Z pohladu Daisukeho :
Prišiel som domov , rozvalil sa na gauč a zapol si telku . " Daisuke hovorila mi teta Irina, že ťa videla s Naomi . " povedal otec .
" Noa však sme spolu v týme . " povedal som a nespúšťal zrak z tv .
" A držali ste sa za ruky . "
" Noa nejaký problém ?" povedal som ako keby mi to bolo jedno .
" Daisuke ty vieš, čo ťa čaká za 2 mesiace , tak jej nedávaj falošné nádeje . "
" Ja viem ! " povedal som hlasnejšie a odkráčal do izby . Sadol som si na postel . To ho vôbec nezaujíma ako sa musím cítiť ?! Proti mojej vôli podpísal nejaký papier s Hanabinim otcom ! Najprv sa ma mal opýtať či sa chcem vôbec oženiť ! A to mu je jedno či si zoberiem ženu ktorú ani nemilujem ?! Toto je nahovno život ! Rozvalil som sa na postel . Naomi ako rád by som ťa mal teraz pri sebe .
*Ráno*
Zobudil som sa na to že mi niekto v izbe odostrel rolety a slnko mi svietilo do očí . Otvoril som oči a pozrel sa kto je v mojej izbe . " Dobré ránko spachtoš . " povedala mama .
" Dobré ráno " povedal som ospato . " Kolko je hodín ? " opýtal som sa .
" Pol 11 "
" Okej tak idem ešte spať . " zababušil som sa do periny .
" No to teda nie ! " povedala mama a celú perinu zo mňa strhla .
" Mami mám posledné 2 týždne voľna a potom už budeme chodiť na misie . Tak prosím aspoň jeden deň ma nechajte spať dlho . " povedal som .
" Veď spíš dlho . Chodíš spávať o pol 9 a najneskôr o štvrť na 10 a vyspávaš si do 11-12 . Ako si to predstavuješ ?! Ja už musím stávať o 6 aby som upratala , navarila, Itachiho odviezla na akademiu ! Neštvi ma Daisuke ! Vstávaj davaj ! "
" Hmmhuhm ! "zamrnčal som .
" Až si za 10 minút dole ! " povedala a išla preč .
" Booožeeeeeeeeee ! " prikryl som si hlavu vankúšom . Sadol som si na postel , zívol si a poškrabal sa na hlave .
Zobral som prevesené veci zo stoličky a obliekol sa . Vošiel som do kúpelky , umyl sa , išiel na wc a zbehol po schodoch dole . " No už som tu " povedal som .
" Sadni si a najedz sa . Potom pôjdeš na dvôr a poukladáš tam to drevo a pokosíš trávu . "
" Okey " nahádzal som do seba jedlo a zapil to . Pokosil som trávu a poupratoval to drevo . Pozrel som sa na hodiny bola 1 hodina .
" Poď sa najesť " zakričala mama . Otvorili sa dvere a do vnútra prišiel brat aj s otcom .
Posadali si ku stolu a jedly keď som sa najedol vytiahol som piknikový košík a pripravil doňho jedlo . Zbalil som to všetko a išiel na miesto, kde pripravím prekvapko pre Naomi .Bola to lúka s výhladom na celé mesto .
Z pohladu Naomi :
" Vlasy , povahu máš po ocovi . " povedala mama .
" Ale krásu máš po matke . " povedal zase otec .
" Dajte tie nohy zo stola dole ! Naomi ! Kiba ! Vy ste fakt taký istý ! "rozčulovala sa mama . Zazvonil zvonček . " Idem otvoriť " povedala mama .
" Uhni prosím ten časopis . "
" Ok " uhla som časopis a otec si tam položil šálku s čajom .
" Naomi ! Niekto ťa hľadá ! " zakričala mama . " A kto je to ? "zakričala som jej naspäť .
" Poď sem a uvidíš "
" Dobre " prišla som tam, bol tam Daisuke .
" Ahoj "
" Ahoj , môžeš isť von ? " opýtal sa . Pozrela som na mamu . Prikývla . "Počkaj chvíľu ." Vbehla som do izby a prezliekla sa . " Okej už môžme . " povedala som a usmiala sa . Vyšli sme z domu a Daisuke ma niekam viedol.
" Počkaj . " zastavili sme pred niečim . " Zatvor oči a neotváraj ich . " Prikývla som .
" Maj ich zatvorené ! "
"Však mám ! "
" Otvor " otvorila som oči .
" Wow ! To je krásne ! " usmievala som sa . Pripravil piknik . Jejko on je tak zlatý . Sadli sme si na deku . Všetko to mal perfektne pripravené . " Dnešok bol super " povedala som . Ležali sme na tráve a pozorovali hviezdy . Na lúke sme strávili celý deň. Otočila som sa na bok smerom ku Daisukemu . Tiež bol na boku . Pohladil ma po líci , chytil pramienok môjho vlasu a hral sa sním . Zatvorila som oči .
Z pohladu Daisukeho :
Hral som sa jej s pramienkom vlasu . Vypadala ako anjel . Usmial som sa . Ja sa nechcem oženiť s Hanabi ! Aký to bude život s človekom ktorého vôbec nemilujem ?! Posadil som sa .
" Je ti niečo ? " opýtala sa .
" Nie , nič mi nie je" povedal som a chytil jej ruku .
" Nie , je ti niečo .Vidím ti to na očiach . " povedala .
" Dobre je mi niečo , ale nezaoberaj sa tým ." usmial som sa.
" No dobre . " pritiahol som si ju ku sebe a objal ju . Pobozkal som ju do vlasov .Presedeli sme v objatí veľa času . Potom som ju išiel odprevadiť a išiel som domov .
Z pohladu 3 osoby :
Dva Mesiace ubehli ako voda . Za celý ten čas sa Daisuke a Naomi snažili stretávať čo najčastejšie. Vedeli čo ich čaká. Budú sa musieť rozísť .
Ospravedlňujem sa za chyby :D Písala som to fakt dávno a veľmi sa to nechce upravovať :D Ale dúfam, že sa vám to páči aj tak ☺
YOU ARE READING
Naomi [ Naruto FF]
FanfictionPríbeh sa odohráva v Naruto svete, nedrží sa pôvodného príbehu. Hlavné postavy sú: Dcéra Kibu Inuzuka, syn Sasukeho Uchihu - rýchly dej - romantika