Este ora 12:00 ma scol din patul meu mare si pufos,ma duc in fata oglinzii si vad ca am parul ca la un ciine pudel.I-au pieptenele de pe masa si incep sa imi aranjez parul blond si lung.Dupa ce am terminat ma imbrac intr-o pereche de blugi si un tricou de culoare rozietica.Dupa ce am terminat cu aranjarea cobor scarile ducindu-ma la bucatarie.Vad pe frigider un bilet:"Haruka-sama am plecat la cumparaturi,v-am lasat in frigider mincare. Kyoya."
-Hmm....deci Kyoya nu e acasa.
Deschid frigiderul si vad ca majordomul meu mi-a lasat un sandvis.I-au sandvisul din frigider si o cutie de lapte.Torn laptele intr-un pahar si plec in camera mea.Ma pun la calculator uitindu-ma la filmul meu preferat:"Academi Vampires"
Dupa ce s-a terminat filmul cobor scarile sa vad daca Kyoya a sosit acasa.Ma uit prin toata casa si vad ca majordomul meu nu a sosit inca.Ma uit la ceas si vad ca e ora 16:00.
-Kyoya cumpara tot magazinul de intirzie?
Ies putin afara si vad ca majordomul meu intra pe poarta.
-Kyoya unde ai fost?
-La cumparaturi Haruka-sama,v-am lasat un bilet pe frigider.
-Am vazut biletul pe care l-ai lasat dar de ce ai ajuns asa tirziu de la cumparaturi?
-Imi pare rau ca am intirziat .
-E in regula doar ca am fost foarte ingrijorata.
-V-am ingrijorat?-Da.
-De ce ?sunt doar un angajat care lucreaza pentru dumneavoastra.
-Pentru mine Kyoya nu esti doar un angajat,esti prietenul meu.
-Prieten?
-Da.*Growl*
/// . /// "Era stomacul meu?"
-Haruka-sama va este foame ?
-Nu....e....d-da.
-Atunci sa maergem in bucatarie sa va pregatesc ceva.
Am mers cu Kyoya pina in bucatarie.Mi-a spus ca va face mincarea mea preferata.Ma intreb de unde stie mincarea mea preferata?I-au zis-o parintii mei?Am vrut sa il intreb pe Kyoya dar am vazut ca sa taiat.
-Kyoya esti bine ?
-La ce va referiti?
-Am vazut ca te-ai taiat esti bine ?
-Nu m-am taiat.Poate vi sa imaginat Haruka-sama.
-Poate ai dreptate.
-Haruka-sama poftim mincarea pe care o astepta-ti.
-Multumesc Kyoya.
-Ma voi retrage pe ziua de azi,va urez o seara minunata.To be continue......