6.Bölüm

18 1 0
                                    

"Bu kadar saçmalık yeter. Ben kasabaya geri dönüyorum. Sende burada kalıp aklını mı kaçıracaksın yoksa benimle kasabaya geri mi döneceksin?" Bu kadar saçmalık yeterdi. Beni öldürmeye çalışan ve hareket eden zehirli sarmaşıklar, ormanın derinliklerinde uçuşan ne olduğunu bile bilmediğim varlıklar. Şimdi de bu şarkı söyleyip dans eden mantarlar. Bunların hepsi koca bir saçmalık.

"Bu kadar saçmalık yeter. Ben gidiyorum."

Robin "Bekle bende geliyorum." Diyip peşimden gelirken iki at bulunduğumuz yere son sürat geldi.

"Bella koş!Bu adamlar haydut."

Robin elimi tutup bir anda koşmaya başladığında başımdaki başlığı elimle daha sıkı kavrayıp Robin ile koşmaya devam ettim.

Hiç durmadan koşmaya devam ettik. Sonunda Robin beni durdurup bir ağacın arkasında "Sanırım haydutları atlattık." Dedi.

Umarım öyledir. Hiç durmadan koştuğumuz için kesik kesik nefesler alıyordum. Haydutları atlattığımızı düşünürken Robin ile hâlâ el ele tutuştuğumuzu fark edemedim.

"Haydutları atlattık. Artık elimi bırakabilirsin."dediğinde avuçlarındaki elimi hızla ondan çekip "Ben değil sen benim elimi tuttun." Dedim.

Tekrar elimi tutup koşmaya başladığında haydutları atlatamadığımızı anladım.

Arkamızda birinin sesini işittiğimde daha hızlı koşmaya başladım.

"Kaçabilirsiniz ama saklanamazsınız."

Sesin geldiği yerden olabildiğince uzaklaşmaya çalıştık. Nefes alış verişlerim daha da hızlanırken korkuyu tüm bedenimde hissedebiliyordum. Bu adamlar kim ve bizden ne istiyorlar?

Bir ağacın arkasında saklanıp izimizi kaybettirmeye çalıştık. Bu sefer gerçekten o haydutların elinden kurtulmayı başarmıştık.

"Tamam bu kadar aksiyon yeter. Ben kasabaya geri dönüyorum." Diyip ilerleyecekken Robin'i ağacın arkasında göremeyince beni terk ettiğini düşünmeye başladım. Ya beni terk etti. Ya da haydutlar Robin'i ben görmeden kaçırdılar.

Robin'in ağzından
"Eğer bellaya bir zarar verirseniz size bunu ödetirim."  O iğrenç gülüşüyle bana dalga geçer gibi güldüklerinde ellerinden kurtulmaya çalıştım. (Multi)

"Sen o kendini kaşif zanneden kıza baya baya aşık olmuşsun. Ne yazık ki aşkınız kısa sürecek. Siz daha ne olduğunu bile anlayamadan ikinizin de işini bitereceğiz."

Bunun olmasına izin vermeyeceğim. Bellaya zarar vermelerine izin vermeyeceğim.

Bölüm sonu...

Büyülü Orman #Wattys 2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin