-1-

9.8K 237 1
                                    

Melanie

,,Dobré ráno rodinko," vběhnu do kuchyně a přejdu k taťkovi, abych ho políbila na tvář. Pak usednu na své obvyklé místo mezi své dva starší bratry. Lukas, ten je z nás nejstarší, už studuje na vysoký a domů jezdí jen párkrát do roka. Mark, je ode mě jen o rok, je vysoký hubený brunet a nejlepší sportovec na škole. Zatímco Zach, jeho dvojče, je ten nejlepší zpěvák a kytarista na škole. Miluju své bratry. Jsou to sice pitomci a neandrtálci, ale bez nich bych být nemohla. Tvoří určitou část mě. 

,,Takže jak se má krásná princezna vyspala?" usměje se na mě taťka a oba kluci se ušklíbnou, jelikož mě mají za tatínkovu holčičku..

,,Dobře. Jen už chci, aby byl konec třeťáku," kmitnu rameny a pustím se do snídaně. 

,,Ber to pozitivně. Už ti zbývá jen rok a půl a pojedeš do New Yorku," rozzáří se na mě mamka. Je ze mě tak moc nadšená, protože si chci splnit sen, který měla před dvaceti lety i ona. 

,,Pokud mě vezmou," zamumlám si pro sebe. Chci jít na jednu z nejprestižnějších žurnalistických škol v Americe, takže určitě nebudou brát jen tak někoho. ,,Bude vadit, když dnes půjdu s Amy a Clarke k Billimu?" udělám na tátu psí očí, což vždycky zabere. Trochu si povzdychne, pak si promne čelo a nakonec přikývne. ,,Děkuju."

,,Měli byste vyrazit, abyste nepřišli pozdě," upozorní nás mamka. Rychle si hodím do batohu svačinu a pak společně s mými bratry nasednu do auta, které řídil Mark. Kluci se celou cestu bavili o basketu a tak jsem se jen koukala z okna a přemýšlela, jaké to asi bude. Vysoká. New York. Co všechno mě tam čeká. 

,,Dneska jsi nějaká zamlklá," ucítím paži kolem svých ramen hned, jak vystoupíme z auta a pohlédnu do zářivých očí svého bratra hudebníka. ,,Děje se něco?"

,,Jsem v pohodě. Jen málo spánku," kmitnu rameny. 

,,Dobře. S Jasonem všechno v pohodě?" společně vejdeme do školy a naskytne se nám pohled na spoustu skupinek studentů, kteří mají stejné zájmy, sny či názory a povídají si. 

,,Dlouho jsme se neviděli, ale jo," usměju se na něj, abych ho přesvědčila, že mi nic není. ,,Tamhle jsou holky, takže se uvidíme doma," poplácám ho po jeho opálené tváři a vydám se ke dvěma dívkám v šatech stojících u automatu na pití. 

,,Mel!" všimnou si mě obě a rychle mě obejmou. ,,Co s tebou bylo o víkendu? Nemohla jsem se ti dovolat," zastrčí si Clarke své světlehnědé vlasy za ucho. 

,,Promiň. Jeli jsme s našima na chatu na pláži," kmitnu rameny a ihned se zapojím do klasického středoškolského života. Pravda je ale taková, že jsem z těch kravin ze střední tak unavená, že jsem si potřebovala o víkendu vyčistit mozek. Víte, je těžké být milá a všemi oblíbená holka, když uvnitř to tak necítíte. Když uvnitř jste někdo úplně jiný. 

,,Slyšela jsem, že dnes má přijít nějaký nový kluk," ozve se Amy a pohodí jejími havraními vlasy. 

,,Kdo přestupuje v půlce roku?" ušklíbne se nechápavě Clarke. 

,,Někdo, kdo se stěhuje možná. Nebo, kdo byl v pasťáku," uchechtne se tmavovláska. 

,,Někdo, kdo má velké problémy," hlesnu, ale ani jedna to nezaslechnou. Společně dojdeme k nám do třídy, kde pozdravím všechny mé spolužáky, samozřejmě s obrovským úsměvem, a usednu do druhé lavice u okna a vedle mě i holky. 

,,Vítám vás třído v novém týdnu a zároveň i v začátku nového pololetí. Zároveň tu máme nového studenta," ohlédne se pan Davids, náš učitel, ke dveřím a z nich vykročí tmavovlasý kluk s rozcuchanými vlasy a pohledem zabodnutým k zemi. ,,Třído, tohle je Nick. Bylo by od vás všech moc hezké, kdybyste Nickovi ze začátku pomáhali a spřátelili se. Nicku, posaď se a pokus se naladit na stejnou vlnu," pan Davids dřív býval surfař, takže naladit se na stejnou vlnu, je jeho oblíbená hláška. Ten nový, Nick, si na hlavu nasadí kapuci a pak kolem nás všech projde a zapadne do volné lavice úplně vzadu. Bylo zvláštní, jak se choval. Jakoby mu všechno bylo jedno. Jakoby ho už nic nezajímalo. Nenápadně jsem se na něj pokusila ohlédnou, ale hned, jak se má hlava otočila dozadu, zvedl svůj zrak a srazil se s mýma očima. Hleděli jsme si z očí do očí několik vteřin, než mi došlo, co se děje a rychle jsem se otočila. Zbytek dne jsem strávila s obrovským úsměvem na tváři, pak jsme šli s Clarke a Amy k Billovi, což je něco jako bistro a k večeru jsem se konečně vrátila domů, zapadla do svého pokoje a mohla se konečně přestat přetvařovat. Ptáte se, proč to dělám? Já vlastně ani nevím. Byla jsem taková. V prváku jsem se tak doopravdy chovala, jenže pak jsem svět začala poznávat v nových barvách a pochopila, že ty růžové brýle, co jsem celý život nosila, musím sundat. Jenže jak se zbavit titulu nejmilejší holka školy? Párkrát jsem se o to pokusila. Být svá. Jenže nikomu se nelíbí, když jste sami sebou. A tak jsem přestala. Zkrátka si každé ráno nasadím svojí obvyklou masku a večer ji zase sundám. Den, co den. 


Abyste to pochopili, vždycky bude jedna kapitolka od Melanie a další od Nicka, takže se můžete těšit i na mužský pohled :)

BTW Melanie- Gigi Hadid


Save me ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat