Stau in camera mea linistita ascultind muzica.Pina cind cineva imi distruge linistea.
-Haruka! vino putin.
O aud pe mama cum ma stiga, ma duc sa ma uit ce vrea.
-Ce vrei?
-Nu ma lua cu "Ce vrei?",vreau sa fii cuminte pina ne intoarcem.
-Ok ok altceva?
-Vreau sa asculti de Kisaragi Kyoya.
-Kyoya?Cine e Kyoya?
-Kisaragi Kyoya noul tau majordom.Doar nu ai uitat?
-Nuuuu....ce crezi ca sunt uituca?
-Da cum spui tu.Noi plecam pa sa fii cuminte, te iubim.
-Stai ce?
Parintii mei au plecat, si de ce trebuie sa ascult de majordom,nu el trebuie sa asculte de mine?O.o
A trecut deja deja o jumatate de ora,si majordomul meu sau mai bine spus Kyoya nu a sosit.
-Of, cand vine ?
*Ding-Dong*Ma intreb cine e ? Ma apropii de usa mare si grea din metal,o deschid si in fata mea apare un baiat cam de18 ani.Avea parul de culore rosietica iar ochii lui de un verde stralucitor,ca smaraldul.E asa de frumos,stai ce gandesc eu?
-Ma scuza-ti dumneavoastra sunte-ti Kohinata Haruka?
-Da.Cu ce va pot ajuta?
-Eu sunt noul vostru majordom.Incantat sa va intalnesc.
Majordomul meu a sosit, insfirsit.
-My lady scuza-ti ca am intarziat,sper ca nu va-ti suparat.
E asa de frumos si ce ochi blinzi are,stai ce?ce tot gindesc si eu?realitatea trebuie sa revin la realitate.
-My lady?
-Nu e in regula,nu ma supar.
-Serios?Multumesc my lady!Ce zimbet frumos are ma simp ca si cum as pluti pe niste nori pufosi cu o mie de ingeri cintind la harpe.Ma intreb ce e cu acest sentiment placut si calduros?
-My lady pute-ti va rog sa imi aratati imprejurimile casei?-Da. Te rog sa ma urmezi.
I-am aratat imprejurimile casei lui Kyoya.Ne-am oprit in gradina de trandafiri din spatele casei.O gradina mare cu o multime de trandafiri.Kyoya s-a oprit linga trandafirii rosii privindu-i cu afectiune.
-Ce frumosi trandafiri aveti my lady.
-Multumesc.Cind eram mica ma jucam deseori pe aici.M-am apropiat de un trandafir rosu.L-am rupt si i l-am dat lui Kyoya.Afost uimit de gestul pe care l-am facut si mi-a zis:
-Multumesc acest trandafir il voi pastra mereu.Auzind cuvintele lui blinde m-am rusinat,eram asa de rosie pe fata ca credeam ca sunt o rosie.
-My lady aveti febra?sunte-ti rosie pe fata.
-Nu sunt bine.Kyoya sa iti arat camera ta te rog sa ma urmezi.Kyoya am vrut sa te intreb ceva.-Ce este my lady?
-Poti sa iti spun pe numele mic?
-Desigur.
-Atunci Kyoya nu imi spune 'my lady"spune-mi doar Haruka.
To be continue........