7.Bölüm

20 1 10
                                    

Robin beni bu haydutlar ile bırakıp terk etmiş olamaz. Ağaca yaslanıp yavaş bir şekilde çimene oturdum. Acımı içimde tutarken gözlerimden gelen yaşlara engel olamadım. Bu büyülü ormanda bana yardım edecek kimse mi yok?

Yaslandığım ağacın gölgesi haraket etmeye başladığında ilk başta beynimin bana oyun oynadığını düşündüm. Sonra ağacın gerçekten hareket ettiğini fark ettim. Hemen ayağa kalkıp gözümden gelen yaşları sildim. Hayır, hayır. Hayal görmüyorum. Bu ağaç gerçekten hareket ediyor.

Ağacın dalları bir insan eline benzemeye başladığında bu ormanda yalnız olmadığımı anladım. Bu orman gerçekten büyülü ve ormanda olan her şeyde orman'ın kendisi gibi büyülüydü. Ağaç hareket ederken ağaçta bir çift göz'ün bana baktığını fark ettim. Şuan korkmalı mıydım inanın hiç bilmiyorum. Belki bu insana benzeyen ağaç Robin'i bulup kasabaya geri dönmemize yardım edebilirdi.

Ağaç tamamen bir insana benzediğinde bana dal'a benzeyen elini uzattı ve bende yosunlu elini tuttum. Beni yavaş bir şekilde orman'ın derinliklerine götürürken onu takip ettim. Korkmuyordum. Artık bu ormana ve içinde yaşayan hiç bir canlıdan korkmuyordum. Çünkü artık orman'ın zararsız olduğunu anladım. İlk başta beni öldürmek istese bile bu orman ve içinde yaşayanlar zararsızdı.

Ormandaki canlıların sesisini dinlerken bir çocuğun sesini işittim.

"Bellaya zarar verecek olursanız önce cesedimi geçmelisiniz."

Bu Robin'in sesiydi. Ağaç ile birlikte sesin geldiği yere doğru giderken haydutların Robin'in söylediği şeye güldüklerini duydum. O attıkları iğrenç kahkahalar birazdan acı içinde inlemelerine dönüşecek.

Sesin geldiği yere gittiğimizde bir kaç adamın Robin'i bir ağaca bağladıklarını fark ettim. Haydutlar'ın bakışı buraya yönlendiğinde Robin beni ve ağacı gördüğüne sevinmiş gibiydi fakat aynı şeyi haydutlar için söyleyemeyeceğim. Haydutlar ağacı görüp koşarak uzaklaşırken hızla Robin'in yanına gelip ipleri çözdüm. Arkama baktığımda yosunlu ağacı göremedim. Robin bana bir anda sarılınca ellerimi ona doladım. O ise kulağıma sessiz bir şekilde bu sözcükleri fısıldadı.

"Seni kaybetmekten çok korktum Bella."

"Nereye gidersen git seni bulurum."

Bölüm sonu...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Büyülü Orman #Wattys 2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin