Javier.

"She already agree to give the baby to me so I think they is no problem for that." Balas saya tanpa perasaan.

"I don't know what else to say my friend but I bet you one day you will fall in love with her." Bilang Javier dengan yakinnya.

"I won't." Sangkal saya.

"We will see about that my friend." Bilang Javier dengan senyuman sinis yang terukir di bibirnya.

"Nonsense." Saya kembali baca report.

"Hey dude, is that your rival Marco? It's looked like he hitting on your girl man." Kata-kata Javier memberhentikan saya membaca report terus saya tengok ruangan VVIP dan saya nampak pesaing saya Marco sedang mengurat Estella.

"That prick!" Perasaan marah bercampur cemburu membuak-buak apabila saya nampak Marco cuba menyentuh Estella. Saya tinggalkan office Javier terus ke meja saya tinggalkan Estella tadi. "Don't try touch my women Marco Vinnchi." Bilang saya dengan nada yang keras terus Estella dan Marco tengok saya.

"Ace my friend." Macam saya mahu tumbuk saja muka Marco ni.

"I'm not your friend. Stay away from what's mine." Arah saya dengan nada yang dingin.

"Oh my bad. I didn't know this beautiful lady is yours." Bilang Marco dengan nada yang menjengkelkan.

"I warn you for the first and the last time Marco, stay away from my women." Tanpa menunggu jawapan dari Marco terus saya tarik tangan Estella keluar dari kelab ni. Kemarahan saya membara saat saya tengok Marco cuba mengoda Estella.

Sepanjang perjalanan saya memandu dengan keadaan yang marah dan Estella pun tidak berani untuk bersuara. Apabila sampai saja di penthouse saya tarik Estella masuk bilik dan tolak badan dia sampai Estella terbaring di atas katil. Saya kunci badan Estella dengan badan saya agar tu perempuan tidak lari dari saya.

"What are you doing Mr Ace? Let me go now." Estella cuba melepaskan diri dari saya tapi saya lebih kuat dari dia.

"I claiming what is mine. I don't like someone look or touch what's is mine." Bilang saya lalu dengan rakusnya bibir saya bersatu dengan bibir Estella yang rasa seperti strawberry itu.  

"Hmmm" Her lips so soft and addicting and I can't stop myself from kissing her. I can feel her hand wrap around my neck deeper the kiss. I smirked knowing she like the kiss even I forced kiss her.

"Tell me what you want baby girl?" I keep kissing her and move down to her neck kiss the sweet spot making her moan.

"Arhh.... Hmm please I want you Ace." For the first time she called me Ace not Mr Ace like the usual she called me. I like to hear my name come out from her mouth.

"Are you ready for me baby girl?" I took off my cloths and tossed it on the floor. I help her taking off the dress until she only left with bra and panties. Fucking shit! That lace underwear making her look so sexy.

"Please Ace make love to me." Said her with sexy tone, her voice making my cock hard in my boxer. Damn this little vixen making me crazy of her.

I kissed her again on her lips while my hands unhooks her bra revealing her gorgeous breasts, I sucked one of her hard nipples making her moan sexily until I can feel the pre cum from my cock. Slowly one of my hand go down to her private part, I want to feel her wetness for me.

"Oh gosh..." I smirked when I know how wet she is down there. "Please Ace." Estella begging me to fuck her but I still want to play with her.

"Not yet baby girl." I keep teasing her pussy making her moan loudly.

I slide off her panties and tossed it on the floor, slowly I spread apart her legs revealing her sweet cunt that already wet. I haven't do anything and yet this girl already wet with only my touch and kiss what a girl I have with me. I bent down on her spread legs and licking her pussy.

"Ahhh... Emmm... gosh, it's feel so good." I keep playing her cunt with my tongue. "Oh yesss... I'm coming."

"Cum baby girl." She release her cum and I taste her sweet cum.

"Sweet." Without wasting more time I took off my boxer and tossed it away. Knowing that I want she bear my baby I don't need a protection. "Are ready baby girl?" I rubbed my cock on her pussy.

"Yes, put that cock inside of me." Said Estella with lust in her eyes. Well I make this girl horny like hell.

Don't want to waste any more time I put my big cock inside her sweet pussy and wait to let her adjust with my size.

"Damn! You are so tight baby girl." I move slowly, I can see she in pain because this is the first time she having sex. "Shhh, the pain will be gone soon after that you will feel pleasure from me." I kiss her swollen lips while moving my hips. Her legs wraps around my waist deepen the trust.

"Oh god..."

"Shit baby girl you are so sexy." I keep trusting her hard until I near to cum. "I'm cumming baby girl." One last trust I shot my sperm inside of her making no waste at all.

I get off from Estella after our hot love making.

"That was amazing Ace." Estella said softly in tired tone. I pulled Estella in my arms and kiss her forehead. Not long after that she drift to sleep.

"Good night baby girl." I fall asleep with my baby girl in my arms.

(END OF MATURE SCENE)

Pagi itu saya terbangun sebab pancaran matahari yang kena pada muka saya. Shit, disebabkan cemburu menguasai saya make love dengan Estella. Saya pandang perempuan yang sedang nyenyak tidur dalam pelukan saya dan malam semalam saya tidak menyesal langsung make love dengan Estella walaupun dalam keadaan yang tidak keruan.


To Be Continued...

Stay Tuned...


P/S: Seperti biasa saya akan beritahu bila saya akan update chapter seterusnya di FB saya. Till next time my readers.  

BABY CONTRACT (COMPLETED)Where stories live. Discover now