2

282 15 3
                                    


" Vstávaj, Naomi! " niekto ma budil . 

" Veď je víkend , nechajte ma spať ! " prikryla som si aj hlavu .

"Ako chceš , nepôjdeš na budúci týždeň na tú party ! "vystrčila som radari a vyskočila z postele . " Ho-ho-ho, na tú party idem ! " povedala som a skoro mame vypichla oko ukazovákom. 

" Obleč sa a prídi do kuchyne . "povedala a odišla . 

"Dobre " otvorila som skriňu a vybrala tepláky a tričko .Vlasy som si dala do konského chvostu, zbehla som dolu po schodoch do kuchyne. " Už som tu ,čo si chcela ? "

"Toto zanesieš ku Uchihom a povieš Sakure, že nech zajtra prídu na návštevu . " prikývla som.

" A to si mi nemohla povedať, že idem ku Uchihom ?! " zrazu som vyštekla . 

 "Prečo ? "zvedavo na mňa pozrela . 

" Veď sa pozri ako vypadám! " rozhodila som rukami a skoro zhodila ovocie z pultu.

" Vypadáš dobre ! A choď už ! " prísne na mňa pozrela.

" To tak skoro, veď je iba ráno . " hovorila som a popri tom zívala. 

" Moja milá, ráno už  dávno nie je, je už obed ! A už bež ! "

" Dobre , dobre  už idem . " otvárala som už vchodové dvere , keď na mňa znovu zakričala . 

" Zabudla si zobrať koláč ! "

 " Aha " zasmiala som sa nad svojou zabúdavosťou. Podala mi ho a ja som sa vybrala ku sídlu Uchihovcov . Zazvonila som na dvere . Otvorila Daisukeho mama . Sakura Uchiha...najsilnejšia kunoichi v Konohe.

"Dobré rán- ehm teda dobrý deň " rozpačito som sa zasmiala . 

"Ahoj ,zobudila si sa iba teraz čo ? "zasmiala sa . Prikývla som. 

" Mama vám posiela koláč a hovorí, aby ste prišli zajtra na návštevu . " podala som jej koláč . 

"Ďakujeme a s radosťou prídeme. "usmiala sa .Už som sa otáčala že odídem . " Naomi, počkaj. Poď dovnútra, keď sa mi dopečie koláč, tak pošlem z neho Kire . " prikývla som . Vstúpila som do domu . Pár krát som tu už bola ale stále ma neprestalo udivovať, aké pekné to tu majú. Uchihovci sú fakt bohatý. Však čo sa dalo čakať od najsilnejšieho klanu a ešte k tomu Sasuke - Daisukeho otec - je veliteľom polície a Sakura medička. 

Išla som za Sakurou . " Sadni si Naomi . " Prikývla som a sadla si .

Z pohladu Daisukeho :

Vychádzal som z izby, keď som v tom započul hlas Naomi a mojej mami . Tá tu čo robí ?

" Naomi, počkaj . Poď do vnútra , keď sa mi dopečie koláč, tak pošlem z neho Kire . "

" Sadni si Naomi . " počúval som čo hovoria . Rýchlo som vbehol do izby a pozrel sa do zrkadla ako vypadám . Vlasy v pohode, oblečenie tiež . Tepláky a tričko . Preboha, veď je to iba Naomi, čo mi šibe... Vyšiel som z izby a narazil do brata . " Itachi dávaj pozor . " povedal som . 

" Pozor dávaj ty ! Ty si do mňa vrazil Daisuke . " povedal mladší brat . " Je tu Naomi . Idem za ňou tak ma nestrápňuj ! " pohrozil mi. 

" Ale , ale , ale , nejaký zálusk máš na ňu . " zasmial som sa . " Ona ťa nechce chlapček .Ty máš 8 rokov a ona 18 . Nemáš u nej vôbec šancu . " smial som sa na ňom ako sa rozčuľoval nad mojimi slovami . 

" Ale mám šancu ! Veď som zlatučký ako hovorí mama . " vyplazil mi jazyk a utekal dolu . Zasmial som sa a išiel tiež dolu . 

" Naomi , Naomi Ahooooooooj ! " rozkrikoval sa po celom dome Itachi . 

Naomi  [ Naruto FF]Where stories live. Discover now