Capitolul 7

2.5K 207 10
                                    

Ii urmaresc pe cei doi timp de jumate de ora.Vad ca Kyoya si cu acea domnisoara au luat-o pe o alee intunecata."De ce pe o alee intunecata? mie frica de intuneric.Nu putea fi ceva cu lumina?"

*Musca*

Se auze-au niste zgomote.

*Musca*

-AAA.....Kyoya!

Se auzea vocea unei femei."Ce fac acestia doi?"Ma apropii ca sa vad ce se intimpla.Atunci il vad pe Kyoya si acea domnisoara imbratisindu-se."What?Kyoya este al meu.De ce se imbratiseaza e prietena lui Kyoya sau ce?

*Musca*

Il vad pe Kyoya cum saruta gitul fetei,ma apropii ca sa vad mai mult.

*Scoate*

Atunci imi vad majordomul plin de singe si fata care lesinase.Ma uit la Kyoya care are niste colti mari ca a unui.......

-Vampir !spun eu fara sa realizez ca am spus-o cu voce tare.

-Cine-i acolo?

*Pas-Pas*

"O nu Kyoya se apropie trebuie sa fug"

O i-au la fuga cu viteza unui leopard.Am ajuns acasa,intru repede si plec direct in camera mea.Inchid usa si ma ascund sub plapuma.

*Boc-Boc*

Aud ca cineva bate la usa camerei mele.

-Cine-i?intreb eu cu o vace tremurata.

-Sunt eu,Kyoya.Haruka-sama sunteti bine?

-Kyoya?

-Da,pot sa intru?

-Asteapta putin.

"Ce sa fac sa il las sa intre?Dar daca ma musca?sau chiar mai rau ma omoara."

Nestiind ce sa fac ma imbrac repede si ma apropii de usa.Deschid usa foarte incet.

-Ce te aduce pe aici?

-Am vrut sa stiu daca va simtiti bine sau nu doriti altceva.

-Nu sunt bine si vreau doar sa ma odihnesc am avut o zi grea si multe surprize."O surpriza cat o bomba"

-Bine.Ma voi retrage va urez o noapte buna Haruka-sama.

-Stai Kyoya!

-S-a intimplat ceva?

"Cum sa ii spun ca i-am aflat secretul?"Rasuflu incet imi i-au inima in dinti si o spun tare si clar.

-KYOYA CUMVA TU ESTI UN VAMPIR?am spus-o prea tare sper sa nu ma fi auzit vecinii.

-Haruka-sama despre ce vorbiti?

-Kyoya cand veneam acasa te-am vazut impreuna cu o femeie.Si v-am urmarit si te-am vazut pe tine.E adevarat esti un.....

*Paleste*

-Nu imi vine sa cred ca secretul meu va fi descoperit de o simpla muritoare.

Privirea lui Kyoya s-a schimbat,era o privire infricosatoare si rece.Kyoya ma apuca de mana si ma arunca pe pat.Se pune deasupra mea punandu-si mina sub tricoul meu.

-Ce crezi ca faci?

-Tu ce crezi ca fac?Acum ai aflat cine sunt cu adevarat deci nu trebuie sa ma abtin.

-Sa te abtii de la ce?

-E ora mesei Haruka-sama.

Nuuuuuuu......nu vreau sa fiu muscata de cineva mai ales de un vampir.Cineva sa ma ajute.

*Ding-Dong*

                                        To be continue..........

Majordomul meu este un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum