Capitolul 11

2.3K 214 25
                                    

-Vrei sa te ajut?

-Da.

-Ryouma nu stiu, e prima data cand imi spui asta.

-Stiu si imi pare rau ca nu ti-am spus pana acum,dar Haruka vampirul pe  care il caut este un barbat care vaneaza femei si daca o sa ma ajuti atunci......

-Vrei sa ma folosesti ca momeala?

-Stiu ca e egoist din partea mea.

-Lasa-ma sa ma gindesc inainte de a decide.

Am plecat acasa.in timp ce mergeam ma gindeam la ce-a spus Ryouma.Ma gindeam ca sa-l ajut,dar cred ca voi vorbi cu Kyoya despre asta.Deschid usa si vad ca majordomul meu nu era.Biletul pe care l-am lasat pe masa tot acolo era."Kyoya nu a ajuns acasa?"Urc scarile ducandu-ma in camera mea.Ma pun pe pat si ma gindeam la Kyoya si Ryouma.Vreau sa il ajut pe Ryouma dar daca vampirul pe care il cauta este Kyoya?

*Deschide*

Am auzit usa deschizindu-se.Cobor in fuga scarile sa ma uit daca-i Kyoya.

-Kyoya unde ai fost?

-De ce trebuie sa iti spun tie unde am fost?

Am vazut ca majordomul meu era patat de sange.

-De ce esti patat?

-Nu e treaba ta.

-Kyoya de ce te comporti asa?

-Ma comport cum vreau eu Haruka.Sunt obosit voi pleca in camera.

-Asteapta Kyoya vreau sa vorbim despre ce mi-ai spus ieri.

-Haruka uita despre asta.

-Nu vreau sa uit pentru ca te iubesc,prima data cand te-am vazut m-am indragostit de tine.Mi-am ascuns sentimentele fata de tine.Dar ieri mi-ai spus ca ma iubesti si am fost foarte......

Kyoya m-a apucat de mina si m-a sarutat.A fost un sarut lung si senzual.

-Haruka sunt fericit ca mi-ai raspuns sentimentelor.Dar cu Ryouma cum ramane?

-Kyoya,adevarul e ca Ryouma este un vanator de vampiri.

-Ce?Cum adica un vanator de vampiri?

I-am spus lui Kyoya ce mi-a spus Ryouma in parc:despre familia lui,despre vampirul pe care il cauta.Kyoya a ramas uimit de ce i-am spus.

-Haruka,vampirul pe care il cauta Ryouma este fratele meu mai mare Subaru.

                                   To be continue.......

Majordomul meu este un vampirUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum