Разбита съм..

98 8 4
                                    

Отворих вратата, пред която стояше Чан. "Какво прави тук?"

Чан: Хей Юн, радвам се че си добре.

Юн: Хей!! Кво стаа брато?

Чан: Брато?? - засмя се

Поканих го да влезе вътре, но той каза че бърза и че само се е отбил да ме види.

Чан: Юн, трябва да тръгвам, ще се видим после!

Юн: Вече ли??

Чан: Съжалявам, но бързам. - целуна ме по устните и си тръгна.

Г.Т. Феликс

Чаках Чан отвън къщата. Видях всичко. Усещам как започва да се влюбва в Юн, ще са много сладки.- в този момент Чан дойде.

Чан: Феликс, трябва да тръгвам.

Феликс: Доб---

Прекъсна ме като избяга.

Г.Т. Чан

"Мале ще закъснея!! Колко ли време ме е чакала???" - започнах да тичам още по-бързо. Стигнах до мястото на срещата, но я нямаше. "Дали съм подранил? Не, няма начин, закъснях с 10 минути, сигурно си е тръгнала.." Все пак се огледах на всякъде, но я нямаше. Тръгнах си. Докато се прибирах я видях да тича към мястото на срещата. Затичах се на там. Бях там преди нея. Малко след мен дойде и тя. Затича се към мен и ме прегърна.

Чан: Хей, Мию!

Г.Т. Юн

Влязох в стаята си и скочих на леглото. Хванах възглавницата, ударих я в лицето си и започнах да крещя. "МАЛЕЕЕЕ!! ЦЕЛУНА МЕ ПО УСТНИТЕЕЕ!!!! ЧАКАЙ! ЮН! КАКВО ГОВОРИШ!! НЕЕЕ!!!" - зачервих се. Реших да се преоблека в пижамата си:

Чудех се какво ли прави Чан, реших да му пиша, за жалост не ми отговори

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Чудех се какво ли прави Чан, реших да му пиша, за жалост не ми отговори. Мислех си защо ли бързаше толкова много? "Дали има среща с някой?" Усетих как сълза се стича по бузите ми, избърсах ги и писах на Феликс.

The New BeginningWhere stories live. Discover now