Act 2

794 141 2
                                    

Baozi ​ေက်ာင္​းက ျပန္​​ေရာက္​​ေတာ့ အိမ္​​ေရွ႕ခန္​းမွာ Hana တစ္​​ေယာက္​ ​ေၾကာင္​​ေတြၾကားမွာ ငုတ္​တုတ္​ထိုင္​ေနတာကို ​ေတြ႕ရတယ္​! Hana က ရင္​ခြင္​ထဲမွာ Huajuan (ဟြားကြၽမ္​း) ကို ​ေပြ႕ပိုက္​ထားရင္​း အ​ေတြး​ထဲ လြင္​့​ေမ်ာ​ေနဟန္​တူသည္​!

"Hana.....Hana......!!!!"

"အမ​ေလး!!!!!!"

Baozi က ပုခံုးကို ကိုင္​လႈပ္​လိုက္​မွ Hana က အ​ိမ္​မက္​က လန္​႔ႏိုးလာသလို အလန္​႔တၾကားျဖစ္​သြားတယ္​!

"ဘာ​ေတြ​ေတြး​ေနတာလည္​း မဟုတ္​မွလြဲ​ေရာ ကိုယ္​့အ​ေၾကာင္​း!??"

"အိုးးးး မဟုတ္​ပါဘူး ဘာမွ မ​ေတြးဘူး!!! အာ့ Huajuan ဘယ္​ကိုထြက္​​ေျပးသြားတာလည္​း ???? လာလာ ဒီကို"

ကြၽန္​​ေတာ္​ ၿပံဳးလိုက္​မိတယ္​! Hana နဲ႔ အတူရွိလာတာၾကာၿပီျဖစ္​တဲ့ အ​ေလ်ွာက္​ Hana အမူအရာ​ေတြကို ကြၽန္​​ေတာ္​ အလြတ္​ရ​ေနၿပီ​ေလ! အခုလည္​းၾကည္​့ သူတစ္​ခုခု​ေတြး​ေနတာ ​ေသခ်ာလ်ွက္​နဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ညာၿပီး သူဘာသူထြက္​သြားတဲ့ ​ေၾကာင္​က​ေလး Huajuan ​ေနာက္​ကို အ​ေၾကာင္​းမရွိ အ​ေၾကာင္​းရွာလိုက္​သြားတယ္​! ဒါ​ေၾကာင္​့ ပို​ေသခ်ာတာက Hana ကြၽန္​​ေတာ္​့ အ​ေၾကာင္​း​ေတြး​ေနတယ္​ဆုိတာပဲ! ကြၽန္​​ေတာ္​ သတိရမိတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ ဟိုအရင္​ အခ်ိန္​တစ္​ခုက စ​ေတြ႕ၾကခ်ိန္​​ေလး.......

__________ Simple Love __________

​ေန႔စဥ္​ အိမ္​ျပန္​​ေရာက္​တာနဲ႔ QQ chat ​ေလးဖြင္​့တိုင္​း Hana ဆီက မက္​​ေဆ့​ေလး​ေတြ အၿမဲ​ေတြ႕​ရေနက်...... လူခ်င္​းမ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ မ​ေတြ႕ရ​ေသး​ေပမယ္​့ ..... တခါတခါ ပို႔​ေပးဖူးတဲ့ Hana cosplay ပံု​ေလး​ေတြ ျမင္​တိုင္​း မ်က္​လံုးႀကီးႀကီး​ေလး​ေတြကို သတိထားမိ​ေနတယ္​! ​ေယာက်ာ္​း​ေလးတစ္​​ေယာက္​ျဖစ္​တဲ့ Hana မ်က္​လံုး​ေလး​ေတြကို ကြၽန္​​ေတာ္​ ဘာလို႔ အိမ္​မက္​ထဲ ထည္​့ထည္​့မက္​​ေနလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ကိုယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း အ​ေျဖမထုတ္​တတ္​ဖူး! Hana နဲ႔ Chat တို္င္​း ကြၽန္​​ေတာ္​့ မက္​​ေဆ့ ​ေလးငါးခု​ေလာက္​မွ သူ႔ဆီက တစ္​ခု​ေလာက္​ျပန္​လာတတ္​ၿပီး Game အ​ေၾကာင္​း Anime အ​ေၾကာင္​း​ေတြဆိုရင္​​ေတာ့ တကယ္​ကို မိုးလင္​း​ေပါက္​ထိုင္​​ေျပာ​ေနတတ္​တဲ့ Hana ကို တခါတခါ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေဘးမွာ ငုတ္​တုတ္​​ေလးလာထိုင္​​ေနသလားလို႔ ထင္​​ေယာင္​ထင္​မွား စိတ္​ကူး​ေတြလည္​း ယဥ္​တတ္​​ေနခဲ့သည္​!

Simple LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora