-Ce?Cum adica fratele tau mai mare?
-Fratele meu a disparut cind eram mic.Nici pina azi nu s-a intors acasa.
Auzind ce mi-a spus Kyoya nu stiam daca sa-i zic lui Ryouma sau nu.
-Kyoya sa mergem sa-i spunem lui Ryouma despre asta.
-Nu putem!
-De ce?
-Daca afla ca eu sunt vampir si ca fratele meu i-a omorat familia atunci Haruka,nu o sa ne mai putea vedea.Eu te iubesc si nu vreau sa te pierd.
-Kyoya si eu te iubesc.
Dupa ce am vorbit cu Kyoya am plecat amandoi in camerele noastre.Eram fericita ca i-am putut spune sentimentele mele,dar eram trista din cauza lui Ryouma.Trebuie sa-i spun lui Ryouma ca l-am ales pe Kyoya, despre Subaru-fratele mai mare a lui Kyoya si faptul ca majordomul meu este un vampir.Gandindu-ma la toate astea am adormit fara sa realizez.
*Suna telefonul*
I-au telefonul de pe birou si vad ca e ora 07:00.Aceasta ora cam ma enerveaza.Ma ridic din patul meu mare,pufos si foarte calduros si ma indrept spre dulap.Ma imbrac intr-o pereche de blugi si un maiou mulat de culoare alba.Dupa ce am terminat cobor scarile.
-Buna dimineata dulceata.
Il vad pe Kyoya cum pregateste micul dejun."Kyoya tocmai mi-a spus DULCETA."
-B-Buna dimineata.
Kyoya s-a apropiat de mine sa imi dea un sarut.
-Kyoya ce faci?
-Un sarut de dimineata.
Nu l-am dat la o parte,si am acceptat sarutul.Kyoya a intrerupt sarutul si mi-a spus:
-E timpul sa mancam altfel vom intirzia.
-Bine.
Ne-am asezat la masa si am mancat.Majordomul meu pare fericit.Cred ca acum in loc de majordom ii v-oi spune i-iubit.Iubitul meu e un vampir,ce bine suna.Hmm...daca Kyoya e vampir poate manca mancare normala?
-Hei,Kyoya daca esti vampir poti manca mancare normala?
-Da atata timp cat beau sange de la fete frumoase nu e nici o problema.
M-am cam enervat cand a spus asta.
-De azi inainte vei bea sangele meu.
-De ce?
-Pentru ca...
-Nu-mi spune esti geloasa?
-C-c-ce nu.
-Haruka eu te iubesc si nu vreau sa te ranesc.
-Dar nu vreau sa te apropii de alte fete.Kyoya esti iubitul meu acum deci....
M-a intrerupt Kyoya cu un sarut.Sarutul acesta a fost diferit de celelalte.
-Haruka sunt fericit ca te-am intalnit.Prima data cand am devenit majordom eram ingrijorat ca imi vei afla secretul si vei fugi.Dar acum nu mai cred asta.
-Kyoya si eu sunt fericita.
Kyoya m-a sarutat pe frute,pe obraz apoi pe buze.Acest sarut dulce il voi tine minte mereu.A intrerupt sarutul coborand spre gat.Mi-a sarutat gatul,l-a lins si l-a muscat.Acum intelege-am cum e sa fii muscata de un vampir.Era intr-un fel placut,nu era deloc dureros cum arata in filme.Kyoya si-a strecurat mana sub maioul meu.A urcat din nou la buze,acest sarut a fost lung.Limba lui se juca impreuna cu a mea.
*Ding-Dong*
Am trasarit amandoi cand am auzit soneria.
*Ding-Dong*
Ma grabesc sa deschid usa.
-Ryouma ce cauti aici?
-Esti logodnica mea,deci am venit sa te i-au.
-Sa ma iei?
-Sa mergem amindoi la scoala.
-AAA....asteapta sa-mi i-au geanta.
-Haruka! Ce ai patit la gat?
-Nimic m-am zgariat putin.
-De ce m-a minti?Sunt urme de colti de vampir,te-ai intalnit cu el?
-Despre ce vorbesti?Ti-am zis e doar o zgarietura.
-Haruka sunt un vanator de vampiri cred ca imi dau seama.De ce nu vrei sa-mi spui adevarul?
-Scuze Ryouma nu pot sa-ti spun.
-De ce?
-Pentru ca.....pentru ca......
-Eu sunt cel care a muscat-o.a intervenit Kyoya.
-Tu?
-Da,sunt un vampir si eu sunt cel care a muscat-o pe Haruka.
-Tu esti un vampir?Deci tu mi-ai omorat familia acum zece ani?
-Nu eu ti-am omorat familia,a fost fratele meu Subaru.Eu nu omor pe nimeni.
-Cum nu omori?Ai muscat-o pe Haruka!
-Da,dar asta e diferit.
-Cum e diferit?
-Ryouma calmeaza-te,ii intrerup pe acestia doi.
-Nu te baga Haruka!
-Ryouma eu i-am zis lui Kyoya sa ma muste.
-Ce?De ce ai face una ca asta?
-Pentru ca eu il iubesc pe Kyoya.
-Ce?Dar el e un vampir,fratele lui e un ucigas,ar putea fi si el.
-Nu,Kyoya e diferit de ceilalti.
-Cum e diferit?
-Este mult...
-Ajunge Haruka se pare ca tu nu ma intelegi.M-a intrerupt Ryouma .
A deschis geanta si din ea a scos un pistol care l-a indreptat catre Kyoya.
-Ryouma ce faci?
-O sa ma razbun pentru familia mea.
-Ryouma calmeaza-te.
-Haruka nu te baga.
Ryouma nu mai asculta de nimeni.Nu am vrut sa-l pierd pe Kyoya,asa ca inainte ca sa traga cu arma in Kyoya m-am pus in fata lui si l-am protejat.
*BOOM*
-Haruka?Haruka!!!!
-De ce ai facut asta?
-Pentru ca te iubesc Kyoya si te voi proteja mereu si Ryouma nu Kyoya ti-a omorat familia si nu e un ucigas,Kyoya e foarte bun el nu omoara pe nimeni.
-Haruka imi pare rau,imi pare sincer rau.
-Ryouma du-te in camera mea si adu-mi o seringa.
-Bine.
Ochii mei se intunecau,imi era foarte somn.
-Hei,Haruka nu inchide ochii,ramai langa mine te rog,ai promis ca vei ramane langa mine.
-Kyoya poftim seringa.
L-am vazut pe Kyoya cum isi infige seringa in mana lui si extragea sange.
-Haruka daca te injectez cu sangele unui vampir vei fi si tu unul dintre ei,doar ca nu vreau sa ma urasti ca am luat aceasta decizie.
Nu prea imi amintesc ce s-a intimplat dupa aceea,dar multumita lui Kyoya am supravetuit chiar daca sunt un vampir.De la acel incident au trecut doua luni.Parintii mei au venit din vacanta.Koko si Yuuky inca fug dupa Shin.Ryouma a plecat sa il caute pe Subaru si sa rezolve neintelegerile iar eu cu Kyoya ne-am logodit.
THE END
------------------------
Am făcut și volumul 2 din "Majordomul meu este un vampir"
Fiind acum "Iubitul meu este un vampir" deci va rog sa citiți și al doilea volum .