10.

302 25 4
                                    

Koukal jsem se mu do očí. „Pročpak si chtěl zamčít Jungkookie~"zeptá se sladce a přišpendlí mi ruce na mou hlavou. Pak se opět zatvářil vážně. „Teď mi konečně řekni, proč se poškozuješ"zeptá se. Já na něj jen vyjeveně koukám, protože je u mě moc blízko. Pak mi dojde na co se ptal s začnu se třást. „Ty se ještě ptáš! Celý týden mě ignoruješ a pak si sem jen tak nakráčíš a děláš že je vše v pořádku!"zařval jsem na něj až ode mě ustoupil se smutným výrazem. To už jsem nevydržel a svezl se se slzama po zdi dolů. „Můžeš mi říct proč mi to děláš."začal jsem vzlykat. „Protože tě miluju Kookie, ale já si to nebyl schopnej přiznat. Bál jsem se jak by na to ostatní reagovali."řekl a mě se zastavilo srdce. Podíval jsem se na něj s nechápavým obličejem a všiml si že začal brečet. Já si pomalu stoupl a řekl:„Myslíš to vážně nebo si ze mě zase jenom utahuješ"ačkoliv kdyby řekl lež asi by nebrečel. No nikdy nevíte, lidé jsou občas úžasní herci. „Kdybych to nemyslel vážně tak asi neudělám tohle"řekl a políbil mě. Začal jsem spolupracovat. Bylo to tak procítěné a vášnivé, že jsem si nevšiml, že mi pomalu vytahuje tričko nahoru. Když jsme se odpojili kvůli vzduchu, podíval se na mé břicho a zkameněl. Veděl jsem že teď se z toho už nevyvlíknu.

Blížíme se ke konci. Chtěla bych se zaptat na 2 otázky:
1) Nevíte kde bych mohla sledovat Hwarang? Na Rakuten Viki je to pro naší republiku nedostupné.

2) Bude někdo sledovat Bbmas? Ono je to sice ve 2 hodiny ráno (podle toho co jsem zjistila) ale já si to nenechám ujít😂

Páčko🍭

Secret✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat