1

497 14 1
                                    

"Si hrozný! Čo vlastne proti mne stále máš?! " rozkrikovala som sa . Stáli sme v slepej uličke . Nikto tu nebol , iba my dvaja . 

"Nič. " povedal Daisuke a pozorne ma sledoval. 

"Keď nič, tak s tým prestaň ! "povedala som naštvane . 

"Veď ja vôbec nič nerobím ! "povedal Daisuke . 

"Áno , vôbec nič . " povedala som ironicky . "A vlastne, prečo sa tu hádame kvôli takej blbosti, pre mňa to blbosť síce nie je, ale pre teba hej . A vlastne prečo si ma odtiahol od Kidora ?! " rozhadzovala som rukami . 

"Lebo je to totálny debil ! Ide mu iba o sex ! " Zrazu aký záujem.

"Netrep blbosti , on ma miluje ! " skríkla som. Štve ma! Hlupák sprostý, stará sa do veci, do ktorých ho nič nie je!
"Nie nemiluje ťa! Opýtaj sa tých báb, čo chodili s ním ! Vždy mu išlo iba o sex ! " To nemôže byť pravda ! Nešlo mu o sex ! Priznávam mala som ho už s ním , ale veď už spolu chodíme tri týždne . Pre mňa to je veľa, lebo som ešte s nikým nechodila . 

"Nie to nie je pravda! " obraňovala som svojho chalana. 

"Mala si ho už sním čo?! " za tváril sa znechutene. 

" A čo si moja mamka, že sa ti tu budem spovedať ?! " Sršala zo mňa zlosť. 

" Takže si ho sním mala! Veď ty uvidíš, keď ťa odkopne . Jeho limit je 2 týždne ! Si to zapamätaj ! Ja som ťa upozornil ! Potom mi nechoď plakať na rameno ! "

" Na to zabudni! Lebo on sa so mnou nerozíde ! " pre bodla som ho pohľadom. " Zbohom! " otočila som sa na päťe a chystala sa odísť. Zrazu ma chytil za ruku a otočil ku sebe. Citila som jeho dych na tvári . Zmetene som naňho hľadela. Moje ruky boli na jeho hrudi lebo ma rýchlo otočil a nechcela som doňho vraziť . Pozrel sa mi do očí . Až teraz som si všimla aké má krásne čierné oči . Jeho pohlaď z mojích očí presmeroval na moje pery. Donútilo ma to zopakovať jeho pohyb.
Má ich krásne plné, zaujímalo by ma akú majú chuť . Nevedomky som si zahryzla do pery a hypnotizovala tie jeho. Preboha prestaň myslieť na takéto veci !
Naklonil sa nado mňa úplne a obtrel svoje pery o tie moje . "To nesmiem dovoliť ! Prestaň Naomi ! Odtrhni sa od neho ! Odtrhni ! " kričalo mi celý čas v hlave ale ako keby sa ten signál nechal iba v mojej mysli a do mozgu nepokračoval . Nedokázala som sa od neho odtrhnúť . Túžba nad mysľou vyhrala !Tie pery sú tak mäkké! Musím to spraviť musím! Začala som spolupracovať . Ruky mi položil na boky a ja som sa mu rukami obmotala okolo krku. Pritiahol si ma ku sebe ešte bližšie a jazykom mi oblízal spodnú peru. Po otvorila som ústa a uvoľnila mu cestu dovnútra. Nevedela som sa ho nabažiť a asi som nebola jediná. Pomaly sme sa od seba odťahovali . Vypadalo to, ako keby sme sa vôbec nechceli odtiahnuť . Svojim spôsobom to bola pravda.
Odtiahli sme sa, bola som z toho v šoku! A hlavne z toho, že som mu dovolila, aby ma pobozkal! Dívali sme sa na seba ako teľa na nové vráta. Hlavou sa mu určite hnali tie isté myšlienky ako mne.

Už sedem rokov sa neznášame, od svojich 12 , ako nás pridali do týmu. Neznesiteľný, arogantný blbec!
A teraz sa tu z ničoho nič bozkávame!
" Prepáč ! Neviem čo ma to napadlo. " povedal vyvedený z mieri. 

"Už musím isť . " povedala som a išla rýchlim krokom domov . Otvorila som dvere . A hneď ma aj privítal Katonmaru . 
" Ahoooj . Ako sa má nožička ? " pohladkala som ho . Štekol a zavrtel
chvostikom . Na minulej misií si škaredo poranil nohu. " Dobre sa mi o teba postarala teta Hana ? " Štekol na znak súhlasu .

Vošla som do kuchyne a sadla si za stôl . Podoprela som si hlavu rukami a začala premýšlat. Nemohla som z hlavy dostať tu vetu čo vyslovil Daisuke . " Jeho limit je 2 týždne . " Rozíde sa so mnou alebo si to iba Daisuke vymyslel? Lenže má smolu ja som s nim o týždeň viac! Ale ako keby to na tom niečo menilo. Rozísť sa so mnou môže hocikedy.... A nie je to to jediné nad čim premýšľam.

Nebolo to ako keď som sa prvý krát pobozkala s Kidorom . Teraz to bolo úplne iné!
Cítila som sa sa inak . Pri Kidorovi som to necítila , pri ňom som necítila vôbec nič ! Zrekapitulovala som si ten bozk a porovnala ho s Kidorovim bozkom . Úplne sa líšia . Daisukeho pery sú mäkke a také plné , Kidorove sú také .... iné . V Daisukeho bozkoch bolo niečo iné, bola to nežnosť. Kidorove bozky sú moc dravé , túživé a mám pocit, že tam nie je žiadna nežnosť . Ešte k tomu pri Daisukeho bozku som cítila taký čudný a zároveň príjemný pocit , pri Kidomarovi nič . Bože veď ja ich porovnávam ! Prestaň !

Miluješ Kidora a bodka! Nech ide do prdeli celý Daisuke a aj tie jeho božské pery.

Ježiši ! Zabite ma niekto ! Nie že sa tu ešte zamilujem do chalana ktorého som nenávidela päť rokov ! Nenávidela? Snáď nenávidíš!
" Čo ti je ? " mama ma vyrušila z rozmýšlania . 

" Ale nič . " postavila som sa a išla do izby , pochodoval za mnou Katonmaru . " Katonmaru , pomôž mi ! "povedala som zúfalo . Zaštekal .
" No potrebujem pomôcť s- nie ,nie takto to poviem . Čo si myslíš o Daisukem ? " opýtala som sa Katonmara . Štekal a štekal , povedal všetko, čo si o ňom myslí , boli to dobre ale aj zlé veci . " No tak ty si mi teda moc nepomohol . " obliekla som si pyžamo . Ľahla si do postele . Vedľa mňa si  ľahol Katonmaru . Normálne by som ho nechala na zemi ale vždy, keď vycíti, že som nejaká čudná, tak si ku mne ľahne a mňa to upokojí . Zatvorila som oči a v tom momente som zaspala . 



Ako môžte vidieť, príbeh sa nedrží vôbec príbehu Naruta. Príbeh som napísala ešte pred 3 rokmi, tak ho berte trochu s rezervou :D Snažím sa ho upravovať, aby to bolo zvládatelné čítať. Časti budú vychádzať pravidelne, kedže sú už dávno napísané, len potrebujú úpravu. Dúfam, že vám nevadí, že tam nie sú Boruto, Sarada a ostatný potomkovia, ktorých vymyslel Kishimoto. Kedže som to písala ešte, keď Naruto nebol ukončený a nevedela som aké budú mať deti, tak som si ich prirodzene vymyslela :D Neodohrávajú sa tu žiadne boje, je to samá romantika :D Ak sa vám zatiaľ prvá časť páčila dajte vote, koment, čo len chcete :D 

Naomi  [ Naruto FF]Where stories live. Discover now