Act 1

2K 183 14
                                    

"Baozi!!!! Baozi!!!!!"

Hana အိမ္​ထဲ တံခါးဖြင္​့ဝင္​ရင္​း Baozi ကို ​ေအာ္​​ေခၚ​ေနမိသည္​!

"ျပန္​မ​ေရာက္​​ေသးတာလား?"

"​ေညာင္​....​ေညာင္​....."

"​ေညာင္​....​ေညာင္​....."

"​ေညာင္​....​ေညာင္​....."

Baozi အသံ​ေတာ့ မၾကားရပဲ ​ေၾကာင္​က​ေလး​ေတြက​ေတာ့ သခင္​ျပန္​အလာကို ​ေအာ္​ဟစ္​​ႀကိဳဆို​ေနၾကသည္​! ​အိမ္​ခန္​း​ေတြထဲက အလ်ိဳအလ်ိဳ​ေျပးထြက္​လာၿပီး Hana​ေျခ​ေထာက္​ၾကားမွာ တိုး​ေဝွ႔ပြတ္​သတ​္​​ေနၾကတယ္​!

"​ေအးပါဟ ....​ေအးပါ ​ေကြၽးပါ့မယ္​ ဗိုက္​ဆာ​ေနၾကတာလား?"

"​ေရာ္​ မင္​းတို႔ငါ့​ေျခ​ေထာက္​ၾကားက အတင္​းလိုက္​​ေန​ေတာ့ ငါဘယ္​လိုလမ္​း​ေလ်ွာက္​ရမွာလည္​း!!!!"

Hana ​ေၾကာင္​​ေလး​ေတြကို အစာတစ္​ခြက္​စီခ်​ေကြၽးရင္​းထိုင္​ၾကည္​့​ေနမိတယ္​!

"Baoziဒီ​ေန႔​ေနာက္​က်တယ္​"

"အာ သူ​​ေက်ာင္​း အခ်ိန္​ပိုရွိတယ္​​ေျပာထားတာပဲ"

​ေၾကာင္​​ေလး​ေတြကို ၾကည္​့ရင္​း Hana ​ေတြ​းေနမိတယ္​! အစက ႏွစ္​​ေကာင္​က​ေန အခု​ေတာ့ ငါး​ေကာင္​​ေတာင္​ျဖစ္​လာၿပီ!

အခ်ိန္​​ေတြ ကုန္​တာျမန္​သလိုပဲ....ဘာလိုလိုနဲ႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ နဲ႔ Baozi အတူရွိခဲ့တာ ငါးႏွစ္​​ေတာင္​ရွိခဲ့ၿပီ.....ဒီငါးႏွစ္​အတြင္​းမွာ အမွတ္​တရ​ေတြလည္​း ​ေတာင္​ပံုရာပံုရွိခဲ့တာပဲ.......အခုအခ်ိန္​အထိ​ေတာင္​ ကြၽန္​​ေတာ္​ Baozi နဲ႔ စ​ေတြ႕ခဲ့တာကို မ​ေန႔တ​ေန႔ကလို ထင္​​ေနမိ​ေသးတယ္​!

__________ Simple Love __________

***China Expo***

​ေခါင္​းစည္​းစာတန္​းန႔ဲ အတူ တရုတ္​ကုန္​စည္​ျပပြဲႀကီးကား စည္​ကား ခန္​းနားလ်ွက္​ .... တရုတ္​ႏိုင္​ငံ ထုတ္​ကုန္​ပစၥည္​း​ေတြ ျပသ​ေရာင္​းခ်​ေပးသည္​့ အျပင္​ အျခား ​ေပ်ာ္​ပြဲ႐ႊင္​ပြဲမ်ား လည္​းပါဝင္​သလို Anime , Manga ,နဲ႔ Game ခ်စ္​သူ​ေတြ အတြက္​ Cosplay ပြဲလည္​းပါဝင္​​ေလသည္​! သည္​လိုပြဲမ်ဳိးမွာ ​ႏိုင္​ငံစံုက နာမည္​ႀကီး Guest Cosplayer ​ေတြလည္​းလာၾကသလို ျပည္​တြင္​းက ဝါသနာရွင္​ Cosplayer ​ေတြလည္​း မနည္​းလာ​ေရာက္​ၾကတယ္​! ဒီထဲမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း တစ္​​ေယာက္​အပါအဝင္​​ေပါ့ ....ငယ္​ငယ္​ထဲက anime ဇာတ္​လမ္​း​ေတြကို ခ်စ္​တဲ့ ကြၽန္​​ေတာ္​က Cosplay ကို စိတ္​ဝင္​စားတာ မဆန္​းပါဘူး! Cosplay ဆိုတဲ့ အဓိပၸာယ္​ကိုက ကိုယ္​ႀကိဳက္​ႏွစ္​သက္​တဲ့ ကိုယ္​အရူးအမူးစြဲလမ္​းတ့ဲ anime ဇာတ္​​ေကာင္​​ေနရာမွာ ​ေခတၱ ခဏ ဝင္​​ေရာက္​ ခံစားျခင္​း ဆိုသည္​့အတိုင္​း အခုလည္​း ကြၽန္​​ေတာ္​ အရမ္​း ခ​ေရဇီျဖစ္​​ေနတဲ့ ဇာတ္​​ေကာင္​လို ျပင္​ဆင္​ဝတ္​စားထားတယ္​! လူ​ေတြျပည္​့က်ပ္​​ေနတဲ့ ပြဲ​ေတာ္​ တစ္​ခုထဲမွာ anime ​ဇာတ္​လမ္​းတဲြ​ေပါင္​းမ်ားစြာထဲက ဇာတ္​​ေကာင္​​ေတြ အျပင္​ကို တကယ္​ထြက္​လာသလိုမ်ိဳး ​ ျမင္​ျမင္​သမ်ွက ​ေငး​ေမာ​ခ်င္​စရာခ်ည္​းပါပဲ! ကြၽန္​​ေတာ္​က Cosplay ကို ဝါသနာပါလြန္​းလို႔သာ လုပ္​​ေပမယ္​့ လူနည္​းနည္​း​ေၾကာက္​တတ္​​ေတာ့ ထံုးစံအတိုင္​း လူစုနဲ႔ နည္​းနည္​းကြာတဲ့ ​ေနရာမွာ ကင္​မရာ​ေလးတစ္​လံုးနဲ႔ ဓာတ္​ပံု​ေတြရိုက္​​ေနခဲ့တယ္​​ေလ!

Simple LoveTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang