Zobudila som sa na štekot psa a na niečo mokré na mojom líci . Otvorila som oči .
Zbadala som Katonmara ako ma líže po líci . " Ahoj . " usmiala som sa a pohladkala ho . Posadila som sa a zívla si . " Katonmaru pôjdem s tebou na kontrolu ku zverolekárovi . " Dúfam že tam teta Hana bude . Postavila som sa a otvorila skriňu . " Tak čo si dnes oblečiem ? " brblala som si popod nos . Pozrela som sa do okna ako je vonku . Slniečko svietilo takže je teplo . Vytiahla som kraťasy a tričko s krátkym rukávom . Obliekla som sa a išla do kúpelne . Urobila som rannú hygienu . " Poď Katonmaru . " zbehla som do kuchyne ." Dobré ráno . " popriala mi mama.
" Dobré ráno " zívla som si . Sadla som si za stôl . Mama predo mňa položila tanier s jedlom . " Diky " pustila som sa s chuťou do jedla . Sadla som si ku telke .Prepínala som kanály . Nedávali nič zaujímavé . Vypla som ju teda a išla som na dvor . Sadla som si pod strom do tieňu . Katonmaru si ku mne ľahol, položil si hlavu na moje stehno. Hladkala som ho a zároveň pozorovala oblaky. Začalo mi zatvárať oči.
Niečo do mňa stále drgalo . Pozrela som sa vedľa seba .Stála tam mama .
" Vstávaj . Musíš isť s Katonmarom ku Hane . " pripomenula mi to." Ja som zaspala ? " opýtala som sa . Prikývla . Postavila som sa a oprášila sa . " No poď Katonmaru ." povedala som a vybrala sa ku tete . Zaklopala som na dvere tetinej ordinácie .
" Dalej " ozvala sa . Vošla som . " Ahoj " pozdravila ma .
" Dobrý , prišla som na kontrolu s Katonmarom . " usmiala som sa . Hana ho vyšetrila. Vyšla som z ordinácie . Katonmaru má už nohu v poriadku. Môže si veselo skotačiť na zelených pláňach. Prechádzala som ulicou, keď som si všimla Karin , ako sa s niekym bozkáva .Heh ta štetka už má zas ďalšieho chalana . Tá bez tých chalanov nevydrží ani jeden deň . Je to najväčšia sukničkárka asi na celom svete. Že ju to vôbec baví byť s toľkými chalanmi. To fakt nechápem...
Odlepila sa od neho a ja som si všimla niečo, čo by ma nenapadlo ani za milión rokov !
Daisuke ! O-on sa s ňou bozkával ! Bol to on ! Tie čierne havranie vlasy a tú tvár by som spoznala všade ! Ja tomu neverím ! To nemôže byť pravda ! Ako by sa mi práve teraz moje srdce roztrieštilo na tisíc kúskov . Do očí sa mi nahrnuli slzy . Zrazu sa na mňa pozrel, mne už stekali slzy po líci ako vodopád .
" Naomi počkaj ! " zakričal na mňa ale ja som sa zvrtla na päte .
" Už ťa nikdy nechcem vidieť ! " zakričala som a utekala čo najďalej od neho preč . Utekala som čo mi nohy stačili . Sadla som na kameň pri jazere s vodopádom ktoré bolo o dosť ďaleko od mesta . Katonmaru ma dobehol a sadol si vedľa kameňa . " Prečo sa musí toto všetko rovno diať mne ?! " rozkrikovala som sa . Utierala som si slzy ale stále sa valili , boli ako rozbúrená rieka . Chodíme spolu 1 a pol dňa a on ma už stihol vymeniť za druhú ?! A ešte k tomu za Karin?!
Čo som ja nejaka handra alebo čo ?! Jednému ide iba o sex ! A druhý ma hneď vymení za tu kurvu Karin , ktorá spí s každým druhým ! Už sa nikdy nechcem zamilovať ! Počuješ ty sprostá láska ?! Už nikdy ! Radšej ostanem sama ako keby som mala tak trpieť !!
Rukami som si objala kolená a plakala do kolien .
Z pohladu Daisukeho :
Išiel som nakúpiť a po ceste ma zastavila Karin . " Ahojky Daisuke " pozdravila preafektovaným hlasom. To dievča je hrozné. Nejde mi do hlavy, ako pri nej môžu tý chalani vydržať....to je až tak dobrá v posteli?
" Čo chceš Karin ? " vyštekol som na ňu .
" Ty vieš veľmi dobre, čo chcem . " zaškerila sa. Celé roky sa ma snaží dosť do postele..
YOU ARE READING
Naomi [ Naruto FF]
FanfictionPríbeh sa odohráva v Naruto svete, nedrží sa pôvodného príbehu. Hlavné postavy sú: Dcéra Kibu Inuzuka, syn Sasukeho Uchihu - rýchly dej - romantika