Sabah kuşların cıvıltı sesiyle uyandım. Robini baş ucumda uyurken görmeyi pek beklemiyordum. Akşam ben uyuyana kadar başımda beklemiş olamazdı değil mi?
Robine haber vermeden ormanı keşfedecektim. Onu işimi yaparken tehlikeye atamazdım. Bu yüzden ona haber vermeden ormanı keşfedecektim. Arkamda duyduğum ses ile yüzümü sesin geldiği yere çevirdim.
"Nereye böyle küçük cadı? Dün yaşananları unuttun galiba."
"Hiç bir şeyi unutmadım Robin."
"Yeterince açık konuşamadım galiba. Bu orman perili."
"Bunu zehirli sarmaşıklar beni öldürmeye çalışırken anlamıştım zalten." Diyerek cevap verdim.
"Öyleyse nereye gidiyorsun. Şimdilik bu kulubede kalmamız en doğrusu Bella."
İsmimin yalnış söylenmesi beni sinirlendiriyordu o yüzden "Adım İsabella." Diyerek düzelttim.
"Peki , şimdi ne yapmayı ve nereye gitmeyi planlıyorsun?"
"Ormanı keşfetmeye." Derken kulubeden uzaklaşıp ormana doğru yürümeye başlıyordum. Robinde benimle yürüyüp "Öyleyse bende seninle geliyorum. Seni yalnız bırakamam." Diyip peşimden geliyordu.
Bu benim için bir nevi doğa yürüyüşüydü. Robin arkamda yürürken bir yandan önüme çıkan dalları çekiyor bir yandan da Robin ile konuşuyordum.
"Seni merak edicek bir ailen yok mu?"diye bir soru sorduğunda "hayır yıllar önce ailem beni terk etti." Diyerek cevap verdim.
"Peki ya senin? Senin seni merak edicek bir ailen yok mu?"
Ses gelmeyince arkama baktım.
"Robin? Robin?"
Beni yarı yolda terk etmiş olamaz değil mi?
"Bella buradayım." Diyip yosunlarla kaplı yaşlı ağacın arkasından çıktığında şaşırmış gözler ile ona bakmaya devam ettim.
Yanına yavaş adımlarla giderken yerde duran mantarlar gözüme çarptı. Yerde duran mantarlar şarkı söyleyip dans etmeye başladığında ister istemez güldüm. Sanırım aklımı kaçırıyordum.
Robin"Bu mantarları yiyerek karnımızı doyurabiliriz."dediğinde mantarlar ona düşman olmuş gibi baktı. Robin ise hareket eden mantarlardan korktuğunu belli edercesine "Tamam tamam sadece şakaydı." Dedi.
Bu mantarlar ormanın kendisi gibi sihirliydi ve bu yaşananlar beni ormanı daha çok keşfetmeye teşfik ediyordu.
Bir şey içimi kemiriyordu. Bu orman neden ve nasıl büyülenmişti?
Bölüm sonu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyülü Orman #Wattys 2018
FantasyOrmanı keşfetmek için giden bir kaşif ormanın büyülü olduğunu ve sihirli yaratıklar tarafından ele geçirildiğini bilmiyordu. Büyülü ormana giripte sağ çıkan kimse yoktu. Bella keşfetmek için gittiği ormanda kaybolmuş ve ormanın derinliklerinde yalnı...