Capitolul 3

3.1K 241 8
                                    

-Kyoya asteapta.Inainte  de a pleca maninca cu mine.

Majordomul meu a tacut si a refuzat.A spus ca se duce in camera lui,am mincat singura.Dupa ce am terminat am plecat in camera lui Kyoya.

Deschid usa incet,ma uit prin camera si vad ca majordomul meu  nu este.Am vazut ca fereastra era deschisa."Nu cred sa fi sarit pe fereastra suntem la etajul trei.Poate e la baie?"

Am plecat in camera mea.Inchid calculatorul ducindu-ma la culcare.

*BOOM*

-Ce-a fost asta?Hotii?

Am auzit un zgomot si m-am sculat brusc.Ma ridic din pat speriata si ma indrept catre usa.Deschid usa incet uitindu-ma in stinga si dreapta.Pasesc tiptil si ma indrep spre camera lui Kyoya.Deschid incet usa si vad ca majordomul meu nu e in camera."Ce sa ma fac?"

*BOOM*

Am auzit din nou acel zgomot,plec in camera mea si i-au o bata de baseball.

*BOOM*

Zgomotele se auzeau din bucatarie.Cobor scarile tiptil si ma apropii incet incet de bucatarie.

-AAAAAAA! Hotule dispari am o bita si nu ma tem sa o folosec.

-Haruka-sama?

-Kyoya?

-Haruka-sama ce cauta-ti aici?

-Pai am auzit niste zgomote si am crezut ca sunt hotii.Da tu ce cauti aici cu lumina stinsa?

-Am vrut un pahar cu apa si m-am impedicat.

-Si normal ca te-ai impedicat,omule stai cu lumina stinsa.

Ma ridic de la podea si ma indrept catre intrerupator.Aprind lumina si vad ca Kyoya era ranit .

-Kyoya ce ai patit?

-Nimic m-am zgiriat putin.

-Te-ai zgiriat putin?

-Da.

-Serios?

-Da.

-Minti, cum poate fi doar o zgirietura ?Lasa-ma sa vad.

-Haruka-sama nu e nevoie, credeti-ma e doar o zgirietura,

-Serios?

-Da, nu va ingrijora-ti sunt bine.

-Ok te voi crede.Daca te doare sa imi spui  bine ?

-Bine.

Kyoya a plecat in camera lui,asa am facut si eu.M-am pus pe pat si ma gindeam la majordomul meu care este ranit."Nu era doar o zgirietura era ceva mai serios.Kyoya imi ascunde ceva?"

Gindindu-ma la toate acestea nu am realizat cind am dormit.

*SUNA TELEFONUL*

I-au telefonul de pe birou si vad ca e ora 07:00,si imi dau  seama ca trebuie sa plec la inchisoare adica scoala.Ma ridic de pe pat si  ma indrept catre dulap.Deschid dulapul si imi aleg hainel pentru scoala.Ma imbrac intr-o pereche de blugi negrii si un maiou alb.Dupa ce am terminat plec in bucatarie sa  mananc micul dejun.

                                                       To be continue......

Majordomul meu este un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum