Act 5

549 100 3
                                    

"​ေဟ့ Hana !!"

"​ေအာ္​ ​ေအး နင္​တို႔​ေစာလွခ်ည္​လား ​ေက်ာင္​း​ေရာက္​တာ"

"အင္​း အဟိဟိ ဒါနဲ႔ နင္​တ​ေယာက္​ထဲလား "

"ဟမ္​?"

​ေက်ာင္​းက သူငယ္​ခ်င္​းမ​ေလး​ေတြက ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေနာက္​ကို ​ေက်ာ္​ၾကည္​့ၿပီး ဟိုရွာဒီရွာလုပ္​​ေနတယ္​! ကြၽန္​​ေတာ္​ပါ သူတို႔နဲ႔ ​ေရာ​ေယာင္​ၿပီး ​ေၾကာင္​စီစီလိုက္​ၾကည္​့​ေနမိသည္​!

"ဘာလည္​း? နင္​တို႔ ဘာၾကည္​့​ေနတာလည္​း?"

"​ေအာ္​ အဟိဟိ နင္​့ရဲ႕​ေလ ဟို...လူႀကီး ပါဘူးလား?"

"ဟမ္​...ဘယ္​လူႀကီးလည္​း?"

"နင္​့ လူႀကီး​Baozi ​ေလ"

"အာ...ပါ..ပါဘာဖူး! ဘာ​လို႔ပါရမွာလည္​း!!"

ကြၽန္​​ေတာ္​ မ်က္​ႏွာ​ေႏြး​ေႏြးနဲ႔ ​​ေအာ္​ပစ္​ခဲ့ၿပီး ​ေက်ာင္​းခန္​းထဲ​ေျပးဝင္​လာခဲ့တယ္​! ကြၽန္​​ေတာ္​နဲ႔ Baozi အ​ေၾကာင္​းကို မၾကာ​ေသးခင္​ကမွ ကြၽန္​​ေတာ္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကို​ေျပာျပခဲ့တာ​ေလ! အစက​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အ​ေၾကာင္​းကို တျခားသူ​ေတြကို​ေျပာျပ​ေလ့မရွိဘူး! အျမင္​မတူၾကတဲ့ ​ေလာကႀကီးထဲမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကို အျမင္​တမ်ိဳးနဲ႔ ၾကည္​့ၾကမွာကို သ​ေဘာမက်လို႔ရယ္​! ​ေနာက္​ၿပီး ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​တိုင္​ ကိုက ကြၽန္​​ေတာ္​့အ​ေၾကာင္​း ကို ​ေျပာျပ​ေလ့မရွိ​ေတာ့ မ်က္​ႏွာပူသလိုပဲ! အခု​ေတာ့ Baozi နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ အခ်ိန္​ကာလ​အ​ေတာ္​ၾကာ  အတူရွိလာၿပီ ကြၽန္​​ေတာ္​့တို႔ၾကားထဲက အခ်စ္​​ေမတၱာက ဒီ​ေလာက္​ခိုင္​ၿမဲ​ေနၿပီဆိုတာကို ​ေျပာျပခ်င္​လာတယ္​! ဒီလိုနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔အ​ေၾကာင္​း ရင္​းႏီွးတဲ့ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကို ​ေျပာျပျဖစ္​တယ္​! အစက ကြၽန္​​ေတာ္​ စိုးရိမ္​မိ​ေသးတယ္​ !သူတို႔​ေတြ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ကို အျမင္​တစ္​မ်ိဳးနဲ႔ မ်ားျမင္​မလားလို႔​ေလ! ဒါ​ေပမယ္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​စိုးရိမ္​မႈ​ေတြက သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြရဲ႕ နားလည္​​ေပးမႈထဲမွာ ​ေပ်ာက္​ကြယ္​ခဲ့ရပါတယ္​! သူတို႔က ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ရဲ႕ အခ်စ္​ကို လက္​ခံ​ေပးသလို ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ အ​ေပၚ အရင္​အတိုင္​းလံုးဝ မ​ေျပာင္​းလည္​းပဲ ခင္​မင္​ၿပီး သူငယ္​ခ်င္​းတစ္​​ေယာက္​တိုးလာတယ္​လို႔ ယူဆၾကပါတယ္​! Baozi ရဲ႕ ​ေပါင္​းသင္​းဆက္​ဆံမႈ စြမ္​းရည္​​ေၾကာင္​့လည္​းပါတာ​ေပါ့! ပထမဆံုး သူတို႔ကို Baozi နဲ႔ မိတ္​ဆက္​​ေပးျဖစ္​တဲ့ ညစာစားပြဲ​ေလးတုန္​းကဆို ကြၽန္​​ေတာ္​သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြ Baozi သူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​ကုန္​လို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာင္​ မနာလိုျပန္​ျဖစ္​ရ​ေသးတယ္​!

Simple LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora