7

157 9 0
                                    

Z pohladu Naomi :

Už 2 týždne s Daisukem predstierame, že sme sa rozišli a že sme iba priatelia , ale tajne sa stretávame . Dnes to už ale končí . Včera mal narodeniny a od zajtra si budú musieť ľudia myslieť, že chodí s Hanabi . Nebudeme sa môcť stretávať , proste nič .Keď si pomyslím, že sa za mesiac zoberie s Hanabi tak je mi do plaču . Najradšej by som chcela ja stáť pred oltárom namiesto Hanabi .

Hladkala som Katonmara . Dnes som doma sama . Mama išla na misiu a otec tiež,  brat ten išiel spať ku Uchihom . Takže mám celý dom pre seba . Tak čo budem robiť ? 

* O 7 hodin neskôr *

" Jééžííííš ! To je ale núúdáá ! " sedela som rozvalená na gauči s chipsami v ruke . Vypla som telku . Pozrela som sa na hodiny . Bolo štvrť na 10 . Išla som sa okúpať . Skoro som v tej vani zaspala . Vošla som do izby , zo skrine som vytiahla pyžamo . Zrazu ma niečo chytilo okolo pásu . 

" Ááááááááá ! " zvrešťala som na celý dom . Katonmaru začal vonku štekať . To bolo až von počuť ? Pomaličky som sa otáčala . Otočím sa a ešte tam uvidím psychopatického klauna !! Otočila som sa . Nahlas som vydýchla .

Bol to Daisuke . On sa na mňa díva ako keby som spadla z jahody . " To čo bol ten výdych, čo si čakala niečo strašné ?  " zasmial sa . 

" Čakala som psychopatického klauna . " zasmiala som sa .
" Bože ty si .. " pokrútil hlavou .

" Vieš čo je vtipné , že vždy keď prídeš tak som v osuške ?! " slovo osuške som skoro vykríkla .
" Raz si nebola . " povedal .

" No raz . "
" Takže od zajtra už nikdy nebude nádej že budeme spolu?" povedala som a objala ho .

" No bude nádej že môžme byť spolu , ale iba mesiac . Musím niečo vymyslieť aby som si ju nezobral. " povedal a dal mi pusu do vlasov . 
" Toto čo je za život ,že my otec vyberie manželku ?! "

" Tak , ale ty budeš viesť klan . " povedala som .

" No a ale hadam si môžem vybrať ženu ! " nehovorila som už nič . Objala som ho čo najsilnejšie ako som vedela . Vypadla mi z oka slza . Odtiahol sa odo mňa .

" Neplač " utrel mi slzy . Sadli sme si na postel a rozprávali sa .

" Bože ako ja neznášam keď sa musím s niekym lúčiť . " 

 " Ale však sa nelúčime , iba nebudeme pár . " povedal .

" Veď to je ešte horšie ! A čo keby sa Hanabi niečo prihodilo a ona by si ťa nemohla zorať ? " povedala som zlomyseľne . On sa na mňa díva že či si z neho robím prdel .

" Dobre , to bolo iba zo srandy . " obraňovalasom sa .

" Len aby " úškrnul sa.

 " Takže ty ju máš rád !A mňa nie ! " dala som na bok urazene hlavu .

" Nie ! Čo ti šibe ?! Teba mám najradšej na celom svete ! " zatočil mnou vo vzduchu.

 " No tak to dokáž ! " zablyslo sa mu v očiach

" Dobre ! " pobozkal ma . Zvalil ma na postel .

Bozkával ma od úsť nižšie . Dala som mu dolu tričko . Potom išli dolu nohavice a ostal iba v boxerkách . A ja som bola stále iba v uteráku ! Pomaly mi dával dolu uteráka ja som sa čím viac tým viac červeňala ! Zachvílu som pred ním bola nahá ! Celú si ma prezrel a usmial sa . Ja som sa musela určite červeňať ako rajčina ! Dulu poleteli aj jeho boxerky . 

" Si si istá, že to chceš ? " opýtal sa .

" Ešte nikdy som si nebola taká istá ! " povedala som a on ma pobozkal , vynikol do mňa a bozk utíšil môj ston . 

Naomi  [ Naruto FF]Where stories live. Discover now