Special

657 115 19
                                    

ည.......

တိတ္​ဆိတ္​တဲ့ညမွာ Hana တ​ေရးႏိုးလာတယ္​!

"ekkk ဗိုက္​ဆာလိုက္​တာ > < "

​န​ေဘးကို ​လွည္​့ၾကည္​့​ေတာ့ Baozi က အိပ္​​ေမာက်​လို႔​ေနသည္​!

"hump အိပ္​​ေနတာကလည္​း ၿပံဳးၿပံဳးႀကီး! ဘာ​ေတြ အိမ္​မက္​မက္​​ေနလည္​းမသိဘူး!!"

Hana ​ေတြးရင္​း အိပ္​​ေနတဲ့ Baozi ႏွာ​ေခါင္​းကို ဆြဲလိမ္​လိုက္​တယ္​!

"အင္​......အင္​း~"

Baozi က အနည္​း​ေလာက္​သာ လူးလြန္​႔လႈပ္​ရွားသြားၿပီး ဆက္​အိပ္​​ေမာက်​ေနတယ္​! ​ေတာ္​​ေတာ္​ပင္​ပန္​း​ေနသလားမသိ!

"ငါလည္​း ျပန္​အိပ္​မွ ပါပဲ"

ဗိုက္​ဆာ​ေပမယ္​့ Hana တစ္​​ေယာက္​ပ်င္​းတာ​ေၾကာင္​့ ​ေစာင္​ၿခံဳထဲျပန္​ဝင္​​ေကြး​ေနလိုက္​သည္​!

*ဂီြ~*

"အားးးး မရဘူး ဗိုက္​ဆာတယ္​!"

"​ေကာ္​ဖီ​ေလာက္​ထ​ေသာက္​ရင္​​ေကာင္​းမလား? ​ေခါက္​ဆြဲျပဳတ္​စားရင္​​ေကာင္​းမလား? ပ်င္​းတယ္​လုပ္​ရမွာ ​ေနာက္​ၿပီး အဲ့ဒါ​ေတြလည္​း မစားခ်င္​ဘူး! အခု​ေန ဘာစားခ်င္​လည္​း ဆို....​ေတာ့.....ကာ.....! အသား !!!! ဟုတ္​တယ္​ အသားကင္​ !!! kyaaaaa ပူပူ​ေလး စားလိုက္​ရရင္​ ရွလြတ္​~ ​ေတြးတာနဲ႔ ဗိုက္​က ပိုဆာလာၿပီ!"

"Baozi!!!! Baozi!!!!!"

Hana တစ္​​ေယာက္​ ​ေဘးက Baozi ကို အတင္​းႏႈိး​ေတာ့တယ္​!

"Baozi!!!!!"
"အင္​....အင္​းးးး Hong Hua ဘာျဖစ္​လို႔လည္​း?"

Baozi က အိပ္​ခ်င္​မူးတူးနဲ႔ မ်က္​လံုး​ေတြပြတ္​သပ္​ရင္​း ​ေမးတယ္​!

"ဗိုက္​ဆာလို႔"
"ဟမ္​ .... ဗိုက္​ဆာတယ္​!? ​ေရခဲ​ေသတၱာထဲမွာ ကိတ္​​ေတြရွိတယ္​​ေလ Hong Hua! စားလိုက္​​ေနာ္​"

Baozi က အိပ္​ခ်င္​မူတူး​ေျပာၿပီး ျပန္​အိပ္​သြား​ေလသည္​!

"Baozi Baozi Baozi!!!!!!!"

Hana က Baozi လက္​​ေမာင္​းကို တဖုန္​းဖုန္​းထုရင္​း ထပ္​ႏိႈးျပန္​သည္​!

"ဟင္​..."

"ကိတ္​မစားခ်င္​ဘူး!"

"အင္​ ဒါျဖစ္​ဘာစားခ်င္​တာလည္​း!?"

Simple LoveWhere stories live. Discover now