Il d-au la o parte pe Kyoya si ma indrept cu viteza spre usa."Daca nu era sa sune cineva,nu stiu ce sar fi putut intimpla"
Deschid usa si in fata mea apare un baiat de vreo optsprezece ani.Avea parul blond si ochii de un verde deschis si foarte frumos.
-Cu ce va pot ajuta?
-Haruka mi-ai lipsit mult!
Imi spune blondul intre timp ce ma lua in brate.
-Cine sunte-ti?il itrb eu cu o fata confuza.
-Haruka nu iti amintesti de mine?
-Nu.
-Serios?
-Da.
-Sunt eu Ryouma.Ichijou Ryouma,prietenul tau din copilarie.
-Ryouma?ce cauti aici?spun eu miarata.Ryouma a fost prietenul meu din copilarie.Dupa ce s-a mutat nu am mai tinut legatura.
-Haruka-sama!
-Kyoya?
-Haruka cine-i acel baiat?
-Ryouma acesta-i majordomul meu Kisaragi Kyoya."Majordomul meu este un vampir care o vrut sa ma muste si pina acum nu mi-a spus adevarut sa iti fie rusine Kyoya.Dar ce e cu acea privire.Ce s-a intimplat cu privire cea rece?"Kyoya el e prietenul meu din copilarie Ichijou Ryouma.
-Incintat sa va cunosc Ryouma-sama.
-Si eu la fel Kyoya.
-Ryouma ce te aduce pe aici?
-Am venit sa imi vad logodnica.
-Ai o logodnica?Cine-i?
-Tu.
-Inteleg eu...stai ce?Cum adica sunt logodnica ta?
-Nu-ti amintesti?
-Nu.
-Esti chiar asa de uituca?
-Ce nepoliticos din partea ta.Sa stii ca am multe pe cap chiar si azi am aflat ca majordomul meu este un......
-Majordomul tau este un ce?
-Majordomul meu este un bun ascultator.Sa nu vorbim despre majordom,cum adica sunt logodnica ta?
-Inaite ca sa ma mut am facut o promisiune,ca cind voi ve-ni la tine din nou te voi cere in casatorie.Dar pina atunci vom fi logoditi.Ca semn al logodnei noastre ti-am dat acel colier pe care il porti.
Nu sti-am acest lucru.Am trait fara ca macar sa stiu despre aceasta logodna.Toata viata mea a fost o minciuna?
-Haruka iti amintes-ti promisiunea?
"Ce sa fac daca spun nu,atunci Ryouma v-a fi foarte ranit."
-Normal ca imi amintesc Ryouma.
-Atunci Haruka.....
-Ryouma pot mai intii sa ma gindesc?
-Sigur,dar iti voi da doar trei zile,trebuie sa plec dupa trei zile.
-Bine iti voi da raspunsul pina atunci.
Dupa ce am terminat de discutat,Ryouma a plecat.Am vrut sa plec in camera mea dar Kyoya m-a tras de mina si m-a izbit de perete.
-Haruka sa nu-ti treaca prin cap sa accepti.Ai inteles?
-Ce iti pasa tie?Tu nu mi-ai spus ca esti vampir.Cum crezi ca ma simt cand aflu ca majordomul meu este un vampir?
-Imi pare rau Haruka ca nu ti-am spus,dar cum ai vrut sa iti spun ca sunt un monstru care se hraneste cu sange?
-Sa nu spui niciodata ca esti un monstru esti o fiinta umana.
-Ce?Haruka nu te temi de mine?
-Nu niciodata nu mi-a fost.De ce sa ma tem de tine stiu ca nu o sa imi faci rau.
Kyoya a facut ochii mari m-a imbratisat si mi-a spus cu o voce calada.
-Haruka imi pare sincer rau ca nu ti-am spus ca sunt vampir.
-Dar de ce nu mi-ai spus,nu ai incredere in mine?
-Am incredere in tine.
-Atunci de ce?
-Pentru ca mi-a fost teama ca te voi pierde.Haruka te iubesc si nu vreau sa te pierd.
To be continue........