Всичко започва днес

143 14 1
                                    

Г.Т - Юн

Днес започвам ново училище. Не познавам никого..."КАКВО ЩЕ ПРАВЯ???ПАК ЛИ ЩЕ БЪДА ТОРМОЗЕНА????"

Татко: АКО СКОРО НЕ СЕ ОПРАВИШ ЩЕ ЗАКЪСНЕЕШ!

Юн: Добре, добре!

Оправих се набързо, нямах време да си сложа грим, нито пък да си оправя косата.

Облеклото на Юн:

Взех си телефона от масичката до леглото ми и слязох надолу към входната врата

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Взех си телефона от масичката до леглото ми и слязох надолу към входната врата.

Юн: Излизааaaм!!!

Татко: Добре! Късмет и гледай да оцелееш!!

Засмях се и излязох.
Докато отивах на училище, видях момиче ходещо зад мен. Вървеше в едни и същи посоки с мен. Влязохме в училище, но тя продължаваше да ме следи. "ПРЕСЛЕДВА ЛИ МЕ???" Спрях да ходя, но тя продължи. Взех си телефона, за да видя колко е часът - ИМАХ 1 МИНУТА ПРЕДИ ЧАСЪТ ДА ЗАПОЧНЕ!!
Точно когато звънецът удари, влязох в стаята.

Класната стая:

И кой да видя, момичето което вървеше след мен "МАЛЕЕЕ ЧЕ ТЯ Е И В МОЯ КЛАС ЛИ???" Не усъзнах че стоях до вратата, опитквайки да си поема въздух

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

И кой да видя, момичето което вървеше след мен "МАЛЕЕЕ ЧЕ ТЯ Е И В МОЯ КЛАС ЛИ???"
Не усъзнах че стоях до вратата, опитквайки да си поема въздух. Всички ме гледаха, но тогава вратата се отвори. Предполагам че човекът, който влезе, беше класния учител.

Учителя: Здравейте? Защо е толкова тихо тук?

Едно от момчета си промърмори нещо.

Ученик: Господине! Феликс каза "Млъквай, шибан педофил..."

Феликс: Не можеш ли да си го пазиш за себе си? Защо трябва да казваш на всички? - изглеждаше ядосан.

Учителя: Хаха, Феликс е забавен както винаги.

Аз просто стоях там и ги гледах.

Юн: Ам..и-извинете..- лекичко побутнах учителя.

Учителя: А да! Това е новата ви съученичка. - погледна ме и ми се усмихна.

Изглеждаше, че на никой не му пука, освен на две момичета, едната беше тази която ме следеше, а другата...честно да си кажа приличаше на ку**а.

Учителя: Е...представи се, млада госпожице.

Юн: ъм...з-здравейте! Казвам се Юн Сунджу, на 17 години от Япония, п-приятно ми е да се з-запознаем. - поклоних се.

Ученик: Ако си от Япония, защо си в Кореа?

Юн: Лични работи...

Учителя: Добре, можеш да седнеш до Бангчан. - каза като го посочи. Отидох и седнах..."МАЛЕЕ ЗАЩО ТРЯБВА ДА СЯДАМ ДО МОМ-----"- и тук мислите ми бяха прекъснати

Бангчан: Приятно ми е да се запознаем! Аз съм Бангчан, президента на класа - усмихна ми се.

Юн: Д-Добре..- и аз му се усмихнах.

По време на часовете, не можах да спра да го зяпам. Беше толкова средоточен. "Ойй че е сладичък" -
ЧАКАЙ! ЮН СУНДЖУ! КАКВО СИ МИСЛИШ!?- шлепнах се.
Всички ме гледаха.."На глас ли го казах..?"

Учителя: Можете ли да бъдете по-тиха, млада госпожице? - погледна ме със самодоволна усмивка.

Юн: С-Съжалявам!! - погледнах надолу, зачервена.

Почувствах нещо на гърба си - беше ръката на Бангчан, която ме потупваше по гърба.

Бангчан: И на мен ми се случва...понякога размишлявам на глас, не се притеснявай! - засмя се.

Юн: М-Мхм...

СЛЕД ЧАСОВЕТЕ

Прибрах си всичко в раницата и тъкмо да изляза, някой ми закри лицето започна да ме дърпа на някъде. Ставаше все по-студено и по-студено. Започнах да крещя.

???: Млъквай!! Опитвам се да ти помогна!

Юн: Кой си ти!?

Той махна кърпата от лицето ми.

???: Феликс, от твоя клас.

Юн: И какво искаш? Да ме защитиш? По скоро ти си опасния.

Феликс изглеждаше ядосан.

Просто започнах да се смея защото ми беше неудобно.

Феликс: Млъквай! Сериозен съм!

Преди да успея да кажа нещо, видях двете момичета, които не спираха да ме гледат през часовете.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
((Надявам се да ви е харесало!! Ако да, може да коментирате, ще се постарая повече за другите части!! ❤❤❤))

The New BeginningWhere stories live. Discover now