-D-despre ce vorbesti Koko?
-Nu fi timida stiu ca iti place de cineva!
-Nu imi place de nimeni.
-Ce, pe bune?Nu iti place de nimeni?
-Nu,
-Nici chiar de elevul transferat?
-C-c-c-ce?n-n-nici de el.Abia l-am cunoscut.Dar tie Koko,iti place de cineva?
-EE..... imi place de cineva.
-Pe bune?
-De cine?
-De Tsukuyomi Shin e un elev din anul trei.
-Dar Koko macar tu cu Shin va cunoaste-ti?
-Da,eu cu Shin suntem prieteni din copilarie.
-Sunte-ti prieteni din copilarie?
-Da.
-Astai bine Koko esti cu un pas in fata!
-Multumesc Haruka.
-Yuuky dar tie iti place de cineva?
-Mie?Hmmm....imi place de cineva.
-Serios?De cine?
-...........d-d-de Tsukuyomi Shin.
-Ce?
-Koko adevarul e ca eu si cu Shin suntem prieteni din copilarie.
-Ce?Yuuky despre ce vorbesti?
-Koko linisteste-te.
-Nu te baga Haruka.
E prima data cind o vad pe Koko sa se enerveze asa de tare.Ea mereu e vesela.
-Yuuky raspunde-mi cum tu si cu Shin sunte-ti prieteni din copilarie?
-L-am cunoscut pe Shin cind aveam sapte ani.
-Sapte ani?Atunci cind Shin s-a mutat in Tokyo.Dar de ce nu mi-ai spus pina acum?Am crezut ca suntem prietene.
-Suntem prietene Koko,doar ca nu stiam ca tu si cu Shin va cunoasteti si nu stiam ca il placi.
Koko s-a linistit si s-a asezat.De atunci nimeni nu a spus un cuvint.Ma simteam incordata,daca stiam ca asa urma sa fie mai bine stateam acasa impreuna cu Kyoya.
-Koko nu voi renunta.Imi place mult de Shin,si il voi face sa se indragosteasca de mine.
-Yuuky sa stii ca nici eu nu voi renunta.
-Koko,Yuuky ve-ti avea o lupta grea,bafta amindurora.
-Multumesc Haruka!
-Multumesc Haru.
-Sa mergem acasa e foarte tirziu.
-Ne vedem miine Haruka! Bye-Bye.
-Bye-Bye.
A fost distractiv azi am cintat,ne-am distrat toate trei,si am aflat ceva nou despre prietenele mele.Sper sa mai mergem intr-o zi la karaoke.Si poate atunci voi merge cu Kyoya.Doar daca Kyoya s-ar indragosti de mine.
-Hmm...acela nu e Kyoya?L-am vazut pe Kyoya stind in fata unei cladiri.Am vrut sa ma duc la el dar dintr-o data apare o fata cam de douazeci de ani.Kyoya si cu acea domnisoara au plecat.Cand i-am vazut impreuna am avut un sentiment ce ma enerva si ma durea.Eram curioasa despre viata lui Kyoya deci i-am urmarit pe amandoi.
To be continue.....