5

191 9 0
                                    

* O 3 dni neskôr *

" No sa z toho neposer ! " zasmiali sme sa s babami . Alex sa na tej párty zblížila s niekym koho poznáme ale nepovie nám to . "Davaj hovor!" vyzvedali sme . 

" Nie , lebo vy by ste to rozšírili po celej Konohe . " Bola to pravda. Hlavne, keby sa to dozvie Eli.

 " Čooožeééé ? To nie je pravda ! " obraňovali sme sa .

" Baby poznám vás veľmi dobre , tak sa mi nesnažte povedať, že nie . " založila si ruky na prsiach.

 " No tak ja by som to nepovedala . To povedz tu Eli . " povedala som a zasmiali sme sa . 

" Tak ja za to nemôžem, že mi všetko vyfučí von z tej sprostej huby ! " prekrížila si ruky na prsiach . Zasmiali sme sa . Prechádzali sme sa po celej Konohe . 

" Aspoň nám popíš ako vypadá ! " stále sme ju stým otravovali . 

" Ježíš baby ! " už sa rozčuľovala . 

" Veď to povedz a my ti dáme pokoj . "povedala som . 

" No dobre , ale dáte mi s tým pokoj ! " Prikývli sme a pozorne počúvali .

" Takže jeee......." začala sa smiať . " Čo sa smeješ ?! " vyštekli sme na ňu všetky tri .

" Sorry ale keby ste vedeli ako ste sa tvárili " zasmiala sa . " No hovor už ! " skríkli sme .

" Dobre , dobre ............ takže je bloňďatý , je zlatý a má modré oči . " 

 " To je všetko ? "

" Ehe " usmiala sa . " Kto to môže byť ? "

 " Malo by to byť pre vás ľahké , poznáte ho a jedna z vás veľmi dobre . " 

"Akože, je zlatý ? Ako pokožkovo?" ozvala sa Eli a my sme vybuchli do smiechu.

 " Menma ! " povedala som a všetky sa na mňa pozreli . 

" Menma ?! "zrazu skríkla Eli . 

" Elí ! " skríkli sme všetky . " Sorry ! " ospravedlnila sa . 

" To ako vážne Menma ? " pozreli sme na Alex . Prikývla a usmievala sa ako slniečko na hnoji .

" Wow ! Tak to by ma nikdy nenapadlo . " povedala som . " Baby šššššš ! " povedala Rin .

" Čo sa deje ? " šepkala Alex . " Počujem chalanov . " povedala a my sme sa za ňu natisli na koniec múra . 

" Nikdy by som to do nej nepovedal . " hovoril Menma asi hovoril o Alex . " Je to fakt super baba . " hovoril Menma . 

" Je dobré, že si s ňou tak dobre rozumieš . "povedal Daisuke . 

" A čo ty a Naomi ? " opýtal sa Menma . Krucinál Daisuke mu povedal, že sme znovu spolu ?!

" Čo by malo byť ? " opýtal sa nechápajúco Daisuke . 

" Baby je neslušné počúvať niekoho rozhovor radšej poďme . " povedala som a ťahala ich preč , ale oni nie a nie sa pohnúť . " Počkaj chcem počuť o čom sa rozprávajú ! " 

 " Baby ! Grrrrr!"  dupla som si nohou . Baby sa zasmiali .

" Daisuke ja o všetkom viem ! " povedal Menma . Kruci , kruci , kruci !! 

" Baby poďme ! "povedala som už skoro zúfalo . Nechcela som, aby sa to dozvedeli , samozrejme ,že by som im to povedala ale neskôr . Menma , ty pako jedno vymleté ! 

" Počkaj ! " povedali baby .

" No a o čom vieš ? " opýtal sa Daisuke v domnienke, že nič nevie . 

Naomi  [ Naruto FF]Where stories live. Discover now