Act 3

705 128 11
                                    

Hana အိမ္​ခန္​းထဲ ​ေျပးဝင္​လာမိတယ္​!

မွန္​​ေရွ႕က ကြၽန္​​ေတာ္​့မ်က္​ႏွာက နီျမန္​းလ်ွက္​.......

"hump ဘာမွန္​းမသိ သူ႔အ​ေၾကာင္​း​ေတြး​ေနတယ္​ ျဖစ္​ရ​ေသးတယ္​ ! "

မ​ေက်မနပ္​ ခပ္​တိုးတိုး ​ေရ႐ြတ္​မိ​ေပမယ္​့ တကယ္​တမ္​းက လည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ သူ႔အ​ေၾကာင္​း​ေတြး​ေနခဲ့မိတာပဲ မဟုတ္​လား?

အခုခ်ိန္​ထိ​ေတာင္​ Baozi ရဲ႕ အျပဳအမူအ​ေျပာအဆို​ အ​ေသးအမႊား​ေလး​ေတြကိ​ု​ ကြၽန္​​ေတာ္​ ရင္​ခုန္​​ေနတုန္​းပဲ.....

"အားးးးးးးးးး ပူလိုက္​တာ​ေရခ်ိဳးမွပဲ!!!!!!"

အိမ္​​ေရွ႕ခန္​းဆီက Baoziရဲ႕ အသံက်ယ္​က်ယ္​ကို ၾကား​ေနရတယ္​!

"​ေညာင္​ ​ေညာင္​ ​ေညာင္​!!!!"

"​ေညာင္​!!!!!! ခီြးးးးးး"

"arrrrrrr Hahahaha!!!! Xiao Long Bao!!!! Hua Juan!!!!!! Hahahaha"

"*puff*"

အိမ္​​ေရွ႕က Baozi နဲ႔ ​ေၾကာင္​​ေလး​ေတြနဲ႔ ဆူညံသံ​ေတြကို ၾကားရ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ရယ္​ခ်င္​ပက္​က်ိ ျဖစ္​လာတယ္​! 

ဒီအိမ္​မွာ Baozi ရွိတဲ့ အခ်ိန္​ဆို ဒီလိုပဲ အၿမဲဆူညံ​ေနတတ္​တယ္​ ! ဒီအိမ္​မွ မဟုတ္​ဖူး ကြၽန္​​ေတာ္​ ႏွလံုးသားကလည္​း Baozi နားမွာဆို ပိုဆူညံစြာ ခုန္​တတ္​​ေလသည္​! ဒီအိမ္​ကို စ​ေရာက္​ခါစ Baozi အနားမွာ မရွိတဲ့ ​အတိတ္​က တိတ္​ဆိတ္​တဲ့ ​ေန႔စြဲ​ေတြကိုဆို ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘယ္​​ေတာ့မွ ျပန္​အမွတ္​မရခ်င္​သလို...... ျဖစ္​ႏိုင္​ရင္​ အဲ့ဒီ့​ေျခာက္​ခ်ားစရာ​ေကာင္​းတဲ့ အခ်ိန္​တခ်ဳိ႕ကို ကြၽန္​​ေတာ္​ မွတ္​ဥာဏ္​ထဲက အၿပီးတိုင္​ ဖယ္​ထုတ္​ျပစ္​ခ်င္​မိသည္​! စင္​ကာပူကို ​ေရာက္​စ ကြၽန္​​ေတာ္​့​ေန႔ရက္​​ေတြက တကယ္​ကို ​ေအးစက္​ၿပီး အထီးက်န္​ဆန္​လြန္​းလွတယ္​!

"Arrrrrrrrrrrrrrr Hana!!!!!!!!!!!!!!!!"

ရုတ္​တရက္​​ေအာ္​သံ​ေၾကာင္​့ ကြၽန္​​ေတာ္​ ျပဴးျပဴးျပာျပာျဖစ္​ၿပီး အိမ္​​ေရွ႕ကို​ေျပးထြက္​သြားမိသည္​!

"Baozi!!! ဘာ...ျဖစ္​....အမ​ေလး!!!"

အိမ္​​ေရွ႕ခန္​းအဝင္​ တံခါးဝအ​ေရာက္​ ကြၽန္​​ေတာ္​့ခႏၶာကိုယ္​တစ္​ခုလံုး ရင္​ခြင္​တစ္​ခုဆီ ျပဳတ္​က်သြားတယ္​!

Simple LoveWhere stories live. Discover now