Nick
Pátek. Den, kterým končí škola a začíná volno. Dva dny plné spánku, čtení, hudby a filmů. Chtěl jsem po škole domů a tam zůstat až do neděle, ale stačil jen jeden pohled a já si to rozmyslel. Hned, jak jsem vešel do třídy a spatřil její úsměv. Povídala si s nějakým klukem a mile se na něj usmívala. Řekla, že chce, abych přišel a to mi nasadilo brouka do hlavy.Bylo od ní milé, že se zajímala. I když já o to nestojím. Nejradši bych na světě zůstal jen já. A nebo ještě lépe. Radši bych z tohohle světa zmizel.
,,To jsi ty Nicku?" ozve se z kuchyně. Kopnu tenisky do rohu a odložím si batoh na botník. ,,Zvládneš to tu dnes večer?" pohlédne na mě mamka a u toho si nandává náušnice. Mají s Willem výročí a tak jdou na večeři a pak přespí v hotelu, kde mají objednanou vířivku.
,,Asi půjdu ven," kmitnu rameny a žena, která mě před sedmnácti lety porodila, se zarazí.
,,Ven? Jako ven z těchto dveří?" nechápavě na mě pohlédne a pak se celá rozzáří.
,,Pozvali mě na jednu party. Ale asi se tam jen ukážu a pak zmizím. Nevím, jestli jsem připravený na to vše kolem," hlesnu. Představa, že bych znovu překročil práh domu, ve kterém by se konala obrovská party se řvoucí hudbou a opilými studenty, se mi moc nezamlouvala. Hned by se mi před očima objevily všechny vzpomínky. Včetně té nehody.
,,Zlato," povzdychne si mamka a obejde kuchyňský ostrůvek, který nás od sebe dělil, aby mě mohla obejmout. ,,Chápu to, ale nemyslíš, že už je čas zase žít normálně? Chci říct, proč by ses tam nemohl na chvíli zastavit? Spřátelit se s někým. Ano, ztratil si někoho, koho si miloval, ale tím život nekončí. Christie by nechtěla, abys žil takovýhle život," pohladí mě lehce po tváři a věnuje mi uklidňující úsměv.
,,Budeme muset vyrazit. Máme na šestou rezervaci v té restauraci," objeví se u nás Will v černém obleku, který mu dokonale pasoval na tělo. Všiml jsem si, jak láskyplně mamku sledoval. Byl jsem rád, že je alespoň ona šťastná.
,,Volej, kdyby se něco dělo. Klidně jen, kdyby sis chtěl promluvit, ano?" popadne malou kabelku, kterou si přehodí přes rameno. ,,Mám tě ráda," líbne mě na čelo a pak společně s Willem opustí místnost i dům. Za pár sekund se z venku ozve motor a pak jsou doopravdy pryč.
Z ledničky jsem si vytáhl již připravenou večeři, kterou mamka koupila po cestě z práce. Čínské nudle s masem. Neměl jsem moc hlad, ale kdo ví, kdy se vrátím domů. Pustil jsem si k tomu televizi a bezhlavě přepínal kanály. Všude byly buď zprávy a nebo reklamy. Nakonec jsem to nechal na dětském kanále, na který jsem koukal jako malý, a upřeně sledoval seriál Želví ninja.
Pamatoval jsem si každou vteřinu, kterou jsme spolu na tomhle gauči strávili. Ty polibky, doteky, držení za ruku i naše první milování. Byla dokonalá. Náš vztah byl dokonalý. Milovali jsme se tak moc. A pak se to celé zhroutilo, jako domeček z karet. Rychle jsem vypnul televizi a radši si skočil do sprchy. Cítil jsem hřejivé kapky, které dopadaly na mé nahé tělo a nemohl si pomoct. Vybavil se mi ten jeden letní den. Bydleli jsme ještě v našem starém domě a nikdo nebyl doma. Vzal jsem Chris k nám do bazénu, ale pak jsme se tam honili a oba jsme se smekli po trávě a vyváleli se v blátě. Šli jsme se společně vysprchovat. Naše těla se dotýkala, líbali jsme se, jako by to bylo naposled a hřejivé kapky nám dopadaly na naší ledovou pokožku přesně, jako teď. Radši jsem se došel usušit a oblékl se do kalhot, tílka a na to jsem si vzal další černou mikinu.
Autem jsem dojel na adresu, kterou rozesílali všem. Party se konala v obrovském době, ze kterého se linula hlasitá hudba a ze zahrady byl slyšet křik a skoky do bazénu. Byl jsem nervozní. Za prvé, je to poprvé od té nehody, co jsem šel na nějakou párty a za druhé, nikoho tam neznám. Asi tam ani nebudu dlouho, protože co bych tam dělal, když nepiju, nekouřím a nikoho neznám?
,,Tys dorazil!" vykřikne někdo za mými zády. Prudce se otočím a přede mnou se zjeví Zach, její bratr. ,,Pojď, obsloužím tě," popadne mě kolem ramen a dovede do kuchyně, která se nachází ve středu prvního patra domu. Byl z něj cítit alkohol a vypadal vesele. Taky jsem takový býval. Žádné starosti. Žádná bolest. ,,Tak co si dáš? Pivo nebo něco tvrdšího?" pozvedne na mě obočí a v ruce klimbá s zatím prázdným kelímkem.
,,Něco nealko?" křiknu, aby mě přes tu hudbu slyšel.
,,To byl vtip, že?" zasměje se nevěřícně.
,,Ne. Alkohol nepiju," pronesu smrtelně vážně. Zach si mě zkoumavě sleduje, ale nakonec mi do kelímku nalije čistou kolu.
,,Promiň brácho. Moc se nestává, že by kluk nepil," ťukne si svým kelímkem se mnou a pak mě zavede do obýváku k menší partě lidí. ,,Lidi, tohle je Nick ze třeťáku. Nicku, tohle je Amber, Scotty, George, Jenna, Sarah a můj bratr Mark," představí mi všechny jeho přátelé. Pokusím se je nějak pozdravit, ale můj pokus jim kývnou hlavou se moc nepovedl. Všichni se začali bavit a já tam jen stál. Občas se mě někdo na něco zeptal, aby se pokusil začít konverzaci, ale já nevěděl, jak pokračovat. Nebo se i spíš nechtělo.
,,Kde tu jsou záchody?" obrátím se na tmavovlasého kluka.
,,Buď ven a nebo nahoru druhý dveře vpravo," poradí mi a pak se zase vrátí ke konverzaci. Odložil jsem svůj kelímek na konferenční stolek stojící u rudé sedačky a přešel k mohutnému schodišti. Svou potřebu jsem vykonal rychle a pak, když jsem si myl ruce a pohlédl na sebe do zrcadla, nepřipadal jsem si stejně. Když jsem se do něj před několika měsíci podíval, viděl jsem úspěšného kluka s dokonalou holkou. Teď z něj byla jen troska. Ani jsem si ruce neosušil a radši jsem opustil koupelnu. Seběhl jsem schody tak rychle, že jsem si ani nevšiml dívky, která kolem nich zrovna procházela.
,,Omlouvám se," vyhrknu a rychle ji chytnu, aby nespadla k zemi. ,,Mel?" vydechnu překvapeně. Ona se lehce zasměje a pak si založí ruce na hrudi.
,,Nečekala jsem, že doopravdy přijdeš," ušklíbne se. Měla krásné oči. Byli dost podobné těm, co měla Chris. I rty měli stejně rudé.
,,Ani já ne," pokrčím rameny. Melanie na sobě měla krásné letní šaty v bílé barvě, které doplnila džínovou bundou a malou kabelkou. Přesně, jakoby přede mnou stála Christie. Byli si tak podobné, až mě z toho pohledu bolelo srdce.
Lidičky, nemůžu uvěřit, že už zbývají jen dva týdny a máme prázdniny!!! Jinak jak si užíváte konec školy? XP
ČTEŠ
Save me ✔
RomanceByl mi tak blízko. Tak blízko, až jsem z toho šílela. Jeho dech jemně hladil mě tváře. Vůně létající kolem mě úplně omámila. Teplo vyzařující jeho tělo mě zaobalilo. Klepala jsem se. Avšak ne zimou. Nedočkavostí. Napětím. Chtíčem. Chtěla jsem být bl...